Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Kyrpov


Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 02 maaliskuu, 2025, 21:22eikö @Bantam  ole kertonut
Ei mulle ainakaan, aina kuvitellut mielessäni että


LPR


manha


palontie



Tämä tulee Bantamista ekana mieleen.

JiiTee

Lainaus käyttäjältä: LPR - 02 maaliskuu, 2025, 02:04En välttämättä laittaisi kaikkia rahoja kiinni sen suhteen, että on myyjän oikea nimi. On ollut nettiauton jäsenenä yhden päivän, kuitenkin on oletettavasti autoharrastaja, niin luulisi olleen rekisteröitynyt kauemmin.

Kyllä hän joskus ihan sellaisen nimen rustasi kauppakirjaan sekä tilitapahtumissa sama nimi.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: LPR - 02 maaliskuu, 2025, 23:39Mulle tulee kyllä Bantamista ekana mieleen tämä.



http://www.darrylsgarage.com/bantam/bantam.htm

Meillä on tuommoisen kärryn kuuppa omatekoisella rungolla.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Janne-Pekka - 03 maaliskuu, 2025, 06:20Meillä on tuommoisen kärryn kuuppa omatekoisella rungolla.
Mulla on tuollaisen kärryn kuuppa tehdastekoisella rungolla. Eikä siihen ole puhkottu avattavaa perälautaa.

Carillo

Toi lava-Ekkeri ei ilmeisesti ole Akun suosikki kun tarttee Viagraa ettei lerpahda  ;D

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: LPR - 03 maaliskuu, 2025, 07:43Mulla on tuollaisen kärryn kuuppa tehdastekoisella rungolla. Eikä siihen ole puhkottu avattavaa perälautaa.
Meillä siitä on tehty joskus aikoinaan kippaava ja perälauta aukeaa. Joskus hupinaan käytän tef 20:n perässä.

Toyopet

https://www.nettiauto.com/gmc/pickup/14786527
Saisikohan tuommoisesta brasilian chevystä nätimmän vaihtamalla usa-mallin keulapellit. Siis kävisiköhän ne suoraan?
Ei varmaan?
Matkustamo-osa näyttää ikkunakarmeineen samalta.

sössö

mun mielestä tommoseen ei kannata seota ainakaan tohon hintaan. Se on oikeesti ihan eri mitä amerikan sevy.

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: sössö - 03 maaliskuu, 2025, 15:39mun mielestä tommoseen ei kannata seota ainakaan tohon hintaan. Se on oikeesti ihan eri mitä amerikan sevy.
No ei suoranaisesti ollut ostolistalla mutta katselin vaan, niin tuli mieleen, että saisiko tuommoisesta järkevän näköistä.

Mutta on siinä sentään chevyn 250 kuutonen...

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: sössö - 03 maaliskuu, 2025, 15:39mun mielestä tommoseen ei kannata seota ainakaan tohon hintaan. Se on oikeesti ihan eri mitä amerikan sevy.
Hinta jos alkais kakkosella/ykkösellä niin ehkä.

sössö

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 03 maaliskuu, 2025, 15:42Hinta jos alkais kakkosella/ykkösellä niin ehkä.
ykkösellä ehkä. Perävälitys on joku 5, raskaimmat akselit, kovimmat jouset, ehkä lämmityslaite, ei säätöjä mistä ilma tulee jne.

hyvä aihio jos haluisi rakentaa mutta aika surkee sellasenaan.