Teltattomien miitti

Aloittaja cdi, 11 maaliskuu, 2021, 17:44

« edellinen - seuraava »

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: cdi - 01 huhtikuu, 2021, 16:47Lunta on ,tiet on sulat google mapin maisemista ei ole paljon apuja  piha oli jäänpeitossa viikossa tilanne voi muuttua mihinpäin vain, enää ei muuteta ajankohtaa. Kehitysideoita otetaan vastaan edelleen.
 ONKO NYT NIIN ETTÄ KAIKKI TULIJAT ON REITTIOHJEET SAANUT ensviikon pe olen paikalla ja puhelimella saa kiinni ainoastaan.

Ei oo yyveetä näkyny...  ::)
Korjasitko sä sen rikki?

Barfly

Lainaus käyttäjältä: cdi - 01 huhtikuu, 2021, 16:47Lunta on ,tiet on sulat google mapin maisemista ei ole paljon apuja  piha oli jäänpeitossa viikossa tilanne voi muuttua mihinpäin vain, enää ei muuteta ajankohtaa. Kehitysideoita otetaan vastaan edelleen.
 ONKO NYT NIIN ETTÄ KAIKKI TULIJAT ON REITTIOHJEET SAANUT ensviikon pe olen paikalla ja puhelimella saa kiinni ainoastaan.

KYSYMYS oli, eli pääsiäisen jälkeen, kö?
Tämä topic on niin häröilevä, ettei kunnon tosikaan.
Että mitähän vittua?

cdi

Lainaus käyttäjältä: Lakeuden el Loco - 01 huhtikuu, 2021, 16:49Ei oo yyveetä näkyny...  ::)
No eipä tietysti kun olit puhelimella soitettavin listalla ja ne ei ohjeita tarvi.

Mutta pian on oota vähä......ja sori sossimiseni.

vielä se aika 9-11 .4

Barfly

Lainaus käyttäjältä: cdi - 01 huhtikuu, 2021, 16:59No eipä tietysti kun olit puhelimella soitettavin listalla ja ne ei ohjeita tarvi.

Mutta pian on oota vähä......ja sori sossimiseni.

vielä se aika 9-11 .4

Ok, jos lähden perjantaina, olen pelipaikalla noin 18:00

Ja mun suuntavaistolla pelipaikka löytyy Lofooteilta
Että mitähän vittua?

cdi

Lainaus käyttäjältä: Barfly - 01 huhtikuu, 2021, 17:03Ok, jos lähden perjantaina, olen pelipaikalla noin 18:00

Ja mun suuntavaistolla pelipaikka löytyy Lofooteilta

Tervetuloa ,,,,voi tosin olla että mulla on jo nousu muuttunut laskuksi noin myöhään yöllä.Tie on kyllä kaksuuntainen eikä ole tunneleita.

Therealsamppa

Minulta puuttuu vielä tarkemmat kordinaatit  ;D
Elämää laakereiden varassa

cdi

Lainaus käyttäjältä: Therealsamppa - 01 huhtikuu, 2021, 20:45Minulta puuttuu vielä tarkemmat kordinaatit  ;D

No pannaan uudet jos ei luonnoksista löydy.

cdi

Lainaus käyttäjältä: cdi - 01 huhtikuu, 2021, 21:57No pannaan uudet jos ei luonnoksista löydy.

11 sivua luonnoksia  15 yhdellä sivulla ja lehti ei ekaltasivulta mene minnekkään.
 Tekasin sitten uuden. kaippa tuli perille?

Therealsamppa

Lainaus käyttäjältä: cdi - 01 huhtikuu, 2021, 22:1611 sivua luonnoksia  15 yhdellä sivulla ja lehti ei ekaltasivulta mene minnekkään.
 Tekasin sitten uuden. kaippa tuli perille?

Jop, nyt tuli perille  ;D
Elämää laakereiden varassa

Pertti K

kuutio

Niin huolitaanko päiväsiltään pikaisesti pistäytyviä.. Jos saan noi huollettavat hoitoon muutamaks tunniks? Ei tierä vielä
All work and no play makes Jack a dull boy.

cdi

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 01 huhtikuu, 2021, 22:54Niin huolitaanko päiväsiltään pikaisesti pistäytyviä.. Jos saan noi huollettavat hoitoon muutamaks tunniks? Ei tierä vielä

En näe syytä miksi niitä pitäis hylkiä......on niitä mielestäni ollut muissakin miiteissä. Torstaina varmaan tiedät pääsetkö vai et  PE olen jo pelipaikalla.

cdi

Lainaus käyttäjältä: kuutio - 01 huhtikuu, 2021, 22:54Niin huolitaanko päiväsiltään pikaisesti pistäytyviä.. Jos saan noi huollettavat hoitoon muutamaks tunniks? Ei tierä vielä

Nythän mulla muistu mieleen että onhan siellä aitauksia mistä huollettavat ei pääse karkuun ja eivät saa huonoja vaikutteitakaan kun ovat takapihalla.

cdi

Nyt olis varmaan aika ajatella sitä elintarvikepuolta vai kattooko kaikki muut päältä kun janoisten sankari vetää roiskeläppää ääntäkohti.
    Pienoista kehitelmää on jo kokki kolmosen kanssa mutta eri näkemykset olis tervetulleita.

Barfly

Lainaus käyttäjältä: cdi - 02 huhtikuu, 2021, 13:47Nyt olis varmaan aika ajatella sitä elintarvikepuolta vai kattooko kaikki muut päältä kun janoisten sankari vetää roiskeläppää ääntäkohti.
    Pienoista kehitelmää on jo kokki kolmosen kanssa mutta eri näkemykset olis tervetulleita.

Eli pyttipannu ja letut jälkkäriksi.

Onko ok.

Pyttipannua voi myös lämmittää.

Ja minäkin olen utelias.

Cdi, Barfly on pelipaikalla.
Keitäs muita?
Että mitähän vittua?