Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

signet

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 10 tammikuu, 2024, 14:51Täällä paloi katsastus konttorin omistaja noista hommista.
Täällä kävi aa-katsastuksen päällikkö käräjillä mussujen korinvaihtojen takia.Mussulla oli joku800tmk kasa verolippuja.Konttorin päällikkö tais päästä pienilla sakoilla...

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Markok - 10 tammikuu, 2024, 16:02Oliko mersulla mikä hintapyyntönä?

Jos en muista näkyjä, ni tais olla 4800. Vai oliko 4600? No jompikumpi. Vitun varhaisiän dementia.  ;D

FuryIII 71

https://m.nettiauto.com/ford/ltd/14062713

Siitä vähän suomi-sähköä halukkaille.  ;D Ja pitää olla kohtuu kova motörhead-fani myöskin, mikäli sähköjen uusimisen lisäksi ei kiinnosta alkaa myös koppaa tekemään ns. nollasta.  :))

Jussi

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 10 tammikuu, 2024, 23:09https://m.nettiauto.com/ford/ltd/14062713

Siitä vähän suomi-sähköä halukkaille.  ;D Ja pitää olla kohtuu kova motörhead-fani myöskin, mikäli sähköjen uusimisen lisäksi ei kiinnosta alkaa myös koppaa tekemään ns. nollasta.  :))
Mistä hihasta noi hinnat tulee ravistamalla?

sössö

ei ole paha hinta vaikka paska, koska ford eikä mikään sevy.

LPR

En mikään merkkifriikki ole, mulla on ollut joka konsernin kalustoa ja euro/japseistakin useimpia lukuunottamatta ranskalaisia. Jotenkin vaan on noihin lankkufarkkuihin aivan eri suhtautuminen, jos on Ford tai Mopsi. Gemsut on niin bulkkia Suomessa noiden muiden rinnalla. Ei varmaan toinen ole toista parempi, mutta harvinaisuus, tai ehkä vähemmän yleisyys tekee Fordeista ja Mopseista kiinnostavampia. Tai varsinkin jos Ramikka on.

samiralfey

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 10 tammikuu, 2024, 23:09https://m.nettiauto.com/ford/ltd/14062713

Siitä vähän suomi-sähköä halukkaille.  ;D Ja pitää olla kohtuu kova motörhead-fani myöskin, mikäli sähköjen uusimisen lisäksi ei kiinnosta alkaa myös koppaa tekemään ns. nollasta.  :))
Mikä ajaa ihmisen tuommoiseen johdonvetohulluuteen? Onko näillä ihmisillä asuntokin yhtä siivoton? Voi Fordi parkaa...Olisi vielä pelastettavissa kyllä.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: LPR - 11 tammikuu, 2024, 05:58Jotenkin vaan on noihin lankkufarkkuihin aivan eri suhtautuminen, jos on Ford tai Mopsi. Gemsut on niin bulkkia Suomessa noiden muiden rinnalla. Ei varmaan toinen ole toista parempi, mutta harvinaisuus,
Ameriikan aikalaistesteissä, kun poliisivoimien käyttöön olivat testanneet kalustoa, niin GM:t tai capricet käytännössä, kiihtyivät parhaiten, kulkivat koviten ja veivät vähiten bensaa eli olivat heidän mittareillaan parasta tarjolla olevaa.

rb


SK

Lainaus käyttäjältä: sössö - 11 tammikuu, 2024, 05:38ei ole paha hinta vaikka paska, koska ford eikä mikään sevy.

Olikohan vuosi sitten tampereella myynnissä 1500€

Pertti K


Gary Grand


Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: SK - 11 tammikuu, 2024, 10:29Olikohan vuosi sitten tampereella myynnissä 1500€
Pitää kattella jos joskus löytyy halpa fomoco ja myydä sössölle kunnon hintaan

sössö

mulla on jo halpa fomoco. jos toi kuvan vessa olisi joku caprice, sen hinta olisi 2000 ehkä nykysin. Sama näkyy pikapeissakin. GM saa paskaa ehkä jollain 5000 eurolla, fordin vastaava sontakasa maksaa 10 000.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sössö - 11 tammikuu, 2024, 16:42mulla on jo halpa fomoco. jos toi kuvan vessa olisi joku caprice, sen hinta olisi 2000 ehkä nykysin. Sama näkyy pikapeissakin. GM saa paskaa ehkä jollain 5000 eurolla, fordin vastaava sontakasa maksaa 10 000.
Oma kokemus on, ettei halpa Foortti kelpaa kenellekään..
GayäMmään saa hintaa pistää tuplat, niin vielä menee. ::)