Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

jusssi

Jotenki onnnistuin poistamaan vahingossa viestin, joten se  Äijä matkailuauto vielä uudestaan.


Stang81


Pertti K


Gary Grand

Tarjoaisi kieltämättä rahalle vastinetta. 8)

Stang81

On jo viking lotto vetämässä, kyllähän tuo kivasti pihaa koristaisi  ;D

Pertti K

Ainiin, pitää olla viking lotto että saa kurnuja.

Stang81

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 03 tammikuu, 2024, 11:31Ainiin, pitää olla viking lotto että saa kurnuja.

Ja monenlaisia, ruottin ja norjan

LPR

Lainaus käyttäjältä: Stang81 - 03 tammikuu, 2024, 09:47Miten on sellainen kuva, että aika monesti nämä paloautot päätyy jonkun pihalle ja jää sinne keräämään lehtiä puun alle? Jos hyvin käy, pääsee sentäs katokseen.
Ne on monesti vähän epäkäytännöllisiä. Tuo yksilö on vähän pienempi, niin saattais olla enemmän ajoa. Meilläkin mobilistikerholla etupäässä hallissa seisovat. Fargolla on joku reissu kesällä ajettu, Petterillä ja Letukalla ei liene muuta kuin pihalla siirretty. Dodge on vielä pitkään työn alla.

Pertti K

Ja niin harvoin palaa kenenkään talli.

rb

Someron vanha Foorti on säilynyt.
En muista vuosimallia, mutta 292 Y block keulalla, joten kauheen nopeesti sillä ei palopaikalle pääse..

Stang81

Lainaus käyttäjältä: LPR - 03 tammikuu, 2024, 12:11Ne on monesti vähän epäkäytännöllisiä. Tuo yksilö on vähän pienempi, niin saattais olla enemmän ajoa. Meilläkin mobilistikerholla etupäässä hallissa seisovat. Fargolla on joku reissu kesällä ajettu, Petterillä ja Letukalla ei liene muuta kuin pihalla siirretty. Dodge on vielä pitkään työn alla.

Noin mä vähän arvelinkin.


sössö

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 03 tammikuu, 2024, 12:26Ja niin harvoin palaa kenenkään talli.
jos paloauto on siellä palavassa tallissa sisällä niin tarttee savusukeltajan ajamaan sen sieltä pois jotta voi sammuttaa tulipalon

Pertti K

Siksi säilytys kuusen alla.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 03 tammikuu, 2024, 16:09Siksi säilytys kuusen alla.
Tämä!
Ja nuo mun ehdottamat korjaukset, niin pääsee kauemmas palopesäkkeeltä suojaan kuusen alle.. :rotfl:  :driving:

Stang81

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 03 tammikuu, 2024, 17:30Tämä!
Ja nuo mun ehdottamat korjaukset, niin pääsee kauemmas palopesäkkeeltä suojaan kuusen alle.. :rotfl:  :driving:

Kuusikin kyllä palaa melko hyvin  :o