Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

35830_man

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 06 marraskuu, 2020, 07:40Melko siisti..
Tuo -67 C-body coupen kattolinja vaan sattuu mulla silmään. :shitfan:

Näissähän oli kahta kattolinjaa: toi pyöreä osassa Furyistä, Polarassa, Monacossa sekä Rysyissä. Lopuissa Furyistä ja Crownissa oli semmoinen kulmikas kuin vuosimalleissa 65-66.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Cbody-hörhö - 06 marraskuu, 2020, 12:01Näissähän oli kahta kattolinjaa: toi pyöreä osassa Furyistä, Polarassa, Monacossa sekä Rysyissä. Lopuissa Furyistä ja Crownissa oli semmoinen kulmikas kuin vuosimalleissa 65-66.

Jep..
Ja tuo hölmön näköinen on ilmeisesti se halutumpi nykyään.. ::)
Ton Impin kattolinja on aika hyvä. Ja varsinkin tuo iso takalasi verrattuna johonkin Le Baroniin. :o

ramman


35830_man

Lainaus käyttäjältä: ramman - 06 marraskuu, 2020, 12:07aivan järkyttävän kamala  :o

Saksassa on jo kasikytluvulla rakennettu jenkkejä tohon tyyliin.

ramman

Lainaus käyttäjältä: Cbody-hörhö - 06 marraskuu, 2020, 13:13Saksassa on jo kasikytluvulla rakennettu jenkkejä tohon tyyliin.

Kyllä ja muuallakin. Ihan helvetin kamala silti.

Pikkuvaivallahan tuosta tosin saisi ihan siistin auton varmasti.

Pertti K


35830_man

Lainaus käyttäjältä: ramman - 06 marraskuu, 2020, 13:14Kyllä ja muuallakin. Ihan helvetin kamala silti.

Pikkuvaivallahan tuosta tosin saisi ihan siistin auton varmasti.

Voisi olla ihan hyvin tehty, niin olisi ihan hyvä jatkojalostuksen kohde.

isalmela


Pertti K

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 06 marraskuu, 2020, 17:24Siis mitä hiivattia? Eka kuvassa näyttää katto tosi matalalta, muissa normaalilta.
Oisko kalansilmällä osuutta asiaan...

Kyrpov


FuryIII 71


Kyrpov


Musta78


Rust Devil


Pertti K