Nettiautosta yms. bongattua

Aloittaja timant, 10 tammikuu, 2020, 12:04

« edellinen - seuraava »

Poweri

Lainaus käyttäjältä: rb - 30 huhtikuu, 2026, 20:22Juu!.... Makuasioita sano, mutta mulle maistuu paremmin Coronettina..

On täysin eri auto tollasena kyllä. Onhan noissakin potentiaalia, mutta ei samalla lailla innosta.

Springer

Niin, eipä se Palontie ole mielestäni kauhean rumasti kommentoinut? Himassa on aina hyvä olla!

Poweri

Lainaus käyttäjältä: sössö - 30 huhtikuu, 2026, 20:23eikö se aika hyvin tuota kuvasta?

Ison työn vaatii jos käytettävän tahtoo, kaikki homeet ja paskat pois sisältä jne
No sillä on miesmenkat tänään tai jotain, pillut jäi saamati, laskuhumala, kukkahattu päässä tms. Oikeesti luulin että se pilailee, enkä ota vakavasti vieläkään.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Springer - 30 huhtikuu, 2026, 20:31Niin, eipä se Palontie ole mielestäni kauhean rumasti kommentoinut? Himassa on aina hyvä olla!
Hetkoinen, tämä koko hommelihan on mun ja @palontie n välillä, jos on, ja voin melkeen 100% taata että palontie piutpaut välittää mun kommentoinnestani.
Että sikäli nyt hametta korviin ja meet vaikka saunaan runkulle tms.

Springer

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 30 huhtikuu, 2026, 20:40Että sikäli nyt hametta korviin ja meet vaikka saunaan runkulle tms.
Etköhän itse vedä käteesi, koitappa parantaa ilmaisuasiasi.

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Springer - 30 huhtikuu, 2026, 20:46Etköhän itse vedä käteesi, koitappa parantaa ilmaisuasiasi.
Proaktiivisesti vedin jo aiemmin, ja muutenkin ilmaisuasioissani ei nähdäkseni juurikaan ole parantamisen varaa. Toisin sanoen tilanne ei minun osaltani vaadi toimenpiteitä! Vetovastuu asiassa on nyt teillä.

Carillo

Hirvittävä kakkakasa se asuntoauto on silti vaikka kuka vetäs mitä ja ketä  :o

Kyrpov

Onhan se bongausketjussakin meno muuttunut. Jos ennen kommentoin hintaa niin tuli vittuilua ainakin puoli sivua. Nykyään se on ok. Hyvä, että ihmiset on oppivaisia.

Springer

Lainaus käyttäjältä: Poweri - 30 huhtikuu, 2026, 20:53Proaktiivisesti vedin jo aiemmin, ja muutenkin ilmaisuasioissani ei nähdäkseni juurikaan ole parantamisen varaa. Toisin sanoen tilanne ei minun osaltani vaadi toimenpiteitä! Vetovastuu asiassa on nyt teillä.
Aina on parantamisen varaa. Ei kyllä jaksa venyttää tätä vänkäämistä yhtään pidemmälle.

Poweri

Ihme wokepaskaa, tullaan tänne sijaisloukkaantumaan jonkun kommenteista. saatana

Pertti K

Lainaus käyttäjältä: rb - 30 huhtikuu, 2026, 19:33Toi on vaan kun toi koppa ei kaikille maistu. :-\
Siistissä kunnossa kyllä, mutta jos ois kaksivuotta uudempi, niin ottajia olisi jonksi asti.

Mulle käy vähintään yhtä hyvin tuo koppa.

Springer

[
Lainaus käyttäjältä: Poweri - 30 huhtikuu, 2026, 21:09Ihme wokepaskaa, tullaan tänne sijaisloukkaantumaan jonkun kommenteista. saatana
Kaikkia ihme pellejä sitä onkin, siellä Kanadassahan ei varmaan tarvitse loukkauntia ihan mistään?

rb

https://www.nettiauto.com/dodge/charger/15720228

Dodge Charger
1966

Tästä pitäs saada sit "vähän" enemmin, kun Kanadalaisesta..

Poweri

Lainaus käyttäjältä: Springer - 30 huhtikuu, 2026, 21:33[Kaikkia ihme pellejä sitä onkin, siellä Kanadassahan ei varmaan tarvitse loukkauntia ihan mistään?

Ei ainakaan jos joku tuntematon netissä kommentoi toisen tuntemattoman juttuja. Se on hameväen hommia. Perun aiemman kehotuksen mennä saunaan runkulle. Ei sulla taija olla edes mulukkua, sen verran nolo tapaus olet.

Jäsen Powerille varoitus sääntörikkomuksista (Henkilökohtaisuuksiin meneminen ja hyökkäykset muita käyttäjiä kohtaan).

t. YP

sössö

vetäkääpä henkeä välillä