Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 11 elokuu, 2023, 19:55Tuökaveri osti uuden Niva 1,7i kymmenisen vuotta sitten. Myi vuoden omistuksen ja muutamien takuukorjausten jälkeen pois. Käyttöautona ihan paska.
perus lada siis

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 11 elokuu, 2023, 19:55Tuökaveri osti uuden Niva 1,7i kymmenisen vuotta sitten. Myi vuoden omistuksen ja muutamien takuukorjausten jälkeen pois. Käyttöautona ihan paska.

Veikkaan että 1970 luvun Niva olisi parempi kuin nämä uudemmat.
Nimittäin lyijykynässäkin on enemmän tekniikkaa kuin sellaisessa Ladassa?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: WBBC - 12 elokuu, 2023, 10:14Veikkaan että 1970 luvun Niva olisi parempi kuin nämä uudemmat.
Nimittäin lyijykynässäkin on enemmän tekniikkaa kuin sellaisessa Ladassa?
Eipäs nyt liiotella.. ::)
Mutta mustekynässä ja lyijytäytekynässä kyllä! ;D

jariha

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 11 elokuu, 2023, 20:26🤣🤣
Mitäs sieniä oot syöny?

Tuskin mitn... koskaan... vihaan sieniä :dontknow:



sössö

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 11 elokuu, 2023, 12:16Pienillä jutuilla saa ihmeitä aikaan



Tai vähän isommilla


onko tuo joku amerikanvientimallin turvapuskuri?

LPR

Lainaus käyttäjältä: sössö - 13 elokuu, 2023, 02:55onko tuo joku amerikanvientimallin turvapuskuri?
Eiks tuo ole Topgearin hörhöilijöiden puskuri?

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sössö - 13 elokuu, 2023, 02:55onko tuo joku amerikanvientimallin turvapuskuri?
Volvollahan noita oli.. ::)

LPR


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: LPR - 13 elokuu, 2023, 11:08Saabissa vielä eksoottisempi...
Näitä ESV-protoja meinaan..


palontie


Janne-Pekka


stonesour-094

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 13 elokuu, 2023, 11:11Näitä ESV-protoja meinaan..


Tietää mistä ne lotjien mattolaiturit on kopioitu...

LPR

Kyllä tuo penari ja Lamborghini on kyllä melko kauniita...

https://chicagocarclub.com/ugly-bumper-mandate-74/