Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

LPR


Stang81

Lainaus käyttäjältä: LPR - 18 elokuu, 2023, 10:03Itse taas ajttelin, että on sentään 2-ovinen, kun tuollaisia hintoja pyydetään tavan neliovisista takseista. Merkkiä erittelemättä kaikkien konsernien hinnat alkaen neluovisista kutosella ja rixraxilla pyytävät tuollaiata hintaa vastaavassa kunnossa.

Jos olis ees kasimalli, niin silloin se hinta olisi edes jossain suhteessa pyyntiin. Kun tuo on kuitenkin se hinnat alkaen kutonen, niin se on yksi miksi tuo on ylihintainen. Ja suomessahan ei fox-mustangit oikein myy, oikeastaan mihin tahansa hintaan.
Onhan nykyiset pyyntihinnat aika älyttömiä perusautoista, eikä tarttee ihmetellä miksi nuorempi polvi harrastaa aivan jotain muita autoja.

WBBC

Siinä olisi yksi hienoimmista mersuista edulliseen hankintahintaan.
https://autot.tori.fi/vaihtoautot/mercedes-benz/s-sarja/116853615

Smirkelimies



stonesour-094

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 18 elokuu, 2023, 23:38Enpä ole tainnut tuommoista ennen nähdä.

Takapään muotoilussa kyllä vaikuttaisi suunnittelijalta loppuneen ideat kesken. Mutta ehkä käytännöllisyys ajoi edelle?
Samaa mietin, livenäen ainakaan ikinä ole, eipä noita kuvissakaan ole liikaa näkynyt.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Stang81 - 19 elokuu, 2023, 05:40Jos olis ees kasimalli, niin silloin se hinta olisi edes jossain suhteessa pyyntiin. Kun tuo on kuitenkin se hinnat alkaen kutonen, niin se on yksi miksi tuo on ylihintainen. Ja suomessahan ei fox-mustangit oikein myy, oikeastaan mihin tahansa hintaan.
Onhan nykyiset pyyntihinnat aika älyttömiä perusautoista, eikä tarttee ihmetellä miksi nuorempi polvi harrastaa aivan jotain muita autoja.
Samaa hintaluokkaa pyydetään jostanin tavan Taunuksesta tai Ooppelista tai Corollasta...

Musta78



Tukaani


FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: stonesour-094 - 19 elokuu, 2023, 13:04Samaa mietin, livenäen ainakaan ikinä ole, eipä noita kuvissakaan ole liikaa näkynyt.

Eipä noita farkkuja ole. Ainut(?) ajokuntoinen ja kilvissä oleva taitaa olla yks sininen kuusnelonen täällä pk-seudulla. Itelle kelpais kyllä tuollainen farkku (ja avo) ton nykyisen seuraks.

puu

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 19 elokuu, 2023, 21:40Eipä noita farkkuja ole. Ainut(?) ajokuntoinen ja kilvissä oleva taitaa olla yks sininen kuusnelonen täällä pk-seudulla. Itelle kelpais kyllä tuollainen farkku (ja avo) ton nykyisen seuraks.

Ja tietenkin vain seuraksi eli lisäksi. Kuningasvuosimallin kuningaskorimallia ei kai voi vaihtaa pois.

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: puu - 19 elokuu, 2023, 22:46Ja tietenkin vain seuraksi eli lisäksi. Kuningasvuosimallin kuningaskorimallia ei kai voi vaihtaa pois.


Juurikin niin.  O0

LPR

Lainaus käyttäjältä: Tukaani - 19 elokuu, 2023, 20:53

Onko tuossa tosiaankin veivi ulkopuolella millä saa veivattua tuon takalasin alas?
No milläs sen pitäisi tulla alas ja nousta. Sähkölläkö vai alipaineella?

Jussi

Lainaus käyttäjältä: LPR - 20 elokuu, 2023, 00:30No milläs sen pitäisi tulla alas ja nousta. Sähkölläkö vai alipaineella?
No tietty sähköllä... Vaan oli mulla ekassa Blatserissakin veivi, se vaan oli jemmattu paremmin.