Kommentteja jenkki- ja harrasteajoneuvoista

Aloittaja redneck1, 28 tammikuu, 2021, 16:24

« edellinen - seuraava »

Esmi

Heinolassa joku fillarilla ajava ukko katsoi Buickia ja totes hieno vehje!. 8)

NonSenCe

tänään:

kaks pikkupoikaa leikki hippaa tms pyörätiellä tien vieressä. toinen jaakasi toista. etummainen pysäs juoksusta tuijottaan autoani kun tulin heitä vastaan.. takimmainen pysäs myös samantien.. sitten yhtenä rintamana kääntyivät suu auki kun ajoin ohi.. ja sitten kun olin ohittanut heidät näin peruutuspeilistä että molemmat alkoivat juoksemaan taas saman aikaisesti. kai tuokin joku kommentti on jos leikki loppuu ja alkaa noin synkronoidusti.

pari teinilikkaa näytti tuplapeukaloita kun ajoin heidän ohi.

mustang kuski morjesti. mutta myös sen takana tullut auto (toyota?) morjesti. muutaman kymmenen metrin päässä tullut mersu viton kuski morjesti. olivatkohan kaikki jotain harrastajia jokka vaan varmistivat että mustang pääsee perille minne olikin menossa?

eilen:
koiran kävelyttäjä mies pysäsi suojatien päähän kun itse pysäsin stop merkille ja aioin antaan heidän mennä yli. hän huikkasi vaan että "mee vaa, me tän hurtan kanssa jäädää tähän kattoon kun sä meet ohi.. se kun tykkää vanhoista autoista" -jaa että niinkin hyvä maku hänellä siis, huikkasin takasin. (bordercolliet ovatkin kai yksi fiksuimmista roduista)




Valde

Eilen jossain lahti/heinola tietämillä pysähdyin aamupäivästä jollekin huoltoasemalle kuselle.
Asemalta lähtiessä bussillinen "turisteja", joku lapsiperhe-show suuntana linnanmäki.

Pikkuihmisiä parkkipaikka turvoksissa, kukaan ei noteerannut volvoa mitenkään, mutta kun ajoin kakaroiden editse, pesin taas ajovaloja.

Yksi lapsi pysähtyi kattomaan, nykäisi viereistä joka jäi kattomaan ja nykäisi viereistä jne.. lopulta ehkä 4-5 kakaraa katsoi volvon ajovalojen pyyhkijöitä hyvin hämmentyneen näköisinä. :))

Gary Grand

Poika kavereineen irroitti tallin pihassa opetuspoljinta Saapikkaasta kun pistin Caminon käyntiin..
Metrinen tulipallo konehuoneessa..
Jakajan kääntö reilusti myöhemmälle ja kone räjähti käymään. 8)

Jätkät seisoi rivissä Caminon vieressä hiljaa jonkin aikaa.. :thinking:

Ensimmäinen kommentti:
" Vttu! Tuo on kova!!"


Springer

Viime viikonlopun HDCF:rallissa viikonlopussa Jämsän torilla jonkun EVO ei halunnut startata ja koneen pyörityksen yhteydessä palamaton bensa syttyi pakoputkissa. Melkoinen pamaus ja porukka hävisi pyörän takaa ;D
Taputuksia tuli ja kone käynnistyi tämän jälkeen normaalisti.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Springer - 18 heinäkuu, 2025, 21:18Viime viikonlopun HDCF:rallissa viikonlopussa Jämsän torilla jonkun EVO ei halunnut startata ja koneen pyörityksen yhteydessä palamaton bensa syttyi pakoputkissa. Melkoinen pamaus ja porukka hävisi pyörän takaa ;D
Taputuksia tuli ja kone käynnistyi tämän jälkeen normaalisti.
Lahkeet lepatti! :))
..vai repaleina..🤣

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Springer - 18 heinäkuu, 2025, 21:18Viime viikonlopun HDCF:rallissa viikonlopussa Jämsän torilla jonkun EVO ei halunnut startata ja koneen pyörityksen yhteydessä palamaton bensa syttyi pakoputkissa. Melkoinen pamaus ja porukka hävisi pyörän takaa ;D
Taputuksia tuli ja kone käynnistyi tämän jälkeen normaalisti.
Tainu joskus mainitakin, et vanha urpoSaappi oli hauska vehje, kun kierrosrajoitin oli vaan sytkälle. Ohittaessa oli kiva vetää kolmosella rajoittimeen ja vaihtaa just kohdalla isompaa.
Ei vaan jaksanu kovin pitkään vaihdella sitä poikittaista pönttöä, vaikka kiva oli paukutella.

LPR

Mäkisen baarin pihalla. Isä, ehkä n. 40 v. sanoo alle 10 v. pojalleen. Kato, tuollainen ameriikkalainen auto. Vanha auto. Kuuntele tuota ääntä, kun se lähtee. Eikö kuulosta hyvältä. Siis Camarolla olin evästä perheelle urheasti metsästämässä.

NonSenCe

kato, vihdonki joku kunnon auto eikä vaan pakoputki rikki. (vanhempi nainen miehelleen jazzien aikaan joku ilta keskustassa)

ai ko kommee jenkki. kiva ku noitaki on tänää liikkeel monta (jazzien aikaan teinipoika kaverilleen puistossa)

peitä korvat jos tuokin pitää kovan äänen (äiti lapselleen kaupan edessä alkuviikolla) jaa ei se pidäkkään. (höh. mä olin pettyny.. hiljaa mä lähdinkin, ja en haluakkaan kovaäänisiä putkia, mutta silti se jotenkin masensi. hahah.. mutta onneks se pikkupoika heilutti kuitenkin mun perään ja näin peilistä heilauttaa kättä ikkunasta takasinkin)

hysh hiljaa! (minä sanoin autolleni kun startti taas vaan kirskahti eikä startannut kaupan pihassa edellispäivänä) ja viereisen autossa ikkuna auki istuskelleen vanhemman kuskin pokka petti ja naurahti katsoessaan mua päin. toisella yrittämällä käynnistyi normaalisti ja katsoin sitten sitö äijää kohti vain päätäni pudistellen huokaisten "että tämmöstä tää välil on". näytti peukkua.

wezze

Tässä kun muutaman kuukauden olen c5 corvetella ajellut, niin selväksi on tullut että pikkukossien mieleen se on.  mm eräänä päivänä paikallisen liikennepuiston kulmalla oli 5 noin 10vee naskalia pyörineen.  kaikki näyttivät rivissä peukkua:D

Camino79

Multa kysyttiin tänään että oonko mä aatellu myyväni käppyrää ikänään  :o

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 27 heinäkuu, 2025, 23:00Multa kysyttiin tänään että oonko mä aatellu myyväni käppyrää ikänään  :o
Oliko se ostaja vai huolestunut lähiomainen?

Camino79

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 28 heinäkuu, 2025, 06:27Oliko se ostaja vai huolestunut lähiomainen?


Se ei oikeastaan selvinny kontekstista  :))

isalmela

Oli vähän lyhyenpuoleinen parkkipaikka, kun ajeltiin äsken tänne lasten liikennepuiston parkkikselle. Herrasmies tuumasi että "harmi kun ei ole laikkakone mukana, että olisi vähän lyhennetty". Vastasin "ei ne oo koskaan mukana silloin kun tarvis"

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 29 heinäkuu, 2025, 09:41Oli vähän lyhyenpuoleinen parkkipaikka, kun ajeltiin äsken tänne lasten liikennepuiston parkkikselle. Herrasmies tuumasi että "harmi kun ei ole laikkakone mukana, että olisi vähän lyhennetty". Vastasin "ei ne oo koskaan mukana silloin kun tarvis"
Ehkä ne ruudut oli niille polkuautoille?

Aikuisten parkki sit jossain muualla? Katsoitko terassilaitteen edestä?