Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Marklin


Jussi

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 15 helmikuu, 2023, 21:52
Tästä ei pysty päättään onko hyvä vai huono. Mitat kuiten kohdillaan, näyttää jouheelta.

Gary Grand



Nyt on kyllä lottovoitto.. :iwantit:
Tuollainen yhdistelmä kelpaisi.. :iwantit:

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 18 helmikuu, 2023, 18:25

Nyt on kyllä lottovoitto.. :iwantit:
Tuollainen yhdistelmä kelpaisi.. :iwantit:
Just sitä, mikä on ollu mielessä, mut ei oo ehtiny/pystyny toteuttaan. Osa tosta vois olla tottakin, jos blatserin akseliväli olis ollu vähän lähempänä Camaron väliä.

leivonharri

Vielä, kun comero olis pickup.

Gary Grand


Chevytb02


leivonharri


Pande

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 20 helmikuu, 2023, 18:24takana Triumph Herald Estate
Hienosti hoksattu että briteissä kun ollaan niin tosiaan Estate kyseessä. Suomessa samannäköinen olisi todennäköisesti ollut Courier eli umpikylkisenä pakuna maahantuotu ja täällä karenssiajan päätyttyä takasivuikkunoilla varustettu.

Sen kanssa perät vastakkain oleva Maileri-farkku sen sijaan oli Suomessa suht harvinainen.

Näähän tietysti olivat tuossa @Chevytb02 linkittämässä kuvassa ne keskeiset pointit.  :))

Bantam

Mulla oli aikoinaan -64 Herald. Flippikeula ja rungollinen. Jälkeenpäin vasta selvisi, että siitä olisi saanut helposti avoautonkin.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pande - 20 helmikuu, 2023, 18:55Näähän tietysti olivat tuossa @Chevytb02 linkittämässä kuvassa ne keskeiset pointit.  :))
;D

John Dodd:lla oli asenne kohillaan. :coolsmoke:
Vaikkei kone sitten tosiasiassa ollutkaan täystehoinen Merlin..

Anza



40 vuoden välein samaa jöötiä muodissa. Palattais mielummin vähän kauemmas seuraavalla kierroksella.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Anza - 21 helmikuu, 2023, 20:13

40 vuoden välein samaa jöötiä muodissa. Palattais mielummin vähän kauemmas seuraavalla kierroksella.
No kiinalaiset teki sen jo:
https://youtu.be/oY_tcqhKO2w

Jossain piireissä siitä ei välttämättä tykätä.

Anza

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 21 helmikuu, 2023, 21:55No kiinalaiset teki sen jo:
https://youtu.be/oY_tcqhKO2w

Jossain piireissä siitä ei välttämättä tykätä.

Periaatteessa aika hauska idea, mutta käytännössä toteutuksessa olis vähän toivomisen varaa. Alkuperäistä tuotetta ei tietenkään voita mikään!

Nuo näytti halvalle kopiolle. Corvetessa keulan ylitys oli luonnoton ja tuplaetuvalot haritti liian kaukana toisistaan jne. Mittasuhteet pitäis olla kohdallaan, niin sillon nostaisin peukkua.

Japanilaiset kun kopioi ne lisää jotain omaa twistiä siihen hommaan ja mittasuhteet on kohdallaan. Vaikutelma on tyylikäs tai ihan fiksu vähintään. Esim jotain 1960-70 lukujen coupeja. Tai modernimpaa laatikkoa.

Venäläisetkin osas piirtää toisten piirustuksista silleen läpi että mittasuhteet säily ja muuttivan vain vähän ettei ollu ihan 1:1 kopio.

Mutta kiinalaiset ei. En oo nähny yhtäkään uskottavaa tai tunteisiin vetoavaa autoa siltä suunnalta.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Anza - 21 helmikuu, 2023, 20:13

40 vuoden välein samaa jöötiä muodissa. Palattais mielummin vähän kauemmas seuraavalla kierroksella.
Toi ylempi on varmaan sitikka. Jotenkin tuntuu siltä.