Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Toyopet

Niin, suorituskykyä halvalla. Perusidea.

Muu on sitten hifistelyä
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

LPR

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 02 joulukuu, 2024, 11:25Eikai tässä alunperin sitä entisöintiä tai museostatusta kritisoitu vaan sitä iänikästä sbc/ls mottia keulille.
Juu, Moparin 318 olis kiva tuolla.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

leivonharri

Väykkä-Merssun turbodiisseliä mustangi kaipaa.
Vielä on eilinen jossain.

Poju

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 02 joulukuu, 2024, 11:34Väykkä-Merssun turbodiisseliä mustangi kaipaa.

Y-lohko sopisi kuin nyrkki silmään.  8)


samiralfey

Olette kyllä toivottomia tapauksia  ;D
1965 Pontiac Bonneville 2D HT
1964 Ford Custom 500 4D
1969 Ford Capri GT-L
1967 Kupla

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: samiralfey - 02 joulukuu, 2024, 13:27Olette kyllä toivottomia tapauksia  ;D
Paljon puhetta, vähän tekoja.. :rotfl:
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are the same..

Pertti K


samiralfey

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 02 joulukuu, 2024, 13:53Paljon puhetta, vähän tekoja.. :rotfl:
Itsekin syyllistynyt syntiin. Istutin Roverin koneen Capriin. Siitä on jo aikaa ja rikos lienee vanhentunut. Paitsi auton papereissa.
1965 Pontiac Bonneville 2D HT
1964 Ford Custom 500 4D
1969 Ford Capri GT-L
1967 Kupla

palontie

Lainaus käyttäjältä: rb - 02 joulukuu, 2024, 07:50Siitä vaan Rodin konehuoneeseen Letukan pikkulohkoa, tai 1972 uudempiin tuotoksiin Lässyä keulalle, mutta ihan oikeet  muskeliautot merkistä riippumatta kuuluu mun mielestä olla sillä tehtaan omalla tehopakkauksella.


Eniten vituttaa kaikki.

palontie

Lainaus käyttäjältä: rb - 02 joulukuu, 2024, 07:50Siitä vaan Rodin konehuoneeseen Letukan pikkulohkoa, tai 1972 uudempiin tuotoksiin Lässyä keulalle, mutta ihan oikeet  muskeliautot merkistä riippumatta kuuluu mun mielestä olla sillä tehtaan omalla tehopakkauksella.


Lainaus käyttäjältä: samiralfey - 02 joulukuu, 2024, 08:53No ehkä vähän liian ehdoton tässä mutta ei Mustangiin oikein istu Corveten kone. Rodithan toki aikanaan rakennettu niistä osista mitä ollut helposti saatavilla mutta niihin vähän jo kyllästynyt kun hienoja kamppeita, tuhansia työtunteja ja sitten bulkkikone konehuoneessa. 

Tämmöinen kone sinne mussukan nokalle kuuluu. Piste.

Eniten vituttaa kaikki.

LPR

Sen kutosen ja kolmilovisen kun nostaa pois niin väliäkös sillä mikä siellä on, kun ei enää ole alkuperäinen. Sitten jos on joku aito isokoneinen muskeliauto, niin tilanne on toinen.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

Stang81

Lainaus käyttäjältä: rb - 01 joulukuu, 2024, 13:48https://www.nettiauto.com/ford/mustang/14734395


Lässy sinne,  Lässy tänne, mutta aidon muskeliauton kohdalla   :smashhead:  :smashhead:  :smashhead:

Vähän samaa katselin, et miksi viimeisen päälle olevassa muskeliautossa on oltava se letukan kone. Mut onneksi jenkeissä ovat innostuneet coyoteja laittamaan muihin, oli kait aika monella paha mieli kun semmoinen oli camarossa  ::)  ;D
I'm trying to keep focused as I drive down the road
On the ditches and the curves and the heavy load
Ain't bitching bout things that aren't in my grasp
Just trying to hold steady on the righteous path

1purehell

https://www.nettiauto.com/cadillac/fleetwood/14466579

Näissä vanhoissa Suomi-edustusautoissa melkein kuulee kommunistin itkun, mikä tulee ulkopuolelta.  ;D



Vakavammanpuoleinen katsastusrikos, 2 litrainen kone 1,6 Taunuksessa.

Pande

^ Tuossa vertailussa voi äkkiä ajatellen ihmetyttää tuo ensimmäinen että miten on veturien radiopuhelimet nostettu ekaksi vertailukohdaksi, ei ehkä kadunmiestä kiinnostava aihe, mutta Kuurilan junaturma (26 kuollutta) sattui juuri -57 alkuvuodesta ja olisi ollut estettävissä jos vetureissa olisi ollut radiopuhelimet. Asia oli siis silloin ajankohtainen.

Mutta on ne radiopuhelimetkin kalliita olleet, jos limo-Cadillacin hinnalla olisi saanut sellaiset vain 21 veturiin.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.