Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Gary Grand


sämpy

Tosi näppärä putsata yölliset lumet lasilta ja jäät pyyhkijöistä.

Esmi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 06 lokakuu, 2022, 04:08Kävin muinoin, joskus varmaan -96, Ahtialassa yhtä Darttia katsomassa, oli silloin siellä pihalla. Liekö oli sen rakentaja? Oli jotain muitakin mielenkiintoisia projekteja, olisko ollu joku rodi silloin tekeillä.
Melko varmasti on ollut sama paikka, siellä päin asustelee.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 18 lokakuu, 2022, 07:00
Tää oli viereisellä osastolla kun oltiin tojokerhon kanssa extreme car showssa 2017? Joku sälli vielä tuolla katolla päivysti sitkeästi.

Markok


leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Markok - 18 lokakuu, 2022, 14:11
Tulee ihan Maltan bussit mieleen muotoilusta. Ne oli keltaisia tai harmaita.

Niitäkään ei enää kuulemma ole, koska EU-direktiivit, jotain ilmastoinneista ja ilmastosta.

Malta n karkeasti Vantaan kokoinen saari, jossa on eniten henkilöautoja/kapita Euroopassa, kuinka paljon noi bussit isossa mittakaavassa osasi saastuttaa?
Nuo bussit vois olla ehkä ainoa syy mulle palata sille saarelle.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Markok - 18 lokakuu, 2022, 14:11
Pitäiskö tehdä vähän peltitöitä Yökötin kanssa.. :P
Tuo olis hieno! :iwantit:

sämpy

Vähän tulee mersu mieleen peruskorista..

LPR

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 18 lokakuu, 2022, 17:14Vähän tulee mersu mieleen peruskorista..
Ihan kuin olis lörppähuulimersun katto Christinessä.

sämpy

Ihan vaan liimattu mersun keulaan ja kylkiin noi pintapalat. Ei ois paha toteuttaa.

Marklin

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 18 lokakuu, 2022, 13:28Tää oli viereisellä osastolla kun oltiin tojokerhon kanssa extreme car showssa 2017? Joku sälli vielä tuolla katolla päivysti sitkeästi.

 



 

 




Markok

Tämmöisiä toteutuksia näkyy vähän parkkipaikoilla, onkos siinä jotain katsastus ongelmia jos tietyn ikäinen lähtökohta, rungollinen, prosentit tietenkin, muuta vaikeuttavaa mikä karsii vastaavat liikenteestä? Vai onko vaan suomalainen ujous ;D

sämpy

Mä mietin joskus -62 nelivetoFargon alustalle Pasi-tyyppistä ratkaisua. Mutta olin liian ujo kysymään katsastusmieheltä.

LPR

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 19 lokakuu, 2022, 05:54Mä mietin joskus -62 nelivetoFargon alustalle Pasi-tyyppistä ratkaisua. Mutta olin liian ujo kysymään katsastusmieheltä.
Nykyään näyttää Euroopan kovin trendi olevan maastokuormamatkailuautot. Fargo olis hyvä aihio. Sinne joku taloudellisempi nykytekniikka ja takaosaan matkailuosasto. Jotkut 20" Boggerit alle...

Marklin

Kaikenmoista sitä tulee vastaan netissä....