Oldsmobile V8

Aloittaja sössö, 12 helmikuu, 2023, 20:52

« edellinen - seuraava »

Kaktus

Taitaisi vielä tuplajousien kanssa tulla lisää sovittamista venttiilivarren kumien kanssa, jos en ihan hakoteillä ole?  :thinking:

Hyvä vinkki nuo summitin sivut osien etsintään!
-79 delta 88
-87 vaz 2101
-96 vaz 2104

Stige

Lainaus käyttäjältä: Kaktus - 03 kesäkuu, 2025, 22:35Taitaisi vielä tuplajousien kanssa tulla lisää sovittamista venttiilivarren kumien kanssa, jos en ihan hakoteillä ole?  :thinking:

Hyvä vinkki nuo summitin sivut osien etsintään!

Varmasti löytyy sopivat singlet ku penkoo noin miedolle nokalle.

Ja kyllä, tuplajousien kaa todnök koneistushommia et saa erilaiset kumit käymään et mahtuu jousien sisälle.

Camino79

Muistelisin että ohjurien päät koneistamalla sinne saa letukan stefa-malliset kumit käymään. Tai se on ainakin se "helpoin" ratkaisu.

Toki jos ohjurit on tiukat niin eihän siellä ole pakko olla kumeja, että jos on esmes k-linerit asennettu niin ei se juurikaan pölläyttele eikä syö öljyä.

Ne sateenvarjot kun oldseissa yleensäkin on vähänkään enempi ajetuissa kadonneet ja murentuneet sieltä pois.

Ne retainerit ja jousien korkeuden shimmaamimen se kallein ja työläin osuus taitaa olla.
GM only 😉
+Pihatraktori :D

FeV-8

Ei tarvi mitään koneisteluita,jos ei laita metalli runkoisia kumeja. Ite oon käyttäny tekemiini olssin ja letukan kansiin näitä:


https://ibb.co/dwgkGZ7R

Ovat mielestäni parempia, metallirunkoiset pitää saada just suoraan asennettua, että tiivistävät tasaisesti.