Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Marklin

Lainaus käyttäjältä: LPR - 13 marraskuu, 2022, 14:41Vois kuvitella tuon olevan melkoisen kaatumatautinen, kun mehtään lähdetään.
.

Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt...
 :rolleyes:

Gary Grand


LPR

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 18 marraskuu, 2022, 18:37

Tää on hieno! :iwantit:
Miks nuo etuset on väärin päin? Eihän tolla voi ajaa, kun olkapoikkeamaa on metri tai siis jaardi.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: LPR - 18 marraskuu, 2022, 18:45Miks nuo etuset on väärin päin? Eihän tolla voi ajaa, kun olkapoikkeamaa on metri tai siis jaardi.
Tuosta on taidettu napata ensin ne duallyn orkkis-Leeput pois navan ja vanteen välistä, niin ei ne niin paljon olekaan ulkona..

Muoks.
Siis nuo:


TopoT/A


sämpy

Harmi on vissiin fotosoppi. Olis just hyvää keskarin näyttöä japsituunareille.


Pertti K

Niin paljon daunforssia että vaatii HD-alustan ja C-renkaat.

LPR

Varjoja kun katsoo, niin varmaan katolla oleva alempi ja peräluukulla oleva alempi on oikeita, muut fotoshopattu.



Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 21 marraskuu, 2022, 12:29Melko häiriintyneen mielen tuotos.. :mosh:
Kyllä, juuri sinua ajattelin kun tuon näin.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 21 marraskuu, 2022, 12:36Kyllä, juuri sinua ajattelin kun tuon näin.
En minä ole kupliin sekaantunut!?! :o
..enkä Porschaisiinkaan.. ::)

leivonharri


LPR

Tiedän yhden paljon häiriintyneemmän traktoriprojektin olevan tekeillä. Mutta palataan siihen kun on lupa asiasta jotain kertoilla. Tuubiin varmaan tekijä videoita laittaa, niin ei passaa huudella etukäteen.