Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

rb

https://www.nettiauto.com/land-rover/series/13777621

Land Rover
1971

850 €



Eiköhän tuo ole myyty ennen iltaa..

rb

Toi ois ihan makee..

https://www.nettiauto.com/chevrolet/el-camino/13777678

Holden Commodore ute
2009




Mikshän Jenkit ei oo tohon hommaan lämmenny?

Tukaani

Lainaus käyttäjältä: Rust Devil - 13 elokuu, 2023, 17:34https://www.nettiauto.com/ford/galaxie/13776621




Ihmetellyt aina näissä museokatsastetuissa vehkeissä kun niuhotetaan jostain väärän värisistä venttiilikopan muttereista, mutta sitten se, että ilmastoinnin romppeet heitetty romukoppaan ja törröttävät letkujen päät jätetty on sitten ihan ok.



Pertti K

Lainaus käyttäjältä: rb - 14 elokuu, 2023, 12:59Toi ois ihan makee..

https://www.nettiauto.com/chevrolet/el-camino/13777678

Holden Commodore ute
2009




Mikshän Jenkit ei oo tohon hommaan lämmenny?
Eikö Camino ja Ranchero vastaa tuota? Niiden jälkeen ei kyllä vissiin mitään.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Tukaani - 14 elokuu, 2023, 13:28Ihmetellyt aina näissä museokatsastetuissa vehkeissä kun niuhotetaan jostain väärän värisistä venttiilikopan muttereista, mutta sitten se, että ilmastoinnin romppeet heitetty romukoppaan ja törröttävät letkujen päät jätetty on sitten ihan ok.
Jotenkin veikkaan että ei oo sille muttereista niuhottavalle.

palontie

Lainaus käyttäjältä: rb - 14 elokuu, 2023, 12:59Toi ois ihan makee..

https://www.nettiauto.com/chevrolet/el-camino/13777678

Holden Commodore ute
2009




Mikshän Jenkit ei oo tohon hommaan lämmenny?




Hyi saatana :shitfan:

Lerssinen

Mullahan oli hetken tämmönen nykäsmatsa, kiitos ammoisen od:läisen
https://autot.tori.fi/vaihtoautot/mazda/626/116669738

Alkavat olla harvinaisia..

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Tukaani - 14 elokuu, 2023, 13:28Ihmetellyt aina näissä museokatsastetuissa vehkeissä kun niuhotetaan jostain väärän värisistä venttiilikopan muttereista, mutta sitten se, että ilmastoinnin romppeet heitetty romukoppaan ja törröttävät letkujen päät jätetty on sitten ihan ok.

Jos yhtään lohduttaa, niin tuossa ei ole nillitetty väärän värisistä venakopan muttereista... Eikä kyllä paljoa muustakaan.  ;D

https://huutokaupat.com/4319982/pontiac-catalina-1972

rb

https://www.nettiauto.com/opel/manta/13779362

Opel Manta
1974




Ehkä parasta muotoilua Opelin historiassa..

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: palontie - 14 elokuu, 2023, 18:23Hyi saatana :shitfan:
Jep. Paperilla siellä hienoja autoja, on v8sia ja tehoja. Ulkoa sitten tuning pulkan näkösiä ja sisusta on sekoitus nyky-ooppelia.  Alustatkin järjestäen niitä missä pääsin oleilemaan aika sattanan napakoita.

Tukaani

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 14 elokuu, 2023, 20:09Jos yhtään lohduttaa, niin tuossa ei ole nillitetty väärän värisistä venakopan muttereista... Eikä kyllä paljoa muustakaan.  ;D

https://huutokaupat.com/4319982/pontiac-catalina-1972

Mistäpä sen tietää, tuon museokatsastuksesta kun rupeaa olemaan se 20 vuotta ja sen jälkeen vaan rallateltu menemään, kun on niin halpaa museoautoilua.

Jussi

Lainaus käyttäjältä: Tukaani - 15 elokuu, 2023, 00:06Mistäpä sen tietää, tuon museokatsastuksesta kun rupeaa olemaan se 20 vuotta ja sen jälkeen vaan rallateltu menemään, kun on niin halpaa museoautoilua.
Mun Bellyssä alkaa museoinnista oleen 28 vuotta. Pikku hiljaa palautellu sitä enemmän museomalliin sopivaksi. Valtaosa silmää häiritsevästä on kyllä ollu siinä jo sillon museoleiman aikaankin...