Minarelli P6R

Aloittaja Harri S, 09 tammikuu, 2024, 17:00

« edellinen - seuraava »

Kodez

Noi massiiviset ilmarivat ja kapea runko luo mukavan kontrastin ja saa sylinterin näyttämään aika julman kokoiselta.
Jaguar Sovereing 3.6 -87
ja vajaa 150 entistä laidasta laitaan
https://kodesgarage.kuvat.fi/kuvat/

Harri S

Eilen tuli tontille dieselprätkän ostaja joka halusi myös tämän mopon mukaansa. Kysyi myyntihinnan jos olisin sitä myymässä ja kun kerroin hinnan, latoi rahat lapaan. Kuten latoi Hondan ATC mönkkäristäkin...
En kyllä ole ennen sellaista kokenut että koko autotallilinen laitteita halutaa ostaa kertapieraisulla tyhjäksi.
Sinällään tosi hyvä juttu koska tarkoitus oli alunperinkin päättää autotallin vuokraus huhtikuun lopussa, ja nyt sitten vältyin noiden keskeneräisten kulkupelien uudelleensijoittelulta.

V8 Austinista ja irto RV8:sta en kertonu hintaa millä suostuisin luopumaan koska mulla on aika vahva etiäinen siitä että V8 Austini tulee jäämään tässä maassa kokoluokkansa ainoaksi, ja sillä katto alhaalla fiilistely on ihan parhautta.

Mutta jäihän mulle vielä se tämän ketjun siemen, kilpakone, eli P6 Corsa Corta ja jahka löydän jostakin punaisen Raisun halvalla, saa tämä säie jatkoa.

Päätoiminen harrastaja

manha

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 17 maaliskuu, 2025, 09:48Mutta jäihän mulle vielä se tämän ketjun siemen, kilpakone, eli P6 Corsa Corta ja jahka löydän jostakin punaisen Raisun halvalla, saa tämä säie jatkoa.

Meillä poika saa syksyllä mopokortin ja hälle ei tuoreemmat päristimet kelpaa,joten projektina ja rassaamisen opetelun kohteena on vanha Riesa.Kyseinen yksilö on vielläpä emännän vanha ja saatiin metsästettyä se takaisin taloon,lähes parinkymmenen vuoden  kiertokulun jälkeen.
Melko lohduttomassa kunnossa ja osapuutteita jonkinverran,mutta eiköhän se syksyyn mennessä ole tienpäällä kuitenkin.Varmuuden vuoksi hommasin hälle käyntikuntoisen varaosa pelin,jonka osista ehkä saattaa olla pientä apua rojektin edetessä...

Ajettavaksihan ne on tehty !!

samulis

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 17 maaliskuu, 2025, 09:48Eilen tuli tontille dieselprätkän ostaja joka halusi myös tämän mopon mukaansa. Kysyi myyntihinnan jos olisin sitä myymässä ja kun kerroin hinnan, latoi rahat lapaan. Kuten latoi Hondan ATC mönkkäristäkin...
En kyllä ole ennen sellaista kokenut että koko autotallilinen laitteita halutaa ostaa kertapieraisulla tyhjäksi.
Sinällään tosi hyvä juttu koska tarkoitus oli alunperinkin päättää autotallin vuokraus huhtikuun lopussa, ja nyt sitten vältyin noiden keskeneräisten kulkupelien uudelleensijoittelulta.

V8 Austinista ja irto RV8:sta en kertonu hintaa millä suostuisin luopumaan koska mulla on aika vahva etiäinen siitä että V8 Austini tulee jäämään tässä maassa kokoluokkansa ainoaksi, ja sillä katto alhaalla fiilistely on ihan parhautta.

Mutta jäihän mulle vielä se tämän ketjun siemen, kilpakone, eli P6 Corsa Corta ja jahka löydän jostakin punaisen Raisun halvalla, saa tämä säie jatkoa.

No jo on ollut ilta. Tiesitkö etukäteen että ostaja on kiinnostunut koko katraasta vai tuliko yllärinä?

Peto

Hommaa Fantic "super Rockets" mopo(tais olla cabellero 50 nimellä) tolle P6:lle ;D. Mulla oli tuollainen mopo mopo-iässä, kun faija en suostunut hommaan mulle mankia tai PV:tä. On vähän isompi kuin edellä mainitut, selkeästi pienempi kuin "isot" mopot.

Toinen voisi olla Helkama Ässä?

Harri S

Kyllä se Rausu pitää olla, punaisena, joka silloin penskana kariutui faijan suojeluvaiston herättyä pojan hölmöilyihin.
Päätoiminen harrastaja

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 18 maaliskuu, 2025, 21:56Kyllä se Rausu pitää olla, punaisena, joka silloin penskana kariutui faijan suojeluvaiston herättyä pojan hölmöilyihin.
Nyt on nettimotossa punainen Raisu myynnissä Espoossa 1000€.
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Dodge B150 -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Harri S - 18 maaliskuu, 2025, 21:56Kyllä se Rausu pitää olla, punaisena, joka silloin penskana kariutui faijan suojeluvaiston herättyä pojan hölmöilyihin.
..ja vanhalla tankilla.. :drool:
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Harri S

En osta nyt lisää romuja ennen kuin edelliset on "valmiita".
Päätoiminen harrastaja

rb

Aina kun yhden myy, niin kaksi voi ostaa tilalle.
Kysy vaikka Garylta...  :)

Kaksipyöräiset siinä mielessä kivoja, että yhden auton tilalle niitä saa parkkeerattua viisi..

Harri S

Tuota juttelin tutuille kun rakentelin sitä prätkää. Eikä näissä nykyisissä reilin 10 neliön autotalleissa paljoa prätkää isompaa pysty järkevästi rakentelemaan.
Kuvassa menossa irtipurettujen puisten koriosien lahonsuojakäsittely.

Päätoiminen harrastaja

Jarona

Mulla oli aikoinaan 1979 Raisu josta meni runko poikki, onneksi oli just kypäräpakko tullut joten en saanut päähän kovinkaan isoa vammaa.. :-\
Chevrolet C10 6,2 Td Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 20 maaliskuu, 2025, 20:01Mulla oli aikoinaan 1979 Raisu josta meni runko poikki, onneksi oli just kypäräpakko tullut joten en saanut päähän kovinkaan isoa vammaa.. :-\
Nuo rungot katkeili kaverien Riesoistakin.. :)) Pari akrobaattista juoksuesitystä näinkin montulla! :rotfl:  :rotfl:
Living my life on borrowed time
Watching my dreams disappear
My fists slowly clench
As my mind seeks control

Jarona

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 20 maaliskuu, 2025, 20:12Nuo rungot katkeili kaverien Riesoistakin.. :)) Pari akrobaattista juoksuesitystä näinkin montulla! :rotfl:  :rotfl:
Kiva etten ole ainua. :)
Chevrolet C10 6,2 Td Silverado -87
Subaru SVX -95 -96 -92
GMC Suburban -96
Kolmosnuhuvi -61
Chevy G20 vanin raato

manha

Lainaus käyttäjältä: Jarona - 20 maaliskuu, 2025, 20:01Mulla oli aikoinaan 1979 Raisu josta meni runko poikki, onneksi oli just kypäräpakko tullut joten en saanut päähän kovinkaan isoa vammaa.. :-\

Oma -78:ni jakautui myös kahteen osaan...
Ajettavaksihan ne on tehty !!