Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Toyopet

Sedani on vähän hassu mutta kyllä farkku on onnistunut.

Camino79


Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 03 tammikuu, 2026, 12:05Ne takakaaret  :shitfan:  :panic:
No, niitä joutunee jo ruosteiden takia tekemään uusiksi, niin.. :))

rb

Joissain vaan farkut on kivemman näköisiä.
Ihan sama pätee kolmesataseen Kraisuun..

Pertti K


Gary Grand

No, ei..
Joku Moparin B-body vaikka.. Farkkuna lähinnä surullisen näköinen, vaikka sekä kaksi- että neliovinen näyttää hyvältä.
Subaru Impreza.. Wagoni on varsin ruma ja sedani.. :P

Kaikkiin koreihin farkku ei vaan sovi, vaikka osa niistä on paremman näköisiä.

Pertti K

Nuo on niitä "melkein". Moparin B-ruhoa en saa muileeni mutta Subarusta samaa mielipuolta.

WBBC

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 03 tammikuu, 2026, 12:43No, ei..
Joku Moparin B-body vaikka.. Farkkuna lähinnä surullisen näköinen, vaikka sekä kaksi- että neliovinen näyttää hyvältä.
Subaru Impreza.. Wagoni on varsin ruma ja sedani.. :P

Kaikkiin koreihin farkku ei vaan sovi, vaikka osa niistä on paremman näköisiä.

Kyllä mun mielestä nämä kasari Buickit, Chevyt, Oldsit ja Pontiacit olivat varsin sopusuhtaisia farkkuja. itsellänikin oli Olds pari vuotta sellainen ex muijan kanssa.
Varsin mukava auto.

leivonharri

-87 Electra on aika paljon suositumpi harraste farmarina mitä sedanina.

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: leivonharri - 03 tammikuu, 2026, 13:07-87 Electra on aika paljon suositumpi harraste farmarina mitä sedanina.
Onko nyt noiden kasari-GM:ien hintaerot tasaantunu? Jossain vaiheessahan saatto sedani olla yli tuplahintainen vs. vastaava farkku. Farkku tosin kovalla takapenkillä yleensä.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 03 tammikuu, 2026, 13:34Onko nyt noiden kasari-GM:ien hintaerot tasaantunu? Jossain vaiheessahan saatto sedani olla yli tuplahintainen vs. vastaava farkku. Farkku tosin kovalla takapenkillä yleensä.
Oli helpostikin. 2011-2015 kun farkkuja mulla oli maksoi kallein 1100€. Muistelisin sedanien olleen silloin  lähes poikkeuksetta 3000€+.

Kaveri möi helvetin siistin ja alle 200tkm ajetun farkun vm 16-17 muistaakseni ja hinta oli joku 2300€.

Paku. Pehmeepenkkiset kyllä oli aina n tonnin kalliimpia sillon päkkintedeis



leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 03 tammikuu, 2026, 13:34Onko nyt noiden kasari-GM:ien hintaerot tasaantunu? Jossain vaiheessahan saatto sedani olla yli tuplahintainen vs. vastaava farkku. Farkku tosin kovalla takapenkillä yleensä.
Sedan on etuveto.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 03 tammikuu, 2026, 11:49Se oli sitä tullessaan, mutta nykyään alkanut näyttää jopa varsin hyvältä.


Aivan sama homma,nyt se näyttää jo ihan hyvältä.

Pertti K


Poke

Chrysler Town Country 1977

Koneessa kuutiotuumia, sisätilassa kuutioita ja neliöitä. Ja on näyttävä kori.

https://www.nettiauto.com/chrysler/town-country/15466420