Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Markok

Pihakoriste ufo, u, uo, kelpaisi  8)

Ismoskosmos

Lainaus käyttäjältä: rb - 01 helmikuu, 2025, 20:17https://www.nettiauto.com/ford/26-m/14836082

Ford 26 M
1970

Hieno metri foorti..
Montaa noita ei taatusti tähän maahan tullut.

Moblassa oli joskus kansikuva autona samanmoinen saman värinen ja oli koeajossa Commodoren parina. Itellä oli ruotsista uitettu 20M XL HT ja myynti harmittaa edelleen etenkin kun pyyntejä katselee. Niin joo nuo tuplaputket menee tosiaan vieritysten. Kaupan oli menny tuo eli 7000e ei ole jarruvikaisesta liikaa pyydetty.
Polta huumeita, älä autoja

rb

B-66

sämpy

Suomessa on C3 Cumminsilla, mutta ei taida olla traktorirekisterissä.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 04 helmikuu, 2025, 06:58Suomessa on C3 Cumminsilla, mutta ei taida olla traktorirekisterissä.
Jep.
Oli hivenen epätodellinen näky Vetten konehuoneessa kun poikkesin sovitusvaiheessa ostamassa orkkistekniikkaa.. :))
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

leivonharri

27k€, paljonkos tommonen ehjä maksaa?
Vielä on eilinen jossain.

Harri S

50-80K€ maksoi svenssonit kun toissavuonna muutama C2 meni lahden toiselle puolelle.
Päätoiminen harrastaja

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 04 helmikuu, 2025, 18:0550-80K€ maksoi svenssonit kun toissavuonna muutama C2 meni lahden toiselle puolelle.
No hitto! Noita kaikkia on aika harvoin nykyään tarjolla eikä Corvette silleen iske, että olisi jäänyt mieleen. Mun mielestä hienoin Vette, eli kromiturpa C3 näytti olevan 36k€ siistinä pikkulohko-coupena nettiauton tuoreimmissa tarjolla.
Vielä on eilinen jossain.

rb

Mun mielestä taas:

Onkohan yhtään Suomessa?

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: rb - 04 helmikuu, 2025, 20:48Mun mielestä taas:

Onkohan yhtään Suomessa?
Noista on monet sahattu näyttämään uudemmalta vuosimallilta :wc:
Mutta joo, mullekin splitwindow olis ainoa kelvollinen "ahkio"...

LPR

Lainaus käyttäjältä: rb - 04 helmikuu, 2025, 20:48Mun mielestä taas:

Onkohan yhtään Suomessa?
On ainakin ollut, ellei ole myyty pois. Samassa tallissa oli vieressä -57 ruisku Corvette.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

pantera

WBBC

Lainaus käyttäjältä: ramman - 04 helmikuu, 2025, 15:20

https://huutokaupat.com/kohde/5244779/chevrolet-corvette-1962

Tämä seisoi pitkään taivasalla lumihangessa täällä naapurustossa muutama vuosi sitten. Olen tosin nähnyt sen ihan liikenteessäkin reilu kymmenen vuotta sitten.