Teltattomien miitti

Aloittaja cdi, 11 maaliskuu, 2021, 17:44

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: cdi - 02 huhtikuu, 2021, 21:12No tuo se rahaton jyväskylän jooli ja anna sille joku vanha laakeri spinneriksi niin aika kuluu.Eikä tuu katkoa osanottoon ,niitä on aika vähä jotka kaikki miitit on kiertäny.  Diskantti puuttuu subfoofferi on luvannu tulla.
subi tulee miittiin? Sano terveiset!
Sinä vain

cdi

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 02 huhtikuu, 2021, 21:47subi tulee miittiin? Sano terveiset!

Jaa eipä ole näkynytkään zenon ja jyväskylän jälkeen.

Jooli

mä valitettavasti olen vieläki tulossa, vanist porsi äsken vesipumppu lopullisesti, mut ohan tässä vielä aikaa  ;D

cdi

Lainaus käyttäjältä: Jooli - 04 huhtikuu, 2021, 22:00mä valitettavasti olen vieläki tulossa, vanist porsi äsken vesipumppu lopullisesti, mut ohan tässä vielä aikaa  ;D

Rasittaako se ylisuuri peltikuorma liikaa?  Katon että ylämaihin on luvattu lunta jos ei kerkiä Pe 12,00 perille. Saattaa moottoripyörämiehillä 3 viimeistä kilometriä mennä jäärata ajoksi

Jooli

Lainaus käyttäjältä: cdi - 04 huhtikuu, 2021, 22:08Rasittaako se ylisuuri peltikuorma liikaa?  Katon että ylämaihin on luvattu lunta jos ei kerkiä Pe 12,00 perille. Saattaa moottoripyörämiehillä 3 viimeistä kilometriä mennä jäärata ajoksi

Pellit saa luvan kulkea fleetsiden lavalla jos tuo ei tule kuntoon, sit mä ainaki pääsen perille kun tulee nelivedolla

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 02 huhtikuu, 2021, 21:47subi tulee miittiin? Sano terveiset!
se oli kyllä aitoo dolby surround 7.1 sound

Barfly

Laitoin jo @cdi että en tule.
Olen luvannut viedä likan jeesusteluleirille.

Hänen tapansa kysyä ja ilmoittaa on sellainen että en muistanut.
Mutta, lupasin hänelle ensiksi, joten näillä mennään
Että mitähän vittua?

palontie

Olikos @Jarona menossa tuonne?Käy nappaa täältä silloin yhdet vantteet ja vie @Jooli:lle.
Eniten vituttaa kaikki.

Stige

Lainaus käyttäjältä: Barfly - 05 huhtikuu, 2021, 15:56Laitoin jo @cdi että en tule.

Sama vika täällä, pe pakko käydä työasioil kuopiossa ja todnäk vasta lauantaina pääsee pois sieltä ja lauantaina tulee sit yks mustangi ni eipä tässä jouda sit reissailee  :(

Jarona

Lainaus käyttäjältä: palontie - 05 huhtikuu, 2021, 17:01Olikos @Jarona menossa tuonne?Käy nappaa täältä silloin yhdet vantteet ja vie @Jooli:lle.
En, mulla on parturi perjantaina klo.15.00
Chevrolet C10 6,2 Td Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato ja Chrysler 300 C Touring HEMI

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Barfly - 05 huhtikuu, 2021, 15:56Laitoin jo @cdi että en tule.

jotenkaan en yllättynyt kun niin kova pauhu miittiä koskien oli, että luulin sen jo olevan/olleen viikonloppuna  ;D
Sinä vain

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 05 huhtikuu, 2021, 18:13En, mulla on parturi perjantaina klo.15.00
No sillä reissulla haet ja viet.

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 05 huhtikuu, 2021, 18:18No sillä reissulla haet ja viet.
Jotenkin luulen että siellä olisi seurakunta aamukahvilla kun saapuisin.. :(
Chevrolet C10 6,2 Td Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato ja Chrysler 300 C Touring HEMI

Pertti K

No voi kai ne vanteet jättää silti?

palontie

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 05 huhtikuu, 2021, 18:18No sillä reissulla haet ja viet.

Mullakin kesti aikoinaan venemessut kuukauden :drinking:
Eniten vituttaa kaikki.