Bongauksia liikenteessä

Aloittaja 35830_man, 11 tammikuu, 2020, 16:23

« edellinen - seuraava »

Toyopet

Eilen JKL:ään päin ajellessa tuli vastaan Mercedes-Benz farkku, onkohan se nyt sitten oikealta koodiltaan S115. Eli se viimeinen pystylamppu ennen w123 sarjaa ja tuo farkku ei ollut mikään mahdottoman korkealla katolla oleva kuten vaikka vanhat ambulanssit, vaan matala. Väriltään vaalea.

1320

Tänään iltapäivällä kun ajelin töistä kotiin, niin Kehä III:lla tuli vastaan punainen Ford 17M, kaksi punaista B-Kadettia, kullanvärinen Ford Capri II, valkoinen '80 luvun Mercuryn puukylkifarmari ja musta Caprice Classic farkku samalta aikakaudelta.

Lahteen Vappucruisingiin ajellessa Vanhalla Lahdentiellä tuli punainen kolmoskoppainen Chevy Corvette ja punainen '70 luvun alkupuolen Cadillac.

Valde

Wappuletka katseltu, aika ripaleinen oli eikä yhtään rekkaveturia.

Harvinaisin taisi tälläkertaa olla Volvo 242GT.

Hienoa nähdä harrastepelejä liikenteessä ja hauska huomata niitä ysäriltä joka talon pihassa näkyneitä volkkareita, nissaneita ja toyotia letkassa....nehän on tosiaan jo osa 40 vuotiaita...

Laikkamadallettu 2000 luvun BMW ilmeisesti on väen mielestä vappuletka-auto. Aina haisi wundepaumi kun sellanen meni ohi, kymmeniä...

Marklin


isalmela


tevo

Koiruuskuvat on kivoja jos ei oo osunu linssiin yhtään harvinaista V7kymppiä.

Eiku oliha sielä ..

Marklin

Perkkules, tuohon on tullut itseasiassa väärä linkki.
Ei ollut tarkoitus tähän ketjuun uudelleen linkittää jo tapahtumaketjussa ollutta koko kuvakansiota, vaan tuo ekojen kuvien Chryslerlimo, jonka bongasin Viialassa jo ennen kyseistä tapahtumaa...

Pande

Äsken tuli Maunulassa vastaan tummansininen Alfa Romeo 75.

Siinäkin sellainen malli jota tänä päivänä ei näe juuri muualla kuin autotapahtumissa, matkalla autotapahtumaan tai sieltä kotiin. Että mihin lie oli näin arki-iltana matkalla, liekö jossakin italotreffit.  :)

palontie

Eilen tuli Kajaanin keskustassa vastaan hienokuntoinen 340 Volvo.

JUY40

Vaimon bongaus tänään ästeeykkösellä.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: JUY40 - 07 toukokuu, 2026, 18:51Vaimon bongaus tänään ästeeykkösellä.



Immonenhan se siellä cuudalla  8)

Pertti K


Anza


Gary Grand


ramman

Lainaus käyttäjältä: JUY40 - 07 toukokuu, 2026, 18:51Vaimon bongaus tänään ästeeykkösellä.


Mikkelissä tätä ihailtiin viime kesänä. On kyllä aika reipashenkinen laitos  :D