Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

sössö

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 03 maaliskuu, 2025, 15:41Mutta on siinä sentään chevyn 250 kuutonen...
ja iso gm manuaali. 250 koneessakin oli joku sekokaasari monojet vai varajet mikälie, weberillä tosin siitä selviää. Olikohan virranjakajakin jotenkin outo, muistelisin että joku kärkijakajan kansi mutta hei sisältä tai jotain.

Asmo

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 03 maaliskuu, 2025, 15:34https://www.nettiauto.com/gmc/pickup/14786527
Saisikohan tuommoisesta brasilian chevystä nätimmän vaihtamalla usa-mallin keulapellit. Siis kävisiköhän ne suoraan?
Ei varmaan?
Matkustamo-osa näyttää ikkunakarmeineen samalta.

Oven pintapelti ja lavan kylki näkyy olevan eri muotoinen, eli ei Amerikan keula istu.

FuryIII 71

Toi brasilian kempsu näyttää ihan lava-mosselta.



Tosin sillä erotuksella että toi mossekin on hienompi.  ;D

LPR

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 03 maaliskuu, 2025, 21:34Toi brasilian kempsu näyttää ihan lava-mosselta.



Tosin sillä erotuksella että toi mossekin on hienompi.  ;D
Mutta mosse on millä tahansa tavoin mitattuna huonompi.

Kyrpov




'59 Kingswood

Tää kävi kääntymässä mun pihassa ja on siis uudelleen myynnissä koska reklamoin ja palautin oletettua huomattavasti  isompien ruostevaurioiden takia. Ajolleen hyvä ja mukava, hiukan sähköhäikkiä ja sit sitä ruostetta ja jotain muita pikkujuttuja...
https://huutokaupat.com/kohde/5306843/truckmasters-chevrolet-avalanche-2004-korjattavaksi-kevyt-ka-bose-nahat

On kyllä ihan tehtävissä, mutta palautin, koska hinta suhteessa edessä olevaan työmäärään ei mun mielestä kohdannut ruosteiden takia ja tein huudon ilmoituksen perusteella ehjästä autosta pienillä ruosteilla helmoissa.
Nyt odottelen popparipussi kädessä, tuleeko loppumetreillä kovakin huutokauppakiima ja mihin asti hinta kohoaa :rolleyes:

Ja täähän on nyt tän laitteen kolmas huutokauppakierros, ekalla kerralla joku muu vei, mutta myyjä ei hyväksynyt hintaa. Toisella kerralla oli pohjahinta ja olin ainoa huudon tehnyt, joten osui mulle ja kävin noutamamassa, mutta sit kotona montulla katseltuna alkoi näyttään alakerrasta vähän ikävältä jne...

Kyrpov

Onko nuo takatilat noin ahtaat mitä kuvissa näyttää?

'59 Kingswood

Takapenkin selkänojaan asti on periaatteessa sama kuin subbe tai silverado

1purehell

Onpa melko pahasti mätinyt.  :panic:

Jussi

Lainaus käyttäjältä: 1purehell - 06 maaliskuu, 2025, 00:26Onpa melko pahasti mätinyt.  :panic:
No on kyllä aika työmaa. Kun ei oo vaan rungossa, levinny koripelteihin asti ja siellä menee sipistelyksi kun jälki pitäs olla nättiä.

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 06 maaliskuu, 2025, 04:30No on kyllä aika työmaa. Kun ei oo vaan rungossa, levinny koripelteihin asti ja siellä menee sipistelyksi kun jälki pitäs olla nättiä.

Näkyvissä osissa ei kyl ollu hitsattavaa kuin helmoissa. Kaaret sun muut olis mun mielestä mennny pintaruosteiden poistolla ja pienellä värittelyllä. Peruin siis homman nimenomaan rungon takia...

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: '59 Kingswood - 06 maaliskuu, 2025, 00:25Takapenkin selkänojaan asti on periaatteessa sama kuin subbe tai silverado
Joo näyttää vaan niin ahtaalta kun ei edessäkään jakkara mitenkään kaukana

sössö

noihin ainakin vmäinen mennä takapenkille kun jotenkin ahdas väli. Tietty ei ÄIJJÄPELIIN talvisaappaissa takapenkille vaan italialaisissa pikkukengissä.