L98 1990 vette käy saamarin rikkaalla.

Aloittaja Jza, 06 syyskuu, 2024, 19:48

« edellinen - seuraava »

Jza


Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 30 syyskuu, 2024, 20:42Etkai ollut tosissasi? Lähinnä kaasarille sopiva painemittari. Tulee linssiin bensiini kun pari kiloa painetta...


No enpä käytännöstä kyllä tiedä, asteikkoa näkyi olevan 700kPa/7bar asti.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 30 syyskuu, 2024, 21:58No enpä käytännöstä kyllä tiedä, asteikkoa näkyi olevan 700kPa/7bar asti.
Joku perus paineilmamittari? Viesti polttoaineenpainemittarin haikailun perään vaikutti siltä, että tarjosit tätä: https://www.biltema.fi/autoilu---mp/autotyokalut/moottorityokalut/polttoainepainemittarit/polttoainepaineen-mittari-2000016980

Rengaspaineen tarkistusmittarikin vois kerran toimia  ;D
Sinä vain

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 30 syyskuu, 2024, 22:06Joku perus paineilmamittari? Viesti polttoaineenpainemittarin haikailun perään vaikutti siltä, että tarjosit tätä: https://www.biltema.fi/autoilu---mp/autotyokalut/moottorityokalut/polttoainepainemittarit/polttoainepaineen-mittari-2000016980

Rengaspaineen tarkistusmittarikin vois kerran toimia  ;D
Just sitä, polttainepaineenmittaukseenhan tuon kerrotaan soveltuvan ja 7bar asteikko.

No en ole kokeillut.
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Toyopet - 30 syyskuu, 2024, 23:36Just sitä, polttainepaineenmittaukseenhan tuon kerrotaan soveltuvan ja 7bar asteikko.

No en ole kokeillut.
missä lukee 7bar? 10psi näkyy selvästi ja se on 0.68bar.

G/cm² on toi väliasteikko missä 700.

Tollasesta kun suihkii sopivasti bensat vaikka kuumalle pakosarjalle niin jees
Sinä vain

Toyopet

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 30 syyskuu, 2024, 23:46missä lukee 7bar? 10psi näkyy selvästi ja se on 0.68bar.

G/cm² on toi väliasteikko missä 700.

Tollasesta kun suihkii sopivasti bensat vaikka kuumalle pakosarjalle niin jees
No niinpä onkin, luin väärin.
Pitäisi käydä specsaversillä.


Laskin tänään kaasarista bensat kuumalle pakosarjalle, ei aiheuttanut kuin pahaa hajua...
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

Jza

Tänään vaihtelin sen ecun ja otin prommin vanhasta. Ei vaikutusta. Lämpöanturin johto on kunnossa, mutta itse anturitiedolla tuo vehje ei vaikuta kuitenkaan tekevän mitään. Ei vaikutusta käyntiin sillä että onko se kiinni vai ei. Ja itse anturi mitattiin että se on tolkuissaan.

Bensapaineen mittaukseen en ole ehtinyt vielä, mutta huomasin tänään että jos revin MAPin irti, niin käynti paranee heti ja savutus lakkaa. Voiko se hemmetin uusi MAP olla valmiiksi rikki... Tässä on kyllä niin hiton monta mahdollista vikapaikkaa ettei mitään järkeä, eikä tunerprokaan antanut mitään ulos. En tiedä, ehkä täytyy koittaa uudelleen jos vanhassa ecussa jokin ahdisti. Tuskin se kaapelikaan itsestään oli kaapissa hajonnut.

Kyrpov

Voi olla. Perimmäinen syy miksi henk koht kyrpiinnyin usavehkeisiin oli varaosien laatu vaikka tiedän, että täällä on kohta kymmenen kehumassa paskapuheeksi.

Paras keino on vaihtaa toimiva uuteen varaosaan ja kattoa pelaako. Jos pelaa niin vanha toimiva jää varaosaksi. Se tunne kun anturi leviää tienpäällä ja sulla on varalla uusi mukana  :hendrixxx: uus paikalleen ja mitvit. Se tunne kun uusi valmiiksi paska  :shitfan:  :wc:
Sinä vain

Jza

Lainaus käyttäjältä: Kyrpov - 13 lokakuu, 2024, 19:00Voi olla. Perimmäinen syy miksi henk koht kyrpiinnyin usavehkeisiin oli varaosien laatu vaikka tiedän, että täällä on kohta kymmenen kehumassa paskapuheeksi.

Paras keino on vaihtaa toimiva uuteen varaosaan ja kattoa pelaako. Jos pelaa niin vanha toimiva jää varaosaksi. Se tunne kun anturi leviää tienpäällä ja sulla on varalla uusi mukana  :hendrixxx: uus paikalleen ja mitvit. Se tunne kun uusi valmiiksi paska  :shitfan:  :wc:

Niin. No niitä varaosia kun on jonkun rockauton kautta tuhatta ja yhtä eri versiota, niin otapa noista selvää. Tän ostin partista kyllä, mutta pitää varmaan harrastaa jotain mittailua, että antaako se sitä dataa kun pitää. USpartsissa tunnetusti osat on sitä halvinta kuraa mitä kaupasta saa. Eli standardin tuotteita.

Mutta täytynee vielä käydä nuo letkut ja muutkin läpi. Ongelmat tosiaan alkoivat ihan yhden vähän reilumman käskytyksen jälkeen, niin jotain hajosi. Suuttimiin en jaksa uskoa, kun se käy ilman tuota mappia ihan nätisti. Se bensapaineen kalvo ehkä joo. Täytyy etsiä se jostain.

Toyopet

Antaakos se nyt mitään koodia?
Sammuksissa sen 12 ja käydessä ei mitään?
Crown 1965
Cutlass Cruiser 1982
Plymouth 1939
Chevy Astro V8

LPR

No ei nuo painemittarit hydruliikkaluikkeessä kalliita ole ja letkutkin saa samalla teetettyä just käypäset. Ja on valita millä painealueella haluaa varmaan alle kilosta yli tuhanteen.
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20

Teesi

Lainaus käyttäjältä: Jza - 13 lokakuu, 2024, 19:37Niin.  USpartsissa tunnetusti osat on sitä halvinta kuraa mitä kaupasta saa. Eli standardin tuotteita.

 
Jep,oman veten startti kesti 2 vuotta ja mykistyi,us parts ja hintaa 138 egeä. Mistähän löytyisi luotettava osa?
Pitkä päätyyn ja kaljalle.
Pussihousu avoC4
Volle

Wakasaki

Camino79

Lainaus käyttäjältä: Teesi - 16 lokakuu, 2024, 19:53Jep,oman veten startti kesti 2 vuotta ja mykistyi,us parts ja hintaa 138 egeä. Mistähän löytyisi luotettava osa?

Vanha startti tallessa? Siihen delcolaiset korjausosat sisään ni menee taas seuraavat 30v
GM only 😉
+Pihatraktori :D

LPR

Lainaus käyttäjältä: Teesi - 16 lokakuu, 2024, 19:53Jep,oman veten startti kesti 2 vuotta ja mykistyi,us parts ja hintaa 138 egeä. Mistähän löytyisi luotettava osa?
Onko alkuperäinen startti hävietty? Kunnostettu alkuperäunen on poikkeuksetta parempi kuin kiinan halpis tarvike. Saattaa kunnostus maksaa enemmän kuin uusi kiinalainen, mutta ei tarvii kahden vuoden päästä uusia. Vamhempiin tosin alkaa laadukkaiden osien saaminen kunnostukseenkin olla kiven alla
Jeep XJ, Willys CJ3A, MGF, MGB, MG Midget TD, Ferguson TEA-20