Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Tukaani - 25 elokuu, 2023, 22:52Jännä tuo takapenkkiratkaisu.
Näyttää miltei kuin olisi suunniteltu Suomalaisia koulukuljetuksia varten.
Ei tuohon kauhean kummoisesti jalkatilaa jää, jos täysikokoisia kyydissä.


Katoin just että vähemmän jalkatilaa kuin aiemmin omistamassani langimersussa mutta tajusin että toi väliseinä vie sen ylimääräisen tilansa.

Gary Grand

Nyt olisi kiva perheauto.. :P

GMC Sierra
454 + TH400 10000€

https://www.nettiauto.com/gmc/sierra/13806746


Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 27 elokuu, 2023, 08:53Nyt olisi kiva perheauto.. :P

GMC Sierra
454 + TH400 10000€

https://www.nettiauto.com/gmc/sierra/13806746



Kelpais kyllä mullekkin , ei puutu ku rahat ja kortista kirjain.
Peräkärrykin kelpais mikä kuvassa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 27 elokuu, 2023, 08:59Kelpais kyllä mullekkin , ei puutu ku rahat ja kortista kirjain.
Peräkärrykin kelpais mikä kuvassa.
Kärryyn vielä Blazer/Jimmy lavakate, niin olis matkailuvaunu! 8)

Pertti K

Siellähän oli campperi yhdessä kuvassa, tinkii sen mukaan. Kyllähän tuo menis tummanpunaisten Gemssien rivistön jatkoksi.

Lerssinen

Lainaus käyttäjältä: Wilburi - 27 elokuu, 2023, 08:59Kelpais kyllä mullekkin , ei puutu ku rahat ja kortista kirjain.
Peräkärrykin kelpais mikä kuvassa.

Ois kirjaimia mutta silti pidän tuota aika kalliina..  :o

jusssi

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 26 elokuu, 2023, 23:15Katoin just että vähemmän jalkatilaa kuin aiemmin omistamassani langimersussa mutta tajusin että toi väliseinä vie sen ylimääräisen tilansa.
On kyllä ihan naurettava kötöstys tuo väliseinä/penkkiviritys.  :shitfan:

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: jusssi - 27 elokuu, 2023, 11:06On kyllä ihan naurettava kötöstys tuo väliseinä/penkkiviritys.  :shitfan:
Ehtaa Suomi-lankkufarmari tasoa.. ;D

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 27 elokuu, 2023, 10:13Ois kirjaimia mutta silti pidän tuota aika kalliina..  :o
Tavallaan olen samaa mieltä, mutta kyllä se pyynti on ihan linjassa noiden nykyjan yleiseen hintatasoon nähden  :thinking:

Lerssinen

Lainaus käyttäjältä: '59 Kingswood - 27 elokuu, 2023, 17:56Tavallaan olen samaa mieltä, mutta kyllä se pyynti on ihan linjassa noiden nykyjan yleiseen hintatasoon nähden  :thinking:

Yleinen hintataso on kuten mainittua, liikaa. Joo, onhan se vanha ja retro mutta kyse kuitenkin julmetusta bensakuorkista jonka käyttöarvo ei ole mahdottoman suuri, Sitten ne joille raha ei ole varsinaisesti ongelma ei tuollaisia tarvitse.

Harri S

Jos lemppaa tuon isolohkon tuolta GMC keulalta mäkeen ja laittaa sinne tilalle, sanotaanko nyt vaikka näin että 2,8 litrasen dieselin, niin alkaa duallyn käyttöarvokin kasvamaan kohisten. Retee peli, muttei sillä kaupunnissa mittään tee, kun ei se mihinkään ruutuun mahdu.


sössö

voisi sinne biokaasutkin laittaa. Pulloillehhan on tossa jo kuljetuskapasiteettia. Jos on molemmilla puolilla tankit niin yli puoltoista tankkiakin voi hylätä ja laittaa pulloja tilalle. Mitään käyttöveroja tuskin tulee kun on kuorkki.

Ruutuun mahtumista ei auttane tai lentokentän tarvetta U-käännökseen.

Ei yllätä, että tostakin on ilmasotinnin putket avonaisena. Kai se hikoominen sitte on joku fiilistä nostattava juttu joillekkin...

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 27 elokuu, 2023, 20:21Jos lemppaa tuon isolohkon tuolta GMC keulalta mäkeen ja laittaa sinne tilalle, sanotaanko nyt vaikka näin että 2,8 litrasen dieselin, niin alkaa duallyn käyttöarvokin kasvamaan kohisten. Retee peli, muttei sillä kaupunnissa mittään tee, kun ei se mihinkään ruutuun mahdu.
:o
Iveco 2.8HDI.. :P

Onneksi en juuri liiku kaupungilla.. On nimittäin tuon Yökötinkin notkeus jo parkkiruutujen kanssa vähän puutteellista.
Parkkitaloihin sillä ei mahdu ollenkaan. :rotfl:

Toyopet

Tai jos se heittäisi sen alkukantaisen bensakrematorion  stenalle lootan kera ja tankitkin pois ja sähkömoottori akuston kera tilalle...