Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 11 elokuu, 2023, 09:27Meinasin tykätä, mutta sitten tuli tuo Multipla  >:(  Se nimittäin menee tämän rajan yli että heilahtaa:

Joo, se multipla on niin ruma, että on oikeasti ihan v*tun ruma.  :))

Pertti K

Pienillä jutuilla saa ihmeitä aikaan



Tai vähän isommilla


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 11 elokuu, 2023, 12:16Pienillä jutuilla saa ihmeitä aikaan



Tai vähän isommilla


No, eipä auta näköjään ihmeetkään.. :shitfan:

sämpy


Pertti K

Tuo tuli kyllä todella suurena yllätyksenä!

Chevytb02

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 10 elokuu, 2023, 22:45enempi noita tuoreita rajan pinnassa siellä valmistusmaan puolella näky just rusettikeuloina.


Ja aattele sun rakastamas Tbi löytynee ruokkijana...  :rolleyes:

Chevytb02

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 11 elokuu, 2023, 12:16Pienillä jutuilla saa ihmeitä aikaan



Tai vähän isommilla


Väärä topi...  :panic:

jariha

Tommonen multipla ois komia :+1:

FuryIII 71


Chevytb02

Lainaus käyttäjältä: jariha - 11 elokuu, 2023, 16:10Tommonen multipla ois komia :+1:
Nyt on pervoo meinikiä. Käääk...  :oushit:

LPR


jariha


Harri S

Tuökaveri osti uuden Niva 1,7i kymmenisen vuotta sitten. Myi vuoden omistuksen ja muutamien takuukorjausten jälkeen pois. Käyttöautona ihan paska.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: jariha - 11 elokuu, 2023, 16:10Tommonen multipla ois komia :+1:
🤣🤣
Mitäs sieniä oot syöny?

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 11 elokuu, 2023, 20:26🤣🤣
Mitäs sieniä oot syöny?

Varmaan sandellsin sivuvaikutuksia.  ;D