Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Pande

Camionettet on vissiin jo kaikki muutettu hassunhauskoiksi kioskiautoiksi ja on tullut aika mennä eteenpäin. Vuorossa siis C35-Sitikat.



Mielikuvani mukaan malli jäi Suomessa aika harvinaiseksi. Oikeastaan ainoa jonka omalta käyttöajaltaan muistan on vaaleankeltainen bussimalli joka oli muutaman talon päässä mummolastani asuneella linja-autoilijalla. Se oli pyörätuoliasiakkaan kuljetusta varten varustettu joka oli siihen aikaan harvinaista, mutta syynä oli se että heillä oli itsellään vammainen lapsi niin saattoivat sitten käyttää sitä omiin ajoihinsa myös.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Pande - 18 huhtikuu, 2026, 10:08Camionettet on vissiin jo kaikki muutettu hassunhauskoiksi kioskiautoiksi ja on tullut aika mennä eteenpäin. Vuorossa siis C35-Sitikat.



Mielikuvani mukaan malli jäi Suomessa aika harvinaiseksi. Oikeastaan ainoa jonka omalta käyttöajaltaan muistan on vaaleankeltainen bussimalli joka oli muutaman talon päässä mummolastani asuneella linja-autoilijalla. Se oli pyörätuoliasiakkaan kuljetusta varten varustettu joka oli siihen aikaan harvinaista, mutta syynä oli se että heillä oli itsellään vammainen lapsi niin saattoivat sitten käyttää sitä omiin ajoihinsa myös.
Ei niitä kioskiautoiksi saa vähätellä. Ne on ruokaREKKOJA... O0  O0

Marklin

Siivekkäitä Mopareita tänään Viialassa liikenteessä. Tosin kummastakaan en saanut ajankohtaista kuvaa, joten mennään vanhoilla muistoilla:
 


Zuinula

Ysitiellä Ruutanan Shellin kohdilla sellainen harvinaisuus kuin liftari pohjoista kohti haikaili tänään alkuillasta

LPR

Woikosken ilmavoimien Saab Safirit on pörränneet pari päivää työpaikan yläpuolella. Komeasti muodostelmassa kolme konetta lentelee. OH-SFN ja OH-SFO, kolmannen rekisteriä en bongannut.

https://www.woikoski.fi/woikoski/woikosken-safirit/

leivonharri

Hitto, mikä "Dear Penthouse" -hetki.

Jonotin Kehä Ykkösellä Tapiolan valoissa töistä kotiin. Aivot narikassa, GTA V Rock Radio soittaa voimaballadeja.

Taustapeilistä silmäkulmaan tarttuu jotain muuta. Siellä sähkövirtahepojen välissä vasemmalla kaistalla lähestyy kauhtunut ilmajäähy-911. Kohdalla huomaan, että autossa kyyristelee neljä nuorta mimmiä. Koitan olla tuijottamatta, kun noin lukio-ikäisen oloiset ihmiset voisivat periaatteen tasolla olla jo tyttäriä. Lasken kuitenkin ikkunan alas, että kuulisi bokserin pörinää, kun Porsche valuu jonossa ohi. Valoista päästään ja mä kruisaan edelleen luu ulkona, on jo vähän meteliä ja kylmä, vasemmalla pärinä ja oikeaan korvaan soittaa George Raffertyn saksofoni. Sit Porschen appari avaa ikkunan ja huutaa "ANTEEKSI, MISSÄ ON KERAVA?"

Hämmennyn, mutta saan huidottua ja huudettua "SUORAAN JA VASEMMALLE!"

Porsche menee jonossa ohi.

Vaikkakin ohjeeni siinä vaiheessa varmaan tuntui turhalta, oli se periaatteessa oikein: Tapiolan kohdalta kun tarpeeksi kauan jatkaa suoraan, on seuraava vasemmalle puolelle kääntyvä liittymä Nelostie Pohjoiseen.

Piti oikein miettiä jälkikäteen, Leppävaaran tunnelissa, että kävikö toi oikeasti vai onko mulla taas kevätharhoja.

Toisaalta, Rajatorpassa näin MX-vitosen keskellä siirtolapuutarhaa, että en mä nyt sit tiedä. Pitäiskö tarkistaa lääkitys?

Pande

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 22 huhtikuu, 2026, 17:36"ANTEEKSI, MISSÄ ON KERAVA?"
Toi kysymys kruunaa koko tarinan.

Olisit vastannut "KESKI-UUDELLAMAALLA".

Zuinula

^^

Ei kannata, toi vaikuttaa just hyvältä  ;D

Toyopet

Päivällä JKL:n biltemalla oranssi ~1970 challenger.
Ja sitten iltapäivästä siinä tokmannin parkissa valkoinen porsche 924/944.

Ja siinä grafilan risteyksen huitteilla helmiäisvalkoinen ls400. Tai itseasiassa, olikohan siinä ratti oikealla 🤔 no lexus ls400 tai toyota celsior.

Gary Grand

C3 Corvette cowl induction konepellillä.
Mouseholen pikkukylässä..😳
Seisoi purkukuntoisten Lantikoiden seurana jonkun pajan pihamaalla. :o
Varsin sammaloituneena..
Mahtuiskohan käsimatkatavaroihin? :P

Westminsterissä ihmettelin uudehkoa kiiltävän mustaa Rollsia spessukilvellä:
SU175 ME
Omistajalla selkeästi asennetta, rahan lisäksi.. :P

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 22 huhtikuu, 2026, 20:21Mahtuiskohan käsimatkatavaroihin?
Ajamalla. "Will it make the 2000 miles back home?"

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Pande - 22 huhtikuu, 2026, 18:30Toi kysymys kruunaa koko tarinan.

Olisit vastannut "KESKI-UUDELLAMAALLA".

:rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

S.L

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 22 huhtikuu, 2026, 20:21Westminsterissä ihmettelin uudehkoa kiiltävän mustaa Rollsia spessukilvellä:
SU175 ME
Omistajalla selkeästi asennetta, rahan lisäksi.. :P

Kai totesit ennen matkan jatkamista "Suits you Sir. Oh!"

leivonharri

The fast show eli Ruuvit löysällä, sitä on kyllä ikävä, ei taida löytyä Brit Boxista tai mistään muualta?

sössö

se oli aivan huikea ohjelma vaikka aika paljon viittauksista meni varmaan ohi