Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

rb


spike

Lainaus käyttäjältä: rb - 24 tammikuu, 2024, 11:07https://autot.tori.fi/motot/myydaan/moottoripyorat/123930586

Vespa
1970




 :mosh:

Naapurin poika ajeli tollasella viimekesänä mutta oli mopoksi rekisteröity. Vähän tyyllikkäämpi kuin mopoauto.

Lerssinen


Pande

Siinäpä vasta myyntipuhe:

"AUTO AJOKUNTOINEN. MUUTEN OK"



Corsair toki harvinaisemmasta päästä britti-Fordeja, mutta jos myyjä oikeasti pitää autoa 12 500 euron arvoisena niin ehkä kuviin ja tekstiin olisi voinut hieman lisää panostaa.  :D  Ford Corsair -64

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pande - 24 tammikuu, 2024, 22:14Siinäpä vasta myyntipuhe:

"AUTO AJOKUNTOINEN. MUUTEN OK"



Corsair toki harvinaisemmasta päästä britti-Fordeja, mutta jos myyjä oikeasti pitää autoa 12 500 euron arvoisena niin ehkä kuviin ja tekstiin olisi voinut hieman lisää panostaa.  :D  Ford Corsair -64
Tuukko hakeen? En. En.

sössö

harmi kun on ajokuntonen.

sämpy

Noitahan pukkaa kuin sieniä sateella. Vasta oli Klassikoissa yks ja nyt jo toinen. Ja se kolmas paikallisen metalliverstaan pihalle mädätetty..
Ei, en halua. Vaikka hinnasta olisi nolla pois. Ei tarpeeksi hieno, mutta ei toisaalta tarpeeksi brittikään.

Kodez


Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Kodez - 25 tammikuu, 2024, 07:30https://www.nettiauto.com/lada/2106/14089396
Herraskainen latuska
Ei ois hinnalla pilattu  :thinking:
Ja 2106  :thinking: 

Onneks rahat loppu ja 3 latuskaa pihassa  :suspect:

FuryIII 71

Vaihtuiskohan toi lattarauta päittäin kuvankauniiseen '99 astraan?  :hiphopcar:  O:-)

Ei oikein taivu tän päivän hankinnan myötä enää välirahoihin, ja loputkin varmaan tuhlattava kaljaan ja mietittävä missä meni taas pieleen...  ;D

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 25 tammikuu, 2024, 14:08Vaihtuiskohan toi lattarauta päittäin kuvankauniiseen '99 astraan?  :hiphopcar:  O:-)

Ei oikein taivu tän päivän hankinnan myötä enää välirahoihin, ja loputkin varmaan tuhlattava kaljaan ja mietittävä missä meni taas pieleen...  ;D
Mietin kanssa, että oliskohan mulla mitään niin arvokasta että vaihtokauppoihin pääsisi..

palontie


FuryIII 71


palontie

Ei vaan mee mun kaaliin mitenkään että jengi ostaa saatana vanhoja ladan paskoja.

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: palontie - 25 tammikuu, 2024, 16:51Ei vaan mee mun kaaliin mitenkään että jengi ostaa saatana vanhoja ladan paskoja.


Ei mullakaan  ;D 
Ja silti niin teen  :))