Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Parempi Hunter ko ilman,  niinkuin sanonta kuuluu.

sössö

Se on iha kivan näkönen auto


Toyopet


Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Rust Devil - 09 marraskuu, 2020, 17:57Pintaruosteita, joopa joo.

https://www.nettiauto.com/chevrolet/bel-air/11746923

Mutta hei!

Kovarunkoinen!

Eikös näissä oo vielä se tiiliskiven paksuinen X-runko?  :thinking:

Kyrpov

Jaa jepjeppi muuttanut joensuusta tonne


rb

61 Kraisu on parhautta,  mutta nyt ei hintapyyntö oikein aukene.

https://www.nettiauto.com/chrysler/newport/11748669

39 900 €
Chrysler Newport




Jos ois kolmesatku kirjainsarjalainen,  ni sitte...


Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: rb - 11 marraskuu, 2020, 09:4061 Kraisu on parhautta,  mutta nyt ei hintapyyntö oikein aukene.

https://www.nettiauto.com/chrysler/newport/11748669

39 900 €
Chrysler Newport




Jos ois kolmesatku kirjainsarjalainen,  ni sitte...

Jos tässä hinnoittelussa on käytössä ovilisä?

Kymppitonnin per ovi...  ;D

ramman

Missähän uneversiumissa tämäkin myyjä elelee  :o

https://www.nettiauto.com/dodge/ram-b250/11751519

ramvani 8200 €

varmaan puhelin soi ihan hulluna  ::)


rb

Tässä ois vähän kalliimpi per ovi..

https://www.nettiauto.com/chrysler/windsor/11515842



Mut ehkä kuitenkin mieluisampi...  ::)

rb

Lainaus käyttäjältä: ramman - 11 marraskuu, 2020, 14:27Missähän uneversiumissa tämäkin myyjä elelee
Joo..... Aika paljon noita "toivotaan toivotaan" ilmoituksia, varsinkin kun tää on varmaan se kaikkien huonoin aika myydä yhtään mitään harrastukseen liittyvää.

ramman

Lainaus käyttäjältä: redneck1 - 11 marraskuu, 2020, 14:33Juuri sopiva hinta varsin hyväkuntoisesta Dodgesta. Sanoisin silti että hinta lähempänä 7000€, vaikka maailmalla näistä pyydetään ihan kymppitonniakin. Kyllä yhdestä kuvasta näkyy ruostepilkku. ::)

tommosen reaalihinta on max 3K.