Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

leivonharri

Cedrickin kutosella olis halvemmat kilsat. Niitäkö ei enää saanut tehdä?

sämpy

Saa jos riittävän kauniisti pyytää ja luvasta maksaa?

Stang81

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 22 tammikuu, 2024, 13:28Cedrickin kutosella olis halvemmat kilsat. Niitäkö ei enää saanut tehdä?

Olishan cumminsi kivemmin savuttava.

Mut olishan kojootti tai godzilla nykyaikaa, ennemmin kuin loppuunajetusta letukan lava-autosta  lässykkä....

sössö

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 22 tammikuu, 2024, 13:28Cedrickin kutosella olis halvemmat kilsat. Niitäkö ei enää saanut tehdä?
pakko tyytyä mileage maker kutosmoottoriin kun kaikki hyvä on loppunut :'(

LPR


palontie

Lainaus käyttäjältä: rb - 22 tammikuu, 2024, 10:35https://www.nettiauto.com/ford/mustang/14083223

Ford Mustang
1970




Tosta ei puutu kun 429..

Niemensivu menetti malttinsa kun kerroin että omaan Sportsrooffiin oon suunnitelemassa 429 cj konetta,kun sellainen olis ollut aika huokeella saatavilla,sanoi että se mylly on niin saatanan painava että joudut koko alustan tekemään uusiksi ja hammastangon ym.

palontie


sössö

Lainaus käyttäjältä: palontie - 22 tammikuu, 2024, 15:29Niemensivu menetti malttinsa kun kerroin että omaan Sportsrooffiin oon suunnitelemassa 429 cj konetta,kun sellainen olis ollut aika huokeella saatavilla,sanoi että se mylly on niin saatanan painava että joudut koko alustan tekemään uusiksi ja hammastangon ym.
mullekkin sanoi että isolohko on ison auton kone ja pikkulohko pikkuauton. Eli pikkulohkolla parempi ajaa ja tälleen.

palontie

Joo noin se sano mullekkin ^-^

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: palontie - 22 tammikuu, 2024, 15:29Niemensivu menetti malttinsa kun kerroin että omaan Sportsrooffiin oon suunnitelemassa 429 cj konetta,kun sellainen olis ollut aika huokeella saatavilla,sanoi että se mylly on niin saatanan painava että joudut koko alustan tekemään uusiksi ja hammastangon ym.
Palaamme amuliini-Lässyyn.. O0 Vaatii sekin toki alustalta hiukan.. :driving:  :panic:

palontie

Ei tuollaiseen klassikkoon missään nimessä.

sössö

mun ymmärtääkseni fordin pikkulohkostakin saa aika hyvin voimaa ulos ilman mitää LS- ongelmia.

leivonharri

Aika sama, mitä siellä on pellin alla, kun joku harmaahapsi sipsuttelee kerran kesässä parkingiin ja takas.

Tuota varmaan kukaan enää silleen poleksi, että se isolohkon paino harmittaisi tai pikkulohkon tehon vähyys.

sössö


sämpy

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 22 tammikuu, 2024, 17:12Aika sama, mitä siellä on pellin alla, kun joku harmaahapsi sipsuttelee kerran kesässä parkingiin ja takas.

Tuota varmaan kukaan enää silleen poleksi, että se isolohkon paino harmittaisi tai pikkulohkon tehon vähyys.
Tokihan jokainen muskeliauton omistaja käy kuukausittain varttimaililla ja lauantai-yöt ajaa raivoisaa katukisaa kortteleita ympäri kuten elokuvissa...

Jaa niin miksi mulla on yhä rumpujarrut etupyörissä...  :rolleyes: