Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

palontie

Lainaus käyttäjältä: Pande - 16 syyskuu, 2025, 18:10Onhan niitä ihan uusiakin nykyään jonkin verran vuosittain. Tänä vuonna en käynyt kertaakaan Sportscar Breakfast Club -aamiaistilaisuudessa, mutta siellä niitä näkee. Viime vuonna oli esimerkiksi tämä 296 GTB, tuollainen maksaa noin 400 tonnia. Tämän olen nähnyt jonkun kerran myös ihan liikenteessä täällä meillä päin, Vihdintiellä muistaakseni viimeksi.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Pande - 16 syyskuu, 2025, 18:10Onhan niitä ihan uusiakin nykyään jonkin verran vuosittain. Tänä vuonna en käynyt kertaakaan Sportscar Breakfast Club -aamiaistilaisuudessa, mutta siellä niitä näkee. Viime vuonna oli esimerkiksi tämä 296 GTB, tuollainen maksaa noin 400 tonnia. Tämän olen nähnyt jonkun kerran myös ihan liikenteessä täällä meillä päin, Vihdintiellä muistaakseni viimeksi.

Aika hyvin niillä kuulemma kauppa käy. Ei tartte miettiä tehtaan perustamista jenkkeihin, pistää vaan tariffit hintoihin, joka fefen haluaa maksaa sen kyllä.

Marklin

Samainen yksilö kaapattuna filmille vuosi sitten Lempäälän Ideaparkilla siellä järjestettävän Hot American Cars näyttelyn ja rompetorin harrasteparkissa:

LPR

Kyllä ne keillä on rahaa, käyttää myös sitä. Töissä olen huomannut hyvin selvästi tuon.

Marklin

Tuossa vielä toinen samaa sarjaa tältä kesältä Toijalasta:

Marklin

Tampereella eilen illalla:

Pande

^ Eilen päivällä Helsingissä oli parkissa samankaltainen mutta ilmeisesti heikommin vettä pitävä tuote, kun oli hytti pitänyt peittää pressulla.

Marklin

Tänään Viialan Ässällä:

Myös tämä oli samoihin aikoihin kylällä liikenteessä, mutta kun tuore kuva jäi ottamatta, niin mennään vanhemmalla kuun alkupuoliskolla Toijalan torilta napsaistulta kuvituskuvalla:

Pande

Ai niin, eilen päivällä hirveässä kaatosateessa Vihdintiellä ajoi todella upeakuntoinen 50-luvun alun vaaleanvihreä Mersu. Nähdäkseni oli W187-mallin 220, tämänlainen:

Gary Grand

Eilen Jyskän st1lle tuli mun siitä lähtiessä -50-60-luvun taitteen pitkä Rolls Royce. :o
Oikeen viimeisen päälle puleerattu vaalean sininen/valkoinen yksilö..

Letku kourassa siinä mittarilla seistessä ohi pöristeli käsi ojossa rouva @Camino79 Käppyrällä.. :+1:

Ennestään tuttu sininen GMT400 Crewcab tuli sitten Keuruun tiellä vastaan.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 20 syyskuu, 2025, 11:46käsi ojossa
Onkin kosteeta keliä niin pitää varmistaa että puhaltaa lämmintä tuulilasille.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 20 syyskuu, 2025, 11:46Jyskän st1lle tuli mun siitä lähtiessä -50-60-luvun taitteen pitkä Rolls Royce. Oikeen viimeisen päälle puleerattu vaalean sininen/valkoinen yksilö..

Valde

Valakonen -65 Valiant suolahden keskustassa ööh....torstaina.

Ja valakonen kasari-käpriisi suolahdessa kurikan risteyksessä öööh.....torstaina?

Hopeanharmaa suppo-camaro motonetin pihassa ööh.....tänään.

Punainen 240 volvo motonetin pihassa....tänään.

Oranssi porkkanasorvi Jyväskylän Keljon marketeilla eilen.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Valde - 20 syyskuu, 2025, 13:05Ja valakonen kasari-käpriisi suolahdessa kurikan risteyksessä öööh.....torstaina?

Farkku? Ja harmaahiuksinen pitkätukka ratissa?

Papparainen melko varmaan, sillä loppu bensa justiin siihen Kurikan risteykseen. Jos se nyt uskoisi, että bensamittari on rikki.

Valde

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 20 syyskuu, 2025, 13:10Farkku? Ja harmaahiuksinen pitkätukka ratissa?

Papparainen melko varmaan, sillä loppu bensa justiin siihen Kurikan risteykseen. Jos se nyt uskoisi, että bensamittari on rikki.
Kuski penkoi hudlaria, niin en nuppia nähäny.

Mutta farkku kyllä. Oli noin 50-100m ilmeisesti rullannut siitä konnevesi/hirvaskangas risteyksestä suolahteen päin.