(Anti)voorteilua ja muuta mukavaa

Aloittaja Mikkis83, 02 toukokuu, 2020, 10:47

« edellinen - seuraava »

Mikkis83

Jos ja kun milloinka muistan, kertoilen tänne siitä, miten tuhoan kohde kohteelta hyviä autoja.

Tänään vuorossa 1967 Volvo Amazon 122S pelastus tien päältä. Taisiis jatkuu eiliseltä.

Kyykkäs lähes täydestä laukasta. Siinä videoo hetkeä ennen:

https://aijaa.com/DyiJlB

Sit kun se jäähtyi jonkun tunnin tien poskessa, matka jatkui. Mutta vain siihen asti, ennenkuin se taas lämpeni ja kyykkäs.

Kyrpov

Otsikko kiihoitti, sisältö vähän latisti tunnelmaa.



Hyvin kyllä kulkee jos ei mittari kovasti kuseta.

Therealsamppa


Mikkis83

Kyllä se mittari kusettaa ihan piisalle asti.

Vaihoin uuden puolan ja toisen konkan ja matka jatkuu



Taas sama homma. Kone lämmin ja prööö.

Mikkis83

Alustanpesua en oo kyllä tehny

Camino79

Eihän bensanpinta oo niin hilkulla että alkais kiehumaan koneen lämmetessä?

Sleepercooler

Mulla kupla teki joskus samanlaista vikaa, puola lämpeni... Ei auttanut Puolan vaihto vaan piti vaihtaa uusi jakaja niin sit rupes rokkaa ja vanhan puolankin laitoin takas...

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 02 toukokuu, 2020, 12:39Eihän bensanpinta oo niin hilkulla että alkais kiehumaan koneen lämmetessä?

En tiiä? Viime kesänå tuo weber dgv on kyllä peruskorjattu, jotta ei ainakaan neulavena ois väljä?

Sytkäpuolta mie veikkaan, ku se ennen hyytymistään ampuu kaasariin.

Jakaja on siitä mulkku, et loppuu säätövara kesken. Alipainekello ottaa lohkoon kiinni ja rattaan hyppyytys lohkoss ei auttanut.

timant

Lainaus käyttäjältä: Mikkis83 - 02 toukokuu, 2020, 18:43En tiiä? Viime kesänå tuo weber dgv on kyllä peruskorjattu, jotta ei ainakaan neulavena ois väljä?

Sytkäpuolta mie veikkaan, ku se ennen hyytymistään ampuu kaasariin.

Jakaja on siitä mulkku, et loppuu säätövara kesken. Alipainekello ottaa lohkoon kiinni ja rattaan hyppyytys lohkoss ei auttanut.

Sul on nyt varmaan jakaja/öljypumpun akseli viturallaan siellä


Dart 67

Jos siinä on etuvastus puolalle, niin tsekkaa ja tarvittaessa ohita se silloin kun vika on päällä. Oli Angliassa tällainen tapaus tossa viime kesänä.

Mikkis83

Joo koklattiin kans ihan etuvastuksettomallakin puolalla. Ei vaikutusta.

Mikkis83

Lainaus käyttäjältä: timant - 02 toukokuu, 2020, 19:53Sul on nyt varmaan jakaja/öljypumpun akseli viturallaan siellä



Joo se on ihan miten sattuu. Nolla-kohta, kun ajoitusta lampulla säädettiin, (en oikein ymmärrä, osaavat henkilöt teki) oli jossain 20° kohdalla. Lopunkaiken säädin sen korvalla käymään kunnolla.

Mikkis83

Uus puola, tulpat, lähetyssaarnaaja ja jakajankansi. Ja kaikki tulpan- ja puolanjohdot ja ei inahakkaan.

Kissa nautti tilanteesta


Kyrpov

Oliko sulla ajotuslamppua? Kipinä tulee?  Oikea aikaisesti?

Mikkis83

Lamppu oli lainassa veljen työpaikalta. Sillä katottiin nuo ennakot ja niiden viturallaan olo. Pitää nyt seuraavaks koettaa vielä se, että otan suoraan akulta virran tohon puolalle. Sit jos ei lähe, kutun paikalle manaajan.