Teltattomien miitti

Aloittaja cdi, 11 maaliskuu, 2021, 17:44

« edellinen - seuraava »

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 05 huhtikuu, 2021, 18:14jotenkaan en yllättynyt kun niin kova pauhu miittiä koskien oli, että luulin sen jo olevan/olleen viikonloppuna  ;D
ite kanssa mietin samaa että onko tää nyt :D

Jooli

no onkos sinne ny ketään tulossa  :o

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jooli - 06 huhtikuu, 2021, 12:17no onkos sinne ny ketään tulossa  :o
Ei ole osallistujalistaa näkyny, :o  mutta mä nyt ainakin.. Toivottavasti @Therealsamppa kun olis sille pari kalikkaa tulossa. :rotfl:
Ja sä kanssa, kun alkaa taas olla peltitilanne heikko. :oushit:
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Therealsamppa

Joo tuleminen on varmaa omalta osalta  ;D
Elämää laakereiden varassa

rb

Mäkin oon joskus tullu vaik ei pitäny ja sitä maksellaan vielä pitkään...

kuutio

Lainaus käyttäjältä: rb - 06 huhtikuu, 2021, 13:12Mäkin oon joskus tullu vaik ei pitäny ja sitä maksellaan vielä pitkään...

Tunnetusti kumi säästää leipää.
All work and no play makes Jack a dull boy.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: rb - 06 huhtikuu, 2021, 13:12Mäkin oon joskus tullu vaik ei pitäny ja sitä maksellaan vielä pitkään...
Lainaus käyttäjältä: kuutio - 06 huhtikuu, 2021, 13:25Tunnetusti kumi säästää leipää.
Tell me about it.. :P

cdi

Varmaan tukevamalla pohjalla on laatia lista sitte kun näkee ketä todellisuudessa tulee.Kakas varmaa tulijaa on perunu.
  Ois varmaan pitäny kysyä kauhajoen naisvoimistelijoita pitämään esitysta olis saattanu houkutus olla suurempi. Mut niillä mennään jotka ilmestyy paikalle.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: cdi - 06 huhtikuu, 2021, 13:56Varmaan tukevamalla pohjalla on laatia lista sitte kun näkee ketä todellisuudessa tulee.Kakas varmaa tulijaa on perunu.
  Ois varmaan pitäny kysyä kauhajoen naisvoimistelijoita pitämään esitysta olis saattanu houkutus olla suurempi. Mut niillä mennään jotka ilmestyy paikalle.
Naisvoimistelijat voi vieläkin kutsua paikalle ihan yllätysohjelmana. Lupaan ainakin yhdelle tarjota illan.. :P

cdi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 06 huhtikuu, 2021, 14:02Naisvoimistelijat voi vieläkin kutsua paikalle ihan yllätysohjelmana. Lupaan ainakin yhdelle tarjota illan.. :P

Voi ne toki vieläkin kutsua ,mutta olis tosi noloa jos niillekkin tulis rimakauhu viime metreillä.

Sen sijaa ajattelin kiertävää pystiä mikä jaetaan joka miitissä niinkuin kiertopalkinto ansioituneelle foorumilaiselle joka miittiin osallistuu. Kiilloittelin tuolla jo bemarin mäntä kiertokanki yhdistelmää mutta alustaa sille pystille ei löytynyt...Sitä ettiessä keksin sitten muuta säännöt vain pitäis väsätä.  Eli mistä hyvästä, eniten tykkäyksiä.viestejä vai paras vittuilija jne
  No se ainakin on varma että paikalla pitää miitissä olla. Tässäkin otetaan ehdotuksia vastaan niinkun mutkistuneessa elitarvikehuollostakin.

Jooli

Joku muu saa olla kokki, muuten mä raastan koko porukalle porkkanoita  :P

Turre11

Suikaloitua porkkanaa ja kurkkua laittidipillä. Palanpainikkeeks raikasta vettä, niin jo vain viikonloppu vierähtää mieluisasti

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Turre11 - 06 huhtikuu, 2021, 16:52Suikaloitua porkkanaa ja kurkkua laittidipillä. Palanpainikkeeks kirkasta, niin jo vain viikonloppu vierähtää mieluisasti
Eikö mitään loivempaa? :o ?

Turre11

Jooli

Lainaus käyttäjältä: Turre11 - 06 huhtikuu, 2021, 16:56Lasi maitoa? 🤔
maitojuomaa korkeintaan, vatsa ei kestä raakaa maitoa  ???