Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

LPR

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 10 heinäkuu, 2025, 21:16Ei kyllä joka päivä tommosta Renua vastaan tule edes Euroopassa. Toi lumikuva on kyllä paras  ;D
No Euroopassa ei varmasti tule tuollaista vastaan. Siis ainakaan tuollaista missä on lasikuituinen veronkiertokattokoroke.

Smirkelimies

https://www.blocket.se/annons/norrbotten/a_ford_roadster_28/1402129774

Näyttää mobiililta. Mutta levyjarrut ympäri ja Fordin v6! Edullinen jos koppa hyvä!

M. Se mäni heti. Kuka lie hinnotellu, Suomen hintoihin vähintään puolet halvempi. Kuitennii roadster. Ja vielä kruunu halpa, Oulusta ei ois ollu pitkä matka...

Smirkelimies

https://www.nettiauto.com/citroen/ax/15136907

Jos tarttis ehkä museokelpoista 4x4 autoa, tuossa ois ehkäpä kohtuuhintainen. Tiedä sitte saapko osia ja mite lie ykkösen välitys yms.

Pande

Mielestäni tuo oli jo joskus vuosi pari sitten myynnissä, ei tuollaisia täällä liene monia ole.

Mallina kyllä melko erikoinen että tuollainen versio on ollut, no tietty onhan mm. neliveto-Panda mutta sitähän on tehty ihan huomattavia määriä ja oikeaan tarpeeseen eli ensisijaisesti Italian vuoristokyliin missä pikkuauto on hyvä mutta joskus tulee luntakin ja sitten Subaru Justy ja onhan joitakin muitakin.

Smirkelimies

Lainaus käyttäjältä: Pande - 12 heinäkuu, 2025, 19:28Mielestäni tuo oli jo joskus vuosi pari sitten myynnissä, ei tuollaisia täällä liene monia ole.

Mallina kyllä melko erikoinen että tuollainen versio on ollut, no tietty onhan mm. neliveto-Panda mutta sitähän on tehty ihan huomattavia määriä ja oikeaan tarpeeseen eli ensisijaisesti Italian vuoristokyliin missä pikkuauto on hyvä mutta joskus tulee luntakin ja sitten Subaru Justy ja onhan joitakin muitakin.

Se tommosessa on sitten käytössä hankalaa että jos on hieno maalaus ja haluaa hyödyntää nelivetoa. Niin tuppaa sitte oksat hipsimään kylkiä. Ja museokunto jääp sinne puun oksille roikkumaan. Ehkä tarkastuksessa vois pyytää tsekkaamaan puuttuvat maalit pöheiköstä x. Tai keräis ne johki purkkiin.

Aalto

Lainaus käyttäjältä: Pande - 12 heinäkuu, 2025, 19:28Mielestäni tuo oli jo joskus vuosi pari sitten myynnissä, ei tuollaisia täällä liene monia ole.

Mallina kyllä melko erikoinen että tuollainen versio on ollut, no tietty onhan mm. neliveto-Panda mutta sitähän on tehty ihan huomattavia määriä ja oikeaan tarpeeseen eli ensisijaisesti Italian vuoristokyliin missä pikkuauto on hyvä mutta joskus tulee luntakin ja sitten Subaru Justy ja onhan joitakin muitakin.

On Ranskassakin vuoristoa ja hiton jyrkkiä ja kapeita teitä.  Tekeevät näitä neliveto versioita vallanki pienistä ja keskikokosista pakuista. Dangel on se firma joka näyttää tekevän niihin tekniikan. En tiiä tästä kyseisestä mallista onko siinä Dangelin tekniikkaa.

Lerssinen

https://www.lainvoima.com/kohde/217563
No nyt olis auto eläkkeelle saakka.

LainaaViimeisen katsastuksen pvm: 20.06.1989 (harmaan rekisteriotteen mukaan)
Mittarilukema: 69 295 km

Carillo

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 12 heinäkuu, 2025, 20:54https://www.lainvoima.com/kohde/217563
No nyt olis auto eläkkeelle saakka.


Edellinen (ainoa?) omistaja oli opettaja niin siitä 1500€ lisää hintaa. Tota tuskin joutuu hirveesti hitsoomaan  :driving:

isalmela

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 12 heinäkuu, 2025, 20:54https://www.lainvoima.com/kohde/217563
No nyt olis auto eläkkeelle saakka.

Hieno on. Plussaa ajanmukaisista lisävarusteista: kukkakoriste kojelaudalla, mersuviltti takapenkillä ja sävyyn sopivat istuinsuojat

Topsa-

Lainaus käyttäjältä: isalmela - 13 heinäkuu, 2025, 07:04mersuviltti takapenkillä
Kiihtyvyys niin hurjaa että kerkeää ottamaan unet takapenkillä?

LPR

Lainaus käyttäjältä: Topsa- - 13 heinäkuu, 2025, 17:14Kiihtyvyys niin hurjaa että kerkeää ottamaan unet takapenkillä?
Kyllä tuolla kaiketi liikenteen rytmissä kestää, mutta sitä korinaa ei jaksa kuunnella ja perässätulijat tukehtuu pienhiukkasiin.

sössö

Lainaus käyttäjältä: LPR - 13 heinäkuu, 2025, 19:47Kyllä tuolla kaiketi liikenteen rytmissä kestää, mutta sitä korinaa ei jaksa kuunnella ja perässätulijat tukehtuu pienhiukkasiin.
Kyl se aika surkea on kulkemaan. 250d jo ihan eri peli. Mesen diisseli on myös hiljanen, ei ne korise kun tyhjäkäynnillä.

LPR


sössö

Lainaus käyttäjältä: LPR - 13 heinäkuu, 2025, 19:59Kaikki dieselit korisee.
Ei kyllä korina sisälle tule mesessä kuin tyhjäkäynnillä.

LPR

Lainaus käyttäjältä: sössö - 13 heinäkuu, 2025, 19:54Kyl se aika surkea on kulkemaan.
Eikös tuokin liene satasta kulje. Sen kovempaahan ei saa ajaa kuin jossain suurkaupunkien moottoriteillä. Täällä meillä päin ei ole edes satasen rajoitusta kuin yksi parin kilometrin ohituskaista. Muuten kahdeksaakymppiä körötellään. Ei paljon tehoja tarvii autossa.