Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

rb

https://www.nettiauto.com/volvo/262/13770931

Volvo 262C Bertone
1978




....ttu!.. Tolla olis Somerolla ihan kuningas..  :)

WBBC

Lainaus käyttäjältä: rb - 10 elokuu, 2023, 18:45https://www.nettiauto.com/volvo/262/13770931

Volvo 262C Bertone
1978




....ttu!.. Tolla olis Somerolla ihan kuningas..  :)

No. Remu Aaltosella oli tuollainen Volvo.

LPR

Tuo katto on ihan jostain muusta autosta...

rb


FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: rb - 10 elokuu, 2023, 18:45https://www.nettiauto.com/volvo/262/13770931

Volvo 262C Bertone
1978




....ttu!.. Tolla olis Somerolla ihan kuningas..  :)

Sanonu tän ennenkin, mutta voi isäkissan vittu että toi katto on aivan saatanan ruma. Varmaan ainoa auto, mikä vaan kaunistuis vaikka katto hakattais kirveellä irti ja vedettäis loppuhylsy Rottenblackillä.

Se '90-00 luvun taitteen fiat multipla menis muuten samaan kategoriaan, mutta se ei kaunistuis edes katon irroittamalla ja Rottenblackillä...

FuryIII 71

https://www.nettiauto.com/chevrolet/bel-air/13771353

Tainnu tulla kakkonen (huom. kyrpov, se numero) hinnan eteen vahingossa.  :))

WBBC

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 10 elokuu, 2023, 20:05Sanonu tän ennenkin, mutta voi isäkissan vittu että toi katto on aivan saatanan ruma. Varmaan ainoa auto, mikä vaan kaunistuis vaikka katto hakattais kirveellä irti ja vedettäis loppuhylsy Rottenblackillä.

Se '90-00 luvun taitteen fiat multipla menis muuten samaan kategoriaan, mutta se ei kaunistuis edes katon irroittamalla ja Rottenblackillä...

Niin. Tuohon koppaan olisi saanut tyylikkään coupe kattomuodon,
kuten 80 luvun mersun coupessa on.

rb

Siis...

https://www.nettiauto.com/lada/niva/13735414

Lada Niva
2008




Äkkii jos ois oikeaa maasturia vailla, niin tohon voisi tarttua.
Enkä tiennyt että niitä vielä 2008 valmistettiin saati, että ne on menny EU normeista läpi. 

sössö

eikö noita uusiakin saanu ennen kun venäläiset alotti deenatsifikaatiot.

Pande

Se pirkanmaalainen firma joka Ladan maahantuontia yritteli muutama vuosi sitten tarjosi myös Nivaa. Iltalehden artikkeli vuodelta 2018 kertoo seuraavaa:

LainaaViime vuonna Suomessa pantiin kilpiin kaksi Lada Nivaa.
LainaaMaahantuojan nettisivuilla on hinnoiteltu vain 4x4 Urban -malli, 18 999 euroa.

Muistatko vielä Lada Nivan? Se on täällä taas

Tuossa sanotaan, että Delta-Auto myi Nivoja 2007-2010.

Pande

Näyttää Nettiautossa olevan myös -18 Niva.  :o

:thinking:
LainaaMittarilukema    34 000 km
LainaaVähänajettu kaikki toimii.Täydellinen koneremontti tehty 32400 km



https://www.nettiauto.com/lada/4x4-urban/13625758

signet

sitähän tehtiin  myös chevy nivana...

tevo

Tommonenhan @Virpi59 llä on? törstinä maanantaina? taas ajeli sillä kohin.... ei ees kehannu moikata takaspäi..

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: signet - 10 elokuu, 2023, 22:29sitähän tehtiin  myös chevy nivana...
enempi noita tuoreita rajan pinnassa siellä valmistusmaan puolella näky just rusettikeuloina.


Toyopet

Lainaus käyttäjältä: signet - 10 elokuu, 2023, 22:29sitähän tehtiin  myös chevy nivana...
Rusettikeula on ainakin kopaltaan erilainen kuin tuo "oikea" niva.

Chevrolet Niva tai Lada Niva Travel.
Ja oikea niva ei enää tuon tulon jälkeen ollut niva, vaan lada 4x4.