(Anti)voorteilua ja muuta mukavaa

Aloittaja Mikkis83, 02 toukokuu, 2020, 10:47

« edellinen - seuraava »

kuutio

Ihan tuurista miten kauan kiinalaiset kestää mutta mulla ihan hyviä kokemuksia noista omalla pikku kv-pumpulla olevista letkulämppäreistä ja helppoja ja nopeita asentaa

Kyrpov

Mulla työnalla kiinanpumppu vaan lohkari varmin mihin sen nyt kohtuuvaivalla asentaa/ylipäätään voi asentaa.

2885

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 07 marraskuu, 2020, 21:09mikset laittanu laturin viereiseen pakkasproppuun lohkon toiselle puolelle? Siellä mullakin on.
Mulla on siinä ohjauspaineen säädin ja virranjakaja isolla alipainekellolla niin halusin tilaa siihen. ja löytys kirpparilta halvemalla pakosarjan alle tuleva :D oon nyt tyytyväinen

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: 2885 - 09 marraskuu, 2020, 19:57Mulla on siinä ohjauspaineen säädin ja virranjakaja isolla alipainekellolla niin halusin tilaa siihen. ja löytys kirpparilta halvemalla pakosarjan alle tuleva :D oon nyt tyytyväinen
no sitten, niin se pakosarjamalli on mutkalla?

2885

joo ihan perus mikä sinne kuuluukin, 240 aina siellä

Mikkis83

Kötöstelin maataistelukoneita läjään



Jospa tuo taas vähän aikaa kestäs.

Rusty


palontie


Mikkis83

Pitäs varmaan joskus opetella ohuempienki materiaalien naittoa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 11 marraskuu, 2020, 07:20Pitäs varmaan joskus opetella ohuempienki materiaalien naittoa.
Sieltä se sulanhallinta lähtee! :))

Mikkis83

Starttiin aloin vaihtamaan ratasta ja eihän se mitä ollu käypänen



Ei laisin samannäkönen, mitä pitäs olla. Vasemmanpuoleinen on se, mitä pitäs olla ja oikea on se vääränlainen.

Mikkis83

Z50J sai uuden kaasuttimen. Nyt käy kuin sukkasillaan 8)


2885

aika hyvin istuu kopioksi. ja vielä isompi kurkkunen? tuota ei kyllä paikallispoliisi erota alkuperäisestä Keihinistä

2885

joo ja mie olin kiristäny Turbon öljynpaluuletkun klemmaria niin paljon että se oli klemmarin alta halennut ja sylkenyt öljyä pitkin pohjia

Mikkis83

14mm, lähes laakista käyntiin. Kuristin oli hitusen liikaa, mut sen ku hoksi, alko pelata hyvin.

Nelosen ku tyrkkäs pesään, lähti persaus luiruun. Oli se vaan kivaa O0  C:-)


Äsken vielä alottelin purkamaan vaihteistoa pois vualeenpunasesta antivoortista.