Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Esmi

Aseen ja 68 Chevelle,turkoosi Cougar

LPR

Pertti K

25ish äänestä päätellen Hurleytä päristeli tuosta parvekkeen alta.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 10 syyskuu, 2025, 18:4625ish äänestä päätellen Hurleytä päristeli tuosta parvekkeen alta.
Liz?

LPR

Niin tosiaan. Jo viime viikolla, olikohan perjantaina, tuli Mikkelissä vastaan siipimallin Mersu hauturi.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 28 elokuu, 2025, 17:45Vetelin PilsnerCäbillä töistä tullessa kehä3:lla ohi mattapintaisesta sheriffi-värityksellä olevasta 80-luvun tsevrolee kapriisista, vieläpä sedan-mallisesta.

Tänään taas ajeli perässä vanhalla lahdentiellä samanlainen tsevrolee kapriisi, sillä erotuksella että tässä oli kiiltävä (metallinhohto?) ruskea maali pinnassa.

Esmi

Kalun 59 Edsel Vesijärvenkadulla Lahes!.

Marklin

Kylmäkoskella tänään, kuva @Ponu65 :

Jussi

Aika muhku nelikko RAM Vaajakoskella traileri perässä ja siinä joku ehkä -73 Coupe Taunus/Cortina L.

Mikkis83

Joku mattamusta 55 chevy delivery van tms ajel eilen pariinkin otteeseen tästä meikäläisen tiluksien ohi.

Marklin

Päivän paikallisbongaus Viialassa:

Jussi

Jollain on ollu vielä rahaa ostaa uus Ferrari. Aika pyöreen mallinen lätyskä sattu eteen Tourulassa. Toki oikeesti ei mulla ole hajuakaan sen iästä, mutta muotoilusta vois päätellä aika tuoreeksi. Pörinät kyllä kuulu ohi dieselin raksun sisälle.

Pande

Lainaus käyttäjältä: Pande - 04 syyskuu, 2025, 21:19Tällä viikolla kahdesti Pitäjänmäen yritysalueella bongattu 3-ovinen Mitsubishi Pajero jossa katon takaosa kangasta. Hopeanvärinen ja oikein siistiltä näyttävä.
Nyt ei tarvitse tyytyä havainnekuvaan kun sain Maunulassa otettua jonkinlaisen kuvankin samasta ajoneuvosta.

Pande

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 16 syyskuu, 2025, 02:19Jollain on ollu vielä rahaa ostaa uus Ferrari. Aika pyöreen mallinen lätyskä sattu eteen Tourulassa. Toki oikeesti ei mulla ole hajuakaan sen iästä, mutta muotoilusta vois päätellä aika tuoreeksi. Pörinät kyllä kuulu ohi dieselin raksun sisälle.
Onhan niitä ihan uusiakin nykyään jonkin verran vuosittain. Tänä vuonna en käynyt kertaakaan Sportscar Breakfast Club -aamiaistilaisuudessa, mutta siellä niitä näkee. Viime vuonna oli esimerkiksi tämä 296 GTB, tuollainen maksaa noin 400 tonnia. Tämän olen nähnyt jonkun kerran myös ihan liikenteessä täällä meillä päin, Vihdintiellä muistaakseni viimeksi.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Pande - 16 syyskuu, 2025, 18:10Onhan niitä ihan uusiakin nykyään jonkin verran vuosittain. Tänä vuonna en käynyt kertaakaan Sportscar Breakfast Club -aamiaistilaisuudessa, mutta siellä niitä näkee. Viime vuonna oli esimerkiksi tämä 296 GTB, tuollainen maksaa noin 400 tonnia. Tämän olen nähnyt jonkun kerran myös ihan liikenteessä täällä meillä päin, Vihdintiellä muistaakseni viimeksi.

Tuota näköä se kyllä olikin, tosin kattelin vaan takaa päin.