chevy 305 öljypohja

Aloittaja LowCrow, 09 elokuu, 2021, 14:52

« edellinen - seuraava »

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 17 marraskuu, 2021, 17:45Ls taitaa olla kuitenkin leveämpi kuin 4.3
Eikös 4.3 ole katkastu sbc.
Taidat olla kiinnostunut näistä ls.
Näin juttusi od lla
Enää yks sbc tontilla.. ::)
Vähin erin vaihtuu järkevämpään tekniikka kaikissa laitteissa. :))
The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: LowCrow - 17 marraskuu, 2021, 17:43kyllähän tuolla tommosen crowninkin keulalla on tilaa, nopestihan sinne konetta mallaa paikalleen kun kaikki tarvikkeet saa vaan sopivasti lähelle, viime talvena taisin yhtä konetta mallata muutamankin kerran paikalleen kun tein moottorin kiinnikeitä lohkon kupeeseen.
Tuossa uudemmassa ei keulapellit ole kovin monella pultilla kiinni.
Tulee äkkiä tilaa.

Vanhemmassa vähän ahtaampaa, kun se on hitsattu yhdeksi puuksi koko koppa jo tehtaalla.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Poju

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 17 marraskuu, 2021, 17:47Enää yks sbc tontilla.. ::)
Vähin erin vaihtuu järkevämpään tekniikka kaikissa laitteissa. :))

Onko sulla stroukki-sbc Capricessa vai joko sekin on lässytetty?

Jussi

Kaveri käytti sisältä tyhjäksi leikeltyä lohkoa asennusmallineena ku laitteli entiseen veneseen takas bensakoneet. Voisin kysyä, onko se sillä vielä, tosin se olis Vantaalla...
En varmasti oo.

Stige

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 17 marraskuu, 2021, 17:45Ls taitaa olla kuitenkin leveämpi kuin 4.3
Eikös 4.3 ole katkastu sbc.
Taidat olla kiinnostunut näistä ls.
Näin juttusi od lla

LS ei ole ehkä kun max sentin pari leveempi ku 4.3, ero siis käytännössä olematon.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Poju - 17 marraskuu, 2021, 22:48Onko sulla stroukki-sbc Capricessa vai joko sekin on lässytetty?
Pudotin ton vakio 350:n takasin Capriceen ja stroukkikone lähti myyntiin viime talvena.
The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

Hupeli

Lainaus käyttäjältä: Stige - 18 marraskuu, 2021, 00:29LS ei ole ehkä kun max sentin pari leveempi ku 4.3, ero siis käytännössä olematon.
Onko näin? Myös kansien kanssa?
Mittailin tossa jokin aika sitten yhtä fe moottoria.
Minusta ls oli kutakuinkin sama fe n kanssa.
Sbc taas jotain muuta

Gary Grand

Tuossa pikainen mittaus 3D-malleista..



Lässykän tulpanhatusta toiseen ja SBC pakosarjoista mitattuna.
Oli valmiit mallit noin helppo mitata.. ::)

Trukki-pakosarjojen laipat on sitten liki 75cm leveät Lässyssä..

Kannesta kanteen ulkomitat: LS on 510mm ja SBC venakopasta venakoppaan 485mm.
Näillähän ei ole mitään käytännön merkitystä, kun koneita ei ilman tulppia ja pakosarjoja konehuoneessa käytetä..
The ancient Romans had a tradition: Whenever one of their engineers constructed an arch, as the capstone was hoisted into place, the engineer assumed accountability for his work in the most profound way possible: He stood under the arch.

Stige

Lainaus käyttäjältä: Hupeli - 18 marraskuu, 2021, 09:31Onko näin? Myös kansien kanssa?
Mittailin tossa jokin aika sitten yhtä fe moottoria.
Minusta ls oli kutakuinkin sama fe n kanssa.
Sbc taas jotain muuta

Voin mitata huomenna mutta näin kerto googlen kuvat, kun sattuu molempia nurkissa pyörimään. Pakosarjoja en kyl tiiä onko kumpaankaan mutta ne LS vakio valusarjat on aika leveet laippojen kohilta, kiinasta saaki sit paljon kapeempia peltisiä niihin.

Hupeli

Pakosarjat tekee paljon mittoihin kun niitä on niin paljon erinlaisia.
Kannattaako niitä edes huomioida liikaa jos on vaan tilaa ympärillä.
Yhteen kutoseen tein tällaset Down pipet .
Jälkeenpäin löysin eräästä toisesta mallista paremmat pakosarjat brrrr
Vähän kismetti..