Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Smirkelimies

https://www.blocket.se/annons/skaraborg/desoto_custom_desoto_1948_kustom/1400253812

Minun mielestä tuo De Soto on onnistunut kustomiksi. Jos kromit ois karsittu, menis huonompaan suuntaan. Mutta makuaisioitahan nämä on.

sämpy

Kyllähän noi möhköpuskurit ja leveät valkosivut antaa yhtenäistä ulkonäköä, yllättävän toimiva.

rb



Jussi


sössö

katoin että ihan hieno mutta nokkapellin maalaus oli mauton niinku hintakin.

LPR

Nuo lankkufarkusta reväistyt ajovalot, takaspoileri ja sivuputki kruunaa koko komeuden. Ja nuo ralliraidat kun menee perässä komeasti ristiin, niin eikös siihen kuuluis rusetti päälle, niin kuin lahjapaketissa?

sössö

katovaa, onpa muuten pöhkö. En huomannut ensin.

Musta78


Musta78


isalmela


leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 08 tammikuu, 2024, 04:46https://www.nettiauto.com/ford/taunus/14058183 :))
Siinä olis @Gary Grandille perä poijan taunariin, halvalla. Saa tuon vihreän upeuden kaupan päälle.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Musta78 - 08 tammikuu, 2024, 04:46https://www.nettiauto.com/ford/taunus/14058183 :))
Olis kait tuota voinut vähän suojatakin myyntimaalaukseen. Edes renkaat ja ovipahvit. Ja jouset on poikki ja puskurit puuttuu...

rb

https://www.nettiauto.com/jeep/cherokee/14059417

Jeep Cherokee
1991

1 700 €



Ei kuulosta kauheen kalliille.

Gary Grand