Kommentteja jenkki- ja harrasteajoneuvoista

Aloittaja redneck1, 28 tammikuu, 2021, 16:24

« edellinen - seuraava »

Esmi

Tankilla tänään käydessä, viereen tullut heppu kehui että on hieno Buick.  8)

Hurtsi1

Tässä kun omaan kalustoon kuuluu kaksi harrateautoa(-70 avo Cougar ja 78 coupe rekord) niin on ollut hauska huomata kuka kommentoi ja mitä. Yleensä nuoret sekä naiset kommentoi cougaria että ompa hieno,toki jotkut miehistäkin. Rekordia kommentoivista melkein suurin osa on varttuneempia miehiä ja sitten tulee muisteloa omista saman ikäkauden ajoneuvoista. Tänään olin reksalla kaupalla ja vanhempi herrasmies kehui Reksaa,ja siinä kun juteltiin niin kertoi että nuorena hällä oli ollut 4 a mantaa peräjälkeen. Nyt oli uudehko sähkö(hyi)mersu kulkimena.





Gary Grand

Appiukkokokelaan ilme ja kommentti Caminosta, kun pyöräytin tulille..
OHO!!? :o

 :rotfl:

Toki niiden koirakin pelästyi ja alkoi haukkua laitetta..
 :coolsmoke:

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 15 elokuu, 2025, 19:54Appiukkokokelaan ilme ja kommentti Caminosta, kun pyöräytin tulille..
OHO!!? :o

 :rotfl:

Toki niiden koirakin pelästyi ja alkoi haukkua laitetta..
 :coolsmoke:
Päästi vielä tyttären ulos?

Hurtsi1

Tänään jouduin mielenkiintoiseen tilanteeseen ruuhkassa kaupungintalon kohdalla Joensuussa. Kesken jonotuksen viiden naisen ryhmä lähestyi ja kysyi että saako autoa(Cougar) kuvata? Vastasin että tottakai ja ajoin jalkakäytävälle niin alkoi kuvaus sessio. Yksi malli oli auton edessä(ihan täysissä pukeissa)ja toinen pienellä puhaltimella loi tuuliefektiä kolmas kuvasi ja loput hengaili.He aikansa räpsivät kuvia ja ottivat minun yhteystiedot että lähettävät lehden johon juttu tulee. En tajunnut kysyä että mikä julkaisu,mutta kai se selviää. Aika puskista tuli kyseinen tilanne.

FuryIII 71

Eilen ku töistä ajelin kehä3:sta PilsnerCäbillä tankin kautta himaan, ni uudehkon ford puman kuski meinas tulla pelkääjän ikkunasta ulos, peukkua näyttäessään.  ;D

Ja vaaralan apsilta ku lähdin, ni perässä tullu uudehkon mersun (joku prameampi(?) malli) kuski näytti ikkunasta peukkua yhtä suurella innolla ku em. Fordin kuskikin. Ajoi sieltä takaa siis ohi peukkua näyttäessään, ku kääntyi kehälle ja ite jatkoin suoraan.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 16 elokuu, 2025, 12:54Eilen ku töistä ajelin kehä3:sta PilsnerCäbillä tankin kautta himaan, ni uudehkon ford puman kuski meinas tulla pelkääjän ikkunasta ulos, peukkua näyttäessään.  ;D

Ja vaaralan apsilta ku lähdin, ni perässä tullu uudehkon mersun (joku prameampi(?) malli) kuski näytti ikkunasta peukkua yhtä suurella innolla ku em. Fordin kuskikin. Ajoi sieltä takaa siis ohi peukkua näyttäessään, ku kääntyi kehälle ja ite jatkoin suoraan.
Ja oot varma, että se oli peukku, eikä muu sormi?

Vähän epä-vantaalaista.

Camino79

Kävin muksujen kanssa kaupoilla ja toki perheparkkiin auto seis. No paheksuvia mulkasuja kunnes kakaralauma alko purkautumaan autosta ja nappasin nuorimmaisen takapenkiltä syliini  :))

Yks muijakin joka mulkoili oikeinkin pahasti peitti oikein suunsa kädellä ja lähti kipittämään hirmusta kyytiä veks  :))

Matkalla useemmaltakin pikkupojalta peukkua ni kyllä se on vaan kivaa kun herättää tunteita  8)

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 16 elokuu, 2025, 14:41Kävin muksujen kanssa kaupoilla ja toki perheparkkiin auto seis. No paheksuvia mulkasuja kunnes kakaralauma alko purkautumaan autosta ja nappasin nuorimmaisen takapenkiltä syliini  :))

Yks muijakin joka mulkoili oikeinkin pahasti peitti oikein suunsa kädellä ja lähti kipittämään hirmusta kyytiä veks  :))

Matkalla useemmaltakin pikkupojalta peukkua ni kyllä se on vaan kivaa kun herättää tunteita  8)
Sieltä lähti hybridivolvon penkiltä lastensuojeluilmoitukset tulille.

Camino79

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 16 elokuu, 2025, 14:43Sieltä lähti hybridivolvon penkiltä lastensuojeluilmoitukset tulille.



Pakko myöntää että en ihmettelis tänäpvänä kyllä yhtään  :))

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 16 elokuu, 2025, 14:39Ja oot varma, että se oli peukku, eikä muu sormi?

Vähän epä-vantaalaista.

Vaikka ulkonäkö onkin vähän ruvennut rapistumaan, ni lähinäkö pelaa vielä sen verran että erotan peukun ja keskisormen toisistaan.  ;D

Toistaiseksi.  :))

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 16 elokuu, 2025, 14:39Ja oot varma, että se oli peukku, eikä muu sormi?

Vähän epä-vantaalaista.
Vai olisko ne humehia halunnu ostaa?

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 16 elokuu, 2025, 14:41Kävin muksujen kanssa kaupoilla ja toki perheparkkiin auto seis. No paheksuvia mulkasuja kunnes kakaralauma alko purkautumaan autosta ja nappasin nuorimmaisen takapenkiltä syliini  :))

Yks muijakin joka mulkoili oikeinkin pahasti peitti oikein suunsa kädellä ja lähti kipittämään hirmusta kyytiä veks  :))
Been there (ja varmaan joskus asiasta tarinoinutkin)... Mulla oli tosin squarebody-crewcab, mutta oman pokerinaaman pitelemisessä oli ihan täysi työ, kun neljännen "kääpiön" kömpiessä hytistä, se topakasti kädet puuskassa lähestynyt naisoletettu teki u-käännöksen  ;D

jamba

Kävin Desotolla kaupoilla (ostamas kaljaa..) parkkiksella kolmekymppinen mieshenkilö kehui komeeksi autoksi, ja perään kysy oonko ostanu uutena? Kaipa meikäläisen on ulkonäkö jo aika harmaa 🤔

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: jamba - 29 syyskuu, 2025, 12:17Kävin Desotolla kaupoilla (ostamas kaljaa..) parkkiksella kolmekymppinen mieshenkilö kehui komeeksi autoksi, ja perään kysy oonko ostanu uutena? Kaipa meikäläisen on ulkonäkö jo aika harmaa 🤔
:rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

Vai olisko kyseisen nuoren miehen auto-osaamisessa aukkoja.. :rotfl:  :rotfl:  :rotfl: