Kommentteja jenkki- ja harrasteajoneuvoista

Aloittaja redneck1, 28 tammikuu, 2021, 16:24

« edellinen - seuraava »

sämpy


Pertti K


Marklin

Eilen Toijalassa pari alun toisella kymmenellä olevaa nuorta miestä käveli Firebirdin ohi.
Poika nro 1: Kato, avomallin Corvette.
Poika nro 2: Siin kyl lukee Pontiac.
Poika nro 1: No niinhän mä just samoin.

Esmi

Tänään tankkaamasta olin lähdössä, niin vieressä oleva ukko sanoi hyvät saundit ku Buick'in starttasin, oli kuulemma vienyt Harrikan juuri talvi levolle ja manasi kun on taas se reilu puoli vuotta odotettava että pääsee ajelemaan.

LPR

Vai että tämmöinen auto... Siis vanhan isäukon suusta, ihmetelyään rouvan Camaroa.

Toyopet

Au: "onkos siinä kuutoskone?"
M: eikun kasi
Au:"no sehän vie sitten ainakin 20l sataselle."
M: no jopa allekin.

LPR

Lainaus käyttäjältä: LPR - 31 lokakuu, 2022, 19:52Vai että tämmöinen auto... Siis vanhan isäukon suusta, ihmetelyään rouvan Camaroa.
Jatkoa tähän...

Ei siis millään pahalla heittänyt, mutta kun tuo isäukko on näitä 50-60-luvulla heränneitä "alkumobilisteja", niin on tuollainen 80-90-luvun vaihteen auto hänen mieltymyksiin ehkä hieman liian tuore.

Esmi

Tänään vanha herra näytti peukkua kun Buick'illa ajelin.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Esmi - 26 huhtikuu, 2023, 21:51Tänään vanha herra näytti peukkua kun Buick'illa ajelin.
Tos pari kesää sitten ihmettelin ku kylän alkuteinit peukutti Belairille. Ehkä tää peli ei oo vielä pelattu loppuun.

FuryIII 71

Eilen ku piipahdin töiden jälkeen lähi-ässässä mutsille kaupassa, ni viereen parkkeeranneen pösön kuski kehaisi Valianttia tyylikkääksi autoksi. Vaikka onhan se ulkokuoreltaan kauniisti sanottuna hieman patinoitunut...  ;D

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 27 huhtikuu, 2023, 09:37Eilen ku piipahdin töiden jälkeen lähi-ässässä mutsille kaupassa, ni viereen parkkeeranneen pösön kuski kehaisi Valianttia tyylikkääksi autoksi. Vaikka onhan se ulkokuoreltaan kauniisti sanottuna hieman patinoitunut...  ;D
Ai nostalgia-vallu on liikenteessä taas? Huippua!

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 27 huhtikuu, 2023, 10:21Ai nostalgia-vallu on liikenteessä taas? Huippua!

Joo, ja lähes heti sai jo tehdä parkkipaikka remontointiakin, prkl...

Chevyman

Ihmisten tietämättömyys mustista kilvistä ärsyttää.

Kun kysytään jatkuvasti, että onko museorekisterissä, vaikka auto on ihan muuta, kun alkuperäinen.

Jokunen mustakilpinen auto on ollut, eikä yksikään ole ollut museorekisterissä.
Ja autot ollut sitä luokkaa, ettei todellakaan museorekisterikamaa.


LPR

Jonnet ei edes tiedä minkä takia vanhoissa autoissa on mustat kilvet.

sössö

en kyllä tiedä, varmaan että numerot näkyisi paremmin?