Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: Poke - 03 tammikuu, 2026, 16:59Chrysler Town Country 1977

Koneessa kuutiotuumia, sisätilassa kuutioita ja neliöitä. Ja on näyttävä kori.

https://www.nettiauto.com/chrysler/town-country/15466420


Onkos tämä @MJF :n X? Vai onko vaan samantyylinen?

MJF

Ei oo mun, oma löytyy vielä tallista.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Poke - 03 tammikuu, 2026, 16:59Chrysler Town Country 1977

Koneessa kuutiotuumia, sisätilassa kuutioita ja neliöitä. Ja on näyttävä kori.

https://www.nettiauto.com/chrysler/town-country/15466420


jos joka kerta vetäis kännin kun tuo on myynnissä olis viimiset 5v? ollut aika sekavaa aikaa

Poke

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 03 tammikuu, 2026, 20:11jos joka kerta vetäis kännin kun tuo on myynnissä olis viimiset 5v? ollut aika sekavaa aikaa

Siinä tapauksessa täältä katsottuna olet ollut känäs melkoisen useasti ja pitkiä aikoja. ^-^

manha

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 03 tammikuu, 2026, 12:07No, niitä joutunee jo ruosteiden takia tekemään uusiksi, niin.. :))

Mulla ei ollut edes viellä pahasti ruostuneet,mutta pienen rälläkkä,moska ja sikaliima session jäljiltä näytti sitten tuolta...


Lerssinen

Lainaus käyttäjältä: Poke - 03 tammikuu, 2026, 16:59Chrysler Town Country 1977

Koneessa kuutiotuumia, sisätilassa kuutioita ja neliöitä. Ja on näyttävä kori.

https://www.nettiauto.com/chrysler/town-country/15466420



Jostain syystä tykkään tästä, ilman kunnan tuulimyllypaskaa kävisin jopa ostamassa tuon mutta säästettävä rahaa jos ajavat kodista pois.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 04 tammikuu, 2026, 11:02Jostain syystä tykkään tästä, ilman kunnan tuulimyllypaskaa kävisin jopa ostamassa tuon mutta säästettävä rahaa jos ajavat kodista pois.
Eihän tosta kannata tota kiertolaishintaa maksaa.

Ennen kierre katkesi tehokkaammin kun kokoajan kiertävät myyntiautot aiheutti pahennusta kunnes hinta laski pikkuhiljaa sellaiselle tasolle, että löyty ns loppukäyttäjä.

No eihän tollaset nykyään ilmaisia ole en sitä sano. 2.5 tais tossa olla pyynti sillon vuosia sitten kun lähti kierrolle.


palontie

Mitäköhän tossa on ehjää kun on koko ajan myynnissä?

Kivan näköinen on kulla.

Toyopet

Jos tuosta hyrslerin farkusta oli puhe, niin minun mielestä se on samalla henkilöllä ollut kyllä pidemmän aikaa tarjolla.

Astroon voisin päittäin vaihtaa...  ::)

WBBC

Lainaus käyttäjältä: palontie - 04 tammikuu, 2026, 14:10Mitäköhän tossa on ehjää kun on koko ajan myynnissä?

Kivan näköinen on kulla.

Sisusta karsii jo useita ostajia pois...

palontie

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 04 tammikuu, 2026, 14:48Jos tuosta hyrslerin farkusta oli puhe, niin minun mielestä se on samalla henkilöllä ollut kyllä pidemmän aikaa tarjolla.

Astroon voisin päittäin vaihtaa...  ::)

Mä Väinöön.

B-66


Pande

Ehkä telkkaria katselleet osaavat sanoa missä ohjelmissa tai elokuvissa tuo on esiintynyt?

Hyvinhän se on kiinnostanut, kun on jo 9 300 euroa tarjottu vaikka huutoaikaa on vielä kaksi viikkoa jäljellä ja Ford vaikuttaa aika elämää nähneeltä vaikkakin kokonaiselta.


leivonharri

Lainaus käyttäjältä: Pande - 02 tammikuu, 2026, 21:10Huutokaupassa pääosin siisti mutta hiukan ruosteen nakertama Fairmont. Hintavaraushan tuossakin on että mitäpä lie kuvittelee omistaja saavansa.



Auto seisonut n. 20 vuotta ja nyt katsastettu ja laitettu ajoon.
Karvan vaille 3200€, veikkaan, ettei hintavarausta ylitetty.