Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

sössö

Lainaus käyttäjältä: LPR - 24 elokuu, 2023, 21:42En oikeastaan ymmärrä koko lausetta. Jos joku ostaa auton, niin hän on oletettavasti tosiostaja. Saattaa toki olla feikkikin, vaikka ostaisi auton. Jos taas joku käy kstsomassa autoa ostomielessä, mutta se ei vastaa ilmoituksessa kerrottua kuntoa ja jättää sen takia ostamatta, niin eikö hän olisi ollutkaan tervetullut paikanpäälle rahatukun kanssa?
ehkä joku menee paikalle katsomaan ja sanoo että olen etsimässä turbo saabbia enkä turbo volvoa joten tämä ei sovi minulle. =ei tosiostaja.

LPR

Lainaus käyttäjältä: sössö - 25 elokuu, 2023, 01:18ehkä joku menee paikalle katsomaan ja sanoo että olen etsimässä turbo saabbia enkä turbo volvoa joten tämä ei sovi minulle. =ei tosiostaja.
Se on EI OO TOSI -ostaja...  ;D

Pande

Renault 25 Turbo on harvinainen kyllä ja oikein puhdasverinen kasarityylin edustaja, mutta mahtaako viiden tonnin lähtöhinnalla innostunutta ostajaa löytyä? Toivottavasti löytyy, ei siinä mitään, mutta rajallinen varmasti on kiinnostuneiden määrä. Valoisa vuodenaika kuitenkin meneillään niin herää epäilys onko kuvat pitänyt varta vasten ottaa pimeässä mahdollisten puutteiden häivyttämiseksi.



https://www.nettiauto.com/renault/25/13760382

https://huutokaupat.com/4344235/renault-25-1985

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pande - 25 elokuu, 2023, 14:11Renault 25 Turbo on harvinainen kyllä ja oikein puhdasverinen kasarityylin edustaja, mutta mahtaako viiden tonnin lähtöhinnalla innostunutta ostajaa löytyä? Toivottavasti löytyy, ei siinä mitään, mutta rajallinen varmasti on kiinnostuneiden määrä. Valoisa vuodenaika kuitenkin meneillään niin herää epäilys onko kuvat pitänyt varta vasten ottaa pimeässä mahdollisten puutteiden häivyttämiseksi.



https://www.nettiauto.com/renault/25/13760382

https://huutokaupat.com/4344235/renault-25-1985
Ei kai tuon ikäisessä ranskiksessa nyt piilotettavia vikoja voi olla.. :o

Tukaani

Saa nähdä kuinka Sisustit innostuvat huutamaan, ei riitä ihan jokaiselle moista.



https://huutokaupat.com/4344670/sisu-sa-110-ds-ds-4x4-1988

Musta78



leivonharri

Jos mulla olis kavereita, niin tommonen olis magee.

Pertti K

Tarttee hommata traileri ensin.

sössö

tommonen lincolni olis kiva. Voisi verrata tohon mark iv että onko yhtä paskasti tehty auto kun on kuitenkin oma mallinsa eikä mikää t-birdistä tuunattu.

Tukaani

Lainaus käyttäjältä: Rust Devil - 25 elokuu, 2023, 16:34https://www.nettiauto.com/cadillac/fleetwood/13803421




https://www.nettiauto.com/lincoln/continental/13804253



Jännä tuo takapenkkiratkaisu.
Näyttää miltei kuin olisi suunniteltu Suomalaisia koulukuljetuksia varten.
Ei tuohon kauhean kummoisesti jalkatilaa jää, jos täysikokoisia kyydissä.


sössö

liian pienen auton siis tekivät, valitusta menemään.