Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Musta78

V!tu ku uima.

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 08 maaliskuu, 2025, 07:34Mikähän tossa on mätätilanne ollu vuosi sitte leimalla? Jälkinäyttö on ainakin tehty et ekalla ei o silloin menny läpi...
varmaankin aikalai rajoilla jälkitarkastuksenkin jälkeen... Katselin kyllä noi laput läpi ja oli hylkyä ruosteista ja kehoituksia valoista. Ja sit muuten se kuvassa osittain katsastustodistuksen peittävä "lippa" on punainen ajokieltotarra jarruttomuudesta...
Mutta joo, toivottavasti meni hyvään kotiin, jossa saadaan oikeesti kuntoon... Voittanut huuto oli ~puolet siitä, mitä mä huusin "ehjästä". Ehkä se on ihan ok hinta, mutta mun "projektijono" on niin pitkä, että mä en olis läheskään ko. summaa siitä maksanut :rolleyes:

Gary Grand

Thanks for beeing my friend.
Questionable choice, but I appreciate it anyway.

Musta78

En ostanu. Meni äkkiä kaupaks. Mua odottaa Commodore Vasaraisilla. :P
V!tu ku uima.

Antti

Lerssinen

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 10 maaliskuu, 2025, 20:57https://www.nettiauto.com/dodge/ram/14904498

UUH mikä tekniikka, ihan olis mun auto  :P
Olin ihan varma että setrikki olis pellin alla, mutta yllätys, yllätys.. :))

Leaning tower of power!

Lerssinen

LPR

Lainaus käyttäjältä: Antti - 10 maaliskuu, 2025, 19:52Ai perhana kun on nätti Vani
https://www.nettiauto.com/chevrolet/chevy-van/14845845

On vaan tuolla uudella rumalla keulalla. Peltikeula vanhoin takavaloin kun olis...
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

LPR

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 10 maaliskuu, 2025, 20:57https://www.nettiauto.com/dodge/ram/14904498

UUH mikä tekniikka, ihan olis mun auto  :P
Aika hengetön voip olla kulkemaan, ainakin poka päällä. Kaverilla oli muinoin Ram Van kutosella ja manuaalilla, niin ei sillä kovin tarvinnut kiiruhtaa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: LPR - 10 maaliskuu, 2025, 21:07Aika hengetön voip olla kulkemaan, ainakin poka päällä. Kaverilla oli muinoin Ram Van kutosella ja manuaalilla, niin ei sillä kovin tarvinnut kiiruhtaa.
No, joku 720 4WD Datsuni 2.2 tai jopa 2.5 SD-koneella.. :rotfl:
Moisen omistaneena voin todeta ettei ole kiireisen ihmisen ajopeli. :))

sössö

ajoin tommosella ramilla jonkun verran missä manuaali ja 318 eikä sekään kovin raketti ollu.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 10 maaliskuu, 2025, 23:06No, joku 720 4WD Datsuni 2.2 tai jopa 2.5 SD-koneella.. :rotfl:
Moisen omistaneena voin todeta ettei ole kiireisen ihmisen ajopeli. :))
Mersuja ei tarvii tähän edes sotkea, jollain lörppiksellä 0-100 kestää kolme päivää todistetusti.

sämpy

Lainaus käyttäjältä: sössö - 10 maaliskuu, 2025, 23:08ajoin tommosella ramilla jonkun verran missä manuaali ja 318 eikä sekään kovin raketti ollu.

Jaa. Ainakin talvella ei sellaista vauhtia ollutkaan ettei olis alkanut takapyörillä suttaamaan, vaikka motarilla. Joten mitä sillä lisäteholla olisi tehnyt.
Poikkeus kaikkiin sääntöihin.

sössö

Lainaus käyttäjältä: sämpy - 11 maaliskuu, 2025, 07:02Jaa. Ainakin talvella ei sellaista vauhtia ollutkaan ettei olis alkanut takapyörillä suttaamaan, vaikka motarilla. Joten mitä sillä lisäteholla olisi tehnyt.
ajoin itte vaan kesällä kun oli moinen tarjolla ja annoin capricen "vaihdossa" testattavaksi. vähän ajettu oli ja kaikki saasteromut paikoillaan. En sit ostanu kun pikapit ei sinänsä kiinnosta vaikka hinta ja laatu kohtasi.