Unelma-autot ja sairaat perversiot

Aloittaja Gary Grand, 02 marraskuu, 2020, 14:19

« edellinen - seuraava »

Gary Grand


Jsmartti

Lainaus käyttäjältä: Pande - 28 maaliskuu, 2022, 21:51Tähän ketjuunhan toki EPA- ja A-traktorit sopivat hyvin, sillä yhdenlaisia sairaita perversioita ne kyllä ovat. Ruotsalaisteini voi körötellä koulumatkansa kolmeakymppiä vaikka tämän näköisellä traktorilla.



https://www.klaravik.se/auktion/produkt/a-traktor-scania-r-420/

Turussakin jo 80-luvun alussa eräs teini siirteli traktoriksi rekisteröidyllä Volvon nupilla irtoperiä...

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Jsmartti - 29 maaliskuu, 2022, 10:23Turussakin jo 80-luvun alussa eräs teini siirteli traktoriksi rekisteröidyllä Volvon nupilla irtoperiä...
Ja nykyisellään joitain kuormureita saa 60km/h kulkeviksi traktoreiksi ja siihen kärry perään,niin sitä yhdistelmää voi ajaa 15-vuotias traktorikortilla. Kuorma-autona kärry perässä pitää olla rekkakortti.

Marklin

@hantta laittoi tuonne Mille olet nauranut -ketjuun jutun tuosta tänään Malmilla näytillä olevasta Fordin King Cobrasta.
Pilaan nyt kuitenkin sen verran iloa, että laitan myös tänne, niin ei kaikkien kiinnostuneiden välttämättä tarvitse ajella sinne asti ihmettelemään...





Lienee kotonaan tässä ketjussa.

Anza



Muotoilultaan konstailematon. Rehti

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Anza - 02 huhtikuu, 2022, 10:34

Muotoilultaan konstailematon. Rehti
Lähes yhtä jäykkä muotoilu kuin siinä Telsun sybertrukissa.. :thinking:
Volvolta lainanneert muotoilijaa?

Anza

Cybertruck kestää aikaa varmasti yhtä hyvin kuin tuo oranssi.
Kulmikkuus on muotia 40vuoden välein. Onneks ei useammin

Rusty


Rusty

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 01 huhtikuu, 2022, 10:46@hantta laittoi tuonne Mille olet nauranut -ketjuun jutun tuosta tänään Malmilla näytillä olevasta Fordin King Cobrasta.
Pilaan nyt kuitenkin sen verran iloa, että laitan myös tänne, niin ei kaikkien kiinnostuneiden välttämättä tarvitse ajella sinne asti ihmettelemään...





Lienee kotonaan tässä ketjussa.


Peräpää hieno, keulasta ei voi sanoa samaa.

Gary Grand


Esmi


Chevyman

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 01 huhtikuu, 2022, 10:46@hantta laittoi tuonne Mille olet nauranut -ketjuun jutun tuosta tänään Malmilla näytillä olevasta Fordin King Cobrasta.
Pilaan nyt kuitenkin sen verran iloa, että laitan myös tänne, niin ei kaikkien kiinnostuneiden välttämättä tarvitse ajella sinne asti ihmettelemään...





Lienee kotonaan tässä ketjussa.

En ole käynyt siellä toisessa keskustelussa, mutta äkkiseltään näyttää Australian Falconilta keulamuunnoksin.

sämpy

Lainaus käyttäjältä: Anza - 02 huhtikuu, 2022, 10:34

Muotoilultaan konstailematon. Rehti

Värin kun vaihtaa harmaaseen, niin vastaa melko hyvin tämän päivän rakennusarkkitehtuuria.

Gary Grand


Rusty

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 03 huhtikuu, 2022, 06:54Värin kun vaihtaa harmaaseen, niin vastaa melko hyvin tämän päivän rakennusarkkitehtuuria.

Kyllä nyt käytetään väriä rakentamisessa enemmän kuin kuin koskaan.   :thinking: