Milloin vanha jenkki on liian hieno ja kallis?

Aloittaja isalmela, 18 toukokuu, 2023, 06:10

« edellinen - seuraava »

sössö

Lainaus käyttäjältä: Vuokralainen - 19 toukokuu, 2023, 14:32Tuohon autojen sisustus kuin ulostus keskusteluun senverran omalta kohalta, että oon ihan helvetin laiska siivoomaan autoo(kin) sisältä. Oon ratkaissu hommelin nykyjään silleen että koitan sotkea mahollisimman vähän.  ::)
kummaa on että toisten autoihin ei tule kuin lähinnä hiekkaa "itsellään", mutta toisten autoihin tulee itsellään kokistölkkejä, irtokarkkeja, karkkipapereita, laatuneita limskoja, lasten vaatteita jne.

Vuokralainen

Kait se toisilla ei sitte oo ihan nii justiisa?
?

Gary Grand

Pitäsköhän käydä ottaan kuva emännän Lianasta.. ::)

Varoittavana esimerkkinä.
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

Toyopet

Meillä kertyy bilteman ja motonetin kuitteja.  :o
Crown 1965
Crown 1971
Cutlass Cruiser
Caprice STW
Plymouth 1938-39

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 19 toukokuu, 2023, 14:50Meillä kertyy bilteman ja motonetin kuitteja.  :o
Mulla on Yökötissä lattioilla pyörimässä moottorisaha, Lässykän ECM, johtosarjoja, kaasupoljin, muutama karkkipaperi, jne.
Lisäksi yleensä jotain sekalaisia varaosia ja työkaluja.
No, on siellä hiekkaakin.. ::)
Garageless Grand Monkey
Godfater from basement

sössö

Lainaus käyttäjältä: Vuokralainen - 19 toukokuu, 2023, 14:45Kait se toisilla ei sitte oo ihan nii justiisa?
ja kun ei noille kuulemma mitään voi.

Vuokralainen

?

ramman

Kai se sotku on vähän siitäkiinni mitenpaljon sitä aikaa siellä autossa viettää.

Miulla ei tule autoon ku pölyä ja hiekkaa lattialle ja nekin tulee aina imuroitua kun käy pesemässä auton eli vähintään kerran viikossa.

Minun autoissa ei syö kukaan mitään. Ikinä. Piste.

Rouva kun pöristää kokoajan kaikenpäivää autollaan sinnetännejatonne niin se on semmonen, että vauhdissa syödään jotain sämpylää ja ryystetään vissyä samalla ku siinä puhuapälpättää puhelimeen ja pikkusen vielä samalla vauhdissa päivittelee kalentereita  ::)

Autokin on sitten välillä sen näkönenkin.

Kyllä se onneks ihan säännöllisesti sitä voortiaan siivoileekin ja peseekin  :))

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 19 toukokuu, 2023, 10:05Koiran kuljetuskin on jännää. Toisilla näkee jo tuulilasista, että koiraa on kuskattu ja sisällä ihana  haju. Mä väitän että omista autoista sitä ei kukaan tiedä.
Kyllä meillä huomaa, takapenkin päällä on suojat, siinä hiekkaa ja karvoja. Takaikkunoissa nenänjälkiä.
En varmasti oo.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 19 toukokuu, 2023, 15:46Kyllä meillä huomaa, takapenkin päällä on suojat, siinä hiekkaa ja karvoja. Takaikkunoissa nenänjälkiä.

Se häkki on avainasemassa siisteyteen jos koira ei ole kissan kokoinen.
Sinä vain

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 19 toukokuu, 2023, 16:18Se häkki on avainasemassa siisteyteen jos koira ei ole kissan kokoinen.
Häkki on henkilömallissa vähän hankala.
En varmasti oo.

sössö

ei mitään hajua mikä on "häkki" tässä kontekstissa. Se verkko mikä tulee takapenkin taakse?

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 19 toukokuu, 2023, 16:20Häkki on henkilömallissa vähän hankala.

Juu ei ne joka autoon sovi ja kahdelle koiralle ei varmaan mihinkään.
Sinä vain

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 19 toukokuu, 2023, 16:29ei mitään hajua mikä on "häkki" tässä kontekstissa. Se verkko mikä tulee takapenkin taakse?
mikä se häkistä tulee mieleen? Se on vaan perus koirakalteri millä farkun kontti eristetään matkustamosta
Sinä vain

isalmela

Kyllähän taas syletti tänään. Meidän pihapiirissä on hullu västäräkki. Aina kun se näkee auton peilin, se menee istumaan sen päälle, hakkaa nokalla ja sontii. Buickin kuskin ovi valkoista sontaa täynnä, Mersusta vaan peili. Onneksi ei ollut jättihieno 57 Chevrolet
Diesel on puhtaampi