Kilpikeskustelu

Aloittaja Marklin, 25 syyskuu, 2021, 09:04

« edellinen - seuraava »

Harri S

Yksi museotarkastaja kävi pihassa muutama vko sitten ja suositteli Timin museorekisteröintiä, muutaman pikkufiksin jälkeen.
Taidan jättää tekemättä kun tavoilleni uskollisena koettaisin sen jälkeen hommata tuohon vm -77 autoon mustapohjaiset kuusimerkkiset MR kilvet EU-merkinnällä.
Päätoiminen harrastaja

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 24 elokuu, 2023, 10:03Yksi museotarkastaja kävi pihassa muutama vko sitten ja suositteli Timin museorekisteröintiä, muutaman pikkufiksin jälkeen.
Taidan jättää tekemättä kun tavoilleni uskollisena koettaisin sen jälkeen hommata tuohon vm -77 autoon mustapohjaiset kuusimerkkiset MR kilvet EU-merkinnällä.
Vähän niinku kaatais maidon ennen muroja tai laittasi vessapaperin aukeava pää seinään päin.
Vielä on eilinen jossain.

Harri S

Kilvillä ei oo mulle oikeasti yhtikääs mitään merkitystä. Ainoo kriteeri et mahtuu niille varattulle paikoille. Siis jos ylipäätään sellaset sattuu kulkupelissä olemaan.
Tuota vessapaperijuttua harrastin ihan oikeasti ex anoppilassa käydessä.
Päätoiminen harrastaja

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 24 elokuu, 2023, 11:20Kilvillä ei oo mulle yhtikääs mitään merkitystä. Ainoo kriteeri et mahtuu niille varattulle paikoille. Siis jos ylipäätään sellaset sattuu kulkupelissä olemaan.
Paitsi, jos ne samalla ärsyttää muita.
Vielä on eilinen jossain.

leivonharri

Mun mielestä on hienoa, jos omassa autossa sattuu olemaan siihen alun alkaen ruuvattu kilpi vielä kiinni tai muuten ajanmukainen. Mutta en mä menis kenellekään muulle urputtamaan "väärästä" kilvestä. Se on saatu kilpiin, hieno juttu!
Vielä on eilinen jossain.

stonesour-094

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 24 elokuu, 2023, 11:20Kilvillä ei oo mulle oikeasti yhtikääs mitään merkitystä. Ainoo kriteeri et mahtuu niille varattulle paikoille. Siis jos ylipäätään sellaset sattuu kulkupelissä olemaan.
Tuota vessapaperijuttua harrastin ihan oikeasti ex anoppilassa käydessä.
Kotona sitten oli oikein päin vessapaperit, melko julmaa touhua!
kävellen olen monesti perillä.

Marklin

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 24 elokuu, 2023, 11:25Mutta en mä menis kenellekään muulle urputtamaan "väärästä" kilvestä. Se on saatu kilpiin, hieno juttu!

Monelle muulle autoharrastajalle se tuntuu olevan kiinteä osa elämää.
Esim. @Harri S:n EU-kilvet aiheuttaisivat taatusti parran pärinää pussihousujen piirissä.
Pitkät mustat kilvet on myös semmoinen juttu, josta riittää mielipiteitä.

leivonharri

Pitkä musta EU-kilpi olis kyllä tavallaan aika komee. Vähän semmoinen merkkarilippu.
Vielä on eilinen jossain.

puu

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 24 elokuu, 2023, 13:02Monelle muulle autoharrastajalle se tuntuu olevan kiinteä osa elämää.
Esim. @Harri S:n EU-kilvet aiheuttaisivat taatusti parran pärinää pussihousujen piirissä.
Pitkät mustat kilvet on myös semmoinen juttu, josta riittää mielipiteitä.

En tykkää pitkistä mustista kilvistä.
Mustien kilpien aikaan ei jaettu uutena kuusimerkkisiä ja kuusimerkkisten aikaan ei jaettu mustia.
Muuten nuo saavat olla miten vaan.

Harri S

Koska jokainen vastaa itse tunnetilastaan, vastaa siten myös ärsyyntymisestään johonkin asian liittyen.
Jokainen myös vastaa omistaan ja on siten tilivelvollinen ainoastaan omalletunnolleen.
Kyllä moni puritaani on mm. merkkifoorumeilla jo itkunsa ilmaissut noista mun autojen "raiskaamisista" mutta elän harrasteissa itselleni ja unelmilleni, enkä hae niillä yleistä hyväksyntää saatikka anna minkään ideologian rajoittaa minun "tuhovimmaa". Toki ei tässä miksikään leepuksi sentään aleta, enkä siihen edes kykenisi.
Päätoiminen harrastaja

Gary Grand

Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 24 elokuu, 2023, 10:03koettaisin sen jälkeen hommata tuohon vm -77 autoon mustapohjaiset kuusimerkkiset MR kilvet EU-merkinnällä
Lainaus käyttäjältä: Harri S - 24 elokuu, 2023, 11:20Kilvillä ei oo mulle oikeasti yhtikääs mitään merkitystä
:thinking:
 
Tiukasti aisalinjalla.

Harri S

Sujuvasti irrotit tuon ekan lauseen asiayhteydestä joten täydennän sen alun villakoiran ytimen tähän.

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 24 elokuu, 2023, 10:03Taidan jättää tekemättä kun tavoilleni uskollisena koettaisin sen jälkeen hommata tuohon vm -77 autoon mustapohjaiset kuusimerkkiset MR kilvet EU-merkinnällä.

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 24 elokuu, 2023, 11:20Kilvillä ei oo mulle oikeasti yhtikääs mitään merkitystä.

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 24 elokuu, 2023, 13:32elän harrasteissa itselleni ja unelmilleni, enkä hae niillä yleistä hyväksyntää saatikka anna minkään ideologian rajoittaa minun "tuhovimmaa".
Päätoiminen harrastaja

Poju

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 24 elokuu, 2023, 11:23Paitsi, jos ne samalla ärsyttää muita.

Mä en alkuunkaan ymmärrä, kuinka esmes Facessa aikuiset ihmiset jaksaa päivästä toiseen nurista vääränlaisista rekisterikilvistä.

Kunhan kilvet on auton omat eikä naapurin autosta varastetut, niin ei mua kauheasti sen enempää kiinnosta. Paikoilleen niiden pitää kuitenkin mahtua.

Marklin

Maksaisitko puoli miljoonaa mieleisestä rekisterinumerosta? Tästä kilvestä saatetaan Britanniassa maksaa
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/155fe943-6147-4139-ba19-eb832d16d392