Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Carillo

Lainaus käyttäjältä: Kaktus - 31 joulukuu, 2025, 13:50Paljoko valmiiks ryypätty nostaa arvoa? Oma hommansa siinäkin niin jos ottaa ns. Avaimet käteen pakettina.  :thinking:

Ei kai se iso homma ole itse tehden. Krapula voi kyllä tulla  ;D

Poke

Lainaus käyttäjältä: Carillo - 01 tammikuu, 2026, 20:42Ei kai se iso homma ole itse tehden. Krapula voi kyllä tulla  ;D

Jotkut sitten korjailevat rapilassa. ::)

Pande

Huutokaupassa pääosin siisti mutta hiukan ruosteen nakertama Fairmont. Hintavaraushan tuossakin on että mitäpä lie kuvittelee omistaja saavansa.



Auto seisonut n. 20 vuotta ja nyt katsastettu ja laitettu ajoon.

leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pande - 02 tammikuu, 2026, 21:10Huutokaupassa pääosin siisti mutta hiukan ruosteen nakertama Fairmont. Hintavaraushan tuossakin on että mitäpä lie kuvittelee omistaja saavansa.



Auto seisonut n. 20 vuotta ja nyt katsastettu ja laitettu ajoon.
Tää olis kyllä ihan mun auto. Onneksi pakkoloma pitää ostohousut kaapissa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 02 tammikuu, 2026, 21:30Tää olis kyllä ihan mun auto. Onneksi pakkoloma pitää ostohousut kaapissa.
Kiva voortti..
Kliinimpi keula kuin pyllykynässä. Sopis käyttikseksi oikein kivasti.. :P

Poke

Opel Record '62

Erittäin huolella entisöity ja hyvin pidetty. Myy vapaaehtoisesti. Tarkoittaa, että hinta on kiinteä? Ok, perikunta ottaa sitten tarjouksia vastaan.

EI PAKKOMYYNNISSÄ.

https://www.nettiauto.com/opel/rekord/15492413


Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pande - 02 tammikuu, 2026, 21:10Huutokaupassa pääosin siisti mutta hiukan ruosteen nakertama Fairmont. Hintavaraushan tuossakin on että mitäpä lie kuvittelee omistaja saavansa.



Auto seisonut n. 20 vuotta ja nyt katsastettu ja laitettu ajoon.
onkos tää sama mikä nettiautossa pyöri tovi sitten?

Pande

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 02 tammikuu, 2026, 22:17onkos tää sama mikä nettiautossa pyöri tovi sitten?
Enpäs ollut tuollaisia seuraillut kun Huutokaupat.comin etusivulta vain tuon ilmoituksen bongasin. Mutta tosiaan näkyyhän tuosta olevan poistunut ilmoitus Nettiautossa, googlen hakutulosten kautta näkyy että 5600 euroa ollut joulukuussa hintapyyntö. Ehkäpä se antaa suuntaa mitä myyjä huutokaupassakin toivoo saavansa.

Poke

Dodge Lancer '62

Kohtuuhintainen käyttöharraste, ja hienon näköinen korimalli. Tosin Chrysler Valiant '62 on hienompi. :P

https://www.nettiauto.com/dodge/lancer/15237163


Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pande - 02 tammikuu, 2026, 22:24Enpäs ollut tuollaisia seuraillut kun Huutokaupat.comin etusivulta vain tuon ilmoituksen bongasin. Mutta tosiaan näkyyhän tuosta olevan poistunut ilmoitus Nettiautossa, googlen hakutulosten kautta näkyy että 5600 euroa ollut joulukuussa hintapyyntö. Ehkäpä se antaa suuntaa mitä myyjä huutokaupassakin toivoo saavansa.
muistaakseni oli aiemmin jollain 3 tms...

Stang81

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 02 tammikuu, 2026, 22:38muistaakseni oli aiemmin jollain 3 tms...

Oli 3ke ennen leimaa. Aikaisemmin oli jossain vihdin suunnalla myynnissä.

Chevyman

Lainaus käyttäjältä: LPR - 30 joulukuu, 2025, 23:48Nyt on nolla liikaa hinnassa, 6250 €, saattovärissä ja laulettu...

https://www.nettiauto.com/buick/roadmaster/15490271


Tuliko nyt vähän liioiteltua :))
Kallis on munkin mielestä, mutta ei ihan noin paljon. Kanttikoppaisia jenkkifarkkuja taisi saada aikoinaan mainitsemaasi hintaan. Chevy/Buick/Olds/Ford.

Suomessa taisi olla eniten maailmassa farkku Capriceja asukaslukuun suhteutettuna. Näin muistan lukeneeni, tiedä sitten pitääkö paikkaansa, enkä muista koskiko se kaikkia näitä farkkuja? Vai vaan Capricea, koska niitä eniten kuitenkin tuotiin paljon verovapauden aikaan.

LPR

Lainaus käyttäjältä: Chevyman - 03 tammikuu, 2026, 06:46Tuliko nyt vähän liioiteltua :))
Kallis on munkin mielestä, mutta ei ihan noin paljon. Kanttikoppaisia jenkkifarkkuja taisi saada aikoinaan mainitsemaasi hintaan. Chevy/Buick/Olds/Ford.

Suomessa taisi olla eniten maailmassa farkku Capriceja asukaslukuun suhteutettuna. Näin muistan lukeneeni, tiedä sitten pitääkö paikkaansa, enkä muista koskiko se kaikkia näitä farkkuja? Vai vaan Capricea, koska niitä eniten kuitenkin tuotiin paljon verovapauden aikaan.
Ei tullut liioiteltua. Onhan tuo lahnamalli yksi rumimmista jenkkiautoistta.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: LPR - 03 tammikuu, 2026, 10:36Ei tullut liioiteltua. Onhan tuo lahnamalli yksi rumimmista jenkkiautoistta.
Se oli sitä tullessaan, mutta nykyään alkanut näyttää jopa varsin hyvältä.
Tosin en mä ymmärtänyt pre-siipiautojenkaan hienoutta ysärin alkupuolella.. ::) Maku kehittyy. :P

Pertti K

Ite oon noista sämpylämalleista tykännyt uudesta asti, erityisesti farkusta.