Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

rb

https://www.nettiauto.com/chevrolet/bel-air/14085588

Chevrolet Bel Air
1957




Noita on siunautunut sen verran, että muutaman voi lässyttää..

Pertti K

"voit lähteä vaikka Lofooteille lomailemaan". Harmi kun just tulin sieltä. Eikä näemmä ole edes tieliikennekelpoinen, onkos tuohon edes talvirenkaita? Tosin kiihdyttää ilmastonlämpenemistä vissiin tehokkasti: "ei tarvitse kuin tankata ja moottoritie on kuuma."

leivonharri

https://beta.nettiauto.com/oldsmobile/delta/14084858

Siisti, vastamaalattu Olssi, ei paljon millään.

Harmi, ettei ole kehdannut ottaa yhtään kuvaa sisältä tai konehuoneesta.

leivonharri

Toisella puolella oli puhetta Grande Punton sopivuudesta käyttöautoksi, sitä ihmetellessä osui silmään tämmöinen.

https://beta.nettiauto.com/fiat/grande-punto/14015351
Tuli-uusi 13 vuotta vanha pikkufiiatti. Tuon kun hermetisoisi ja laittais varastorasvaan, niin sit 10 vuoden päästä vois bella italiassa suu vaahdossa selittää, että tämmösiä nää oli silloin joskus.

Päätellen tylsimmästä väristä ja ankeimmasta moottorista, tämä oli varmaan jonkun viimeinen auto ja se luultavasti päätyy jonkun toisen ensimmäiseksi autoksi.

MUOKS. Ymmärränkö mä nyt oikein tuota huoltokirjaa? Tuota ei ole 13 vuoden aikana huollettu kuin kolmesti?

LPR

Lainaus käyttäjältä: rb - 23 tammikuu, 2024, 13:26Noita on siunautunut sen verran, että muutaman voi lässyttää..
Kaik hooteet rakennettiin jo ysärillä, nyt on tolppamallien aika ja jopa neliovisetkin näyttää kelpaavan.

LPR

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 23 tammikuu, 2024, 15:46Ymmärränkö mä nyt oikein tuota huoltokirjaa? Tuota ei ole 13 vuoden aikana huollettu kuin kolmesti?
Ei kait nyt 11 vuotta öljynvaihtovälinä vielä paljon mitään ole...

Lerssinen

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 23 tammikuu, 2024, 15:34https://beta.nettiauto.com/oldsmobile/delta/14084858

Siisti, vastamaalattu Olssi, ei paljon millään.

Harmi, ettei ole kehdannut ottaa yhtään kuvaa sisältä tai konehuoneesta.

sykkens  :drool:

1320

Lainaus käyttäjältä: rb - 23 tammikuu, 2024, 13:26https://www.nettiauto.com/chevrolet/bel-air/14085588

Chevrolet Bel Air
1957




Noita on siunautunut sen verran, että muutaman voi lässyttää..

Tuo on sellainen mihin minäkin voisin tehdä LS swapin jos olisi tuohon aihioon varaa. Eli siis LS mäkeen keulilta ja BBC tilalle.  ;)

Samalla noi järkyttävän rumat kiinankromivanteet voisi päivittää johonkin ajan henkeen sopiviin.

Hienossa kunnossahan tuo on noin muuten.

rb

Jaa.... Nyt ne sen Nettiauton sivuston sitten uudisti.
Sillä seurauksella, että ei aukea mun koneella enää sivut...

sössö

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 23 tammikuu, 2024, 14:02"voit lähteä vaikka Lofooteille lomailemaan". Harmi kun just tulin sieltä. Eikä näemmä ole edes tieliikennekelpoinen, onkos tuohon edes talvirenkaita? Tosin kiihdyttää ilmastonlämpenemistä vissiin tehokkasti: "ei tarvitse kuin tankata ja moottoritie on kuuma."
aika köykänen välityskin tuossa. Onkohan koneelle tehty mitään vai joku 400 000 ajettu romu.

Pande

Lainaus käyttäjältä: rb - 23 tammikuu, 2024, 19:33Jaa.... Nyt ne sen Nettiauton sivuston sitten uudisti.
Sillä seurauksella, että ei aukea mun koneella enää sivut...
Jos vaan aukeaa beta.nettiauto.com -sivut niin siellä alalaidassa on pientä tekstiä jossa lukee
"Kaipaatko vanhaa sivustoa? Nettiauto classic-sivustolle pääset vielä hetken aikaa tästä."

Eli https://www.nettiauto.com/ on perinteiset sivustot, se tuostakin linkistä taitaa heittää tuonne beta-sivustolle ensin mutta jos vaan pääsee tuolle sivulle mikä alkaa www niin siellä on (ilmeisesti vain jonkin aikaa) vanhat sivut olemassa.

sössö

varmaan tuo "beta" ajetaan väkisin läpi vaikka mukamas kerätään kokemuksia ja annetaan käyttäjille harhakuva, että he pystyisivät vaikuttamaan ja tämä olisi nyt käyttäjien toiveesta tälläinen. näin se aina menee koska sunk cost harha.

Harri S

Iphonen Safariselaimella ja adblockkereilla, chostereilla tuossa mobiili betassa esiintyy ne sama pikkuhäröilyt mitä aikaisemminkin

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: sössö - 23 tammikuu, 2024, 20:30aika köykänen välityskin tuossa. Onkohan koneelle tehty mitään vai joku 400 000 ajettu romu.

Minulla on vähän semmoinen muistikuva, että tuohon taisi yhdellä aiemmalla omistajalla tulla jonkinlaista pakkoremonttia öljypohjan rikkoutumisen myötä.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 23 tammikuu, 2024, 23:18Minulla on vähän semmoinen muistikuva, että tuohon taisi yhdellä aiemmalla omistajalla tulla jonkinlaista pakkoremonttia öljypohjan rikkoutumisen myötä.
olis kannattanu käyttää motor uppia.