Appiukon saappi

Aloittaja Lerssinen, 04 maaliskuu, 2025, 18:47

« edellinen - seuraava »

palontie

Jotkut on parantuneet Saabismista.
Eniten vituttaa kaikki.

Camino79

GM only 😉
+Pihatraktori :D

Pertti K

Camino79

GM only 😉
+Pihatraktori :D

Pertti K

Ja sitten on vielä niitä jotka elää denialismissa, mitä se nyt suomeksi onkaan.

Lerssinen

Minä kyllä pidän 9000 saappia oikeasti hyvänä autona, tuollainen tonnari mint-kuntoisena kelpais kyllä ihan arkiajokiksikkin.

Pande

Lainaus käyttäjältä: palontie - 12 huhtikuu, 2025, 20:00Jotkut on parantuneet Saabismista.
Onkohan tää vähän kuin alkoholismi että vaikka olisi ollut raittiina kaksikymmentä vuotta niin silti alkoholisti on "toipuva alkoholisti"? Eli aina kurkistelee nurkan takana mahdollisuus ajautua takaisin saabistiksi. Se saattaa alkaa viattomasta nettiauton selailusta, ei kun minä vain vähän katselen... ehkä tuttavan Saabin koeajosta, ei kai se nyt mitään haittaa jos pienen lenkin heitän... ehkä saabistien kesäpäivillä poikkeamisesta, juu en minä muuta kuin sivusta katselen vanhojen aikojen muistoksi... ja kohta onkin tallit ja pihat täynnä Saabeja.
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

palontie

Eniten vituttaa kaikki.

Janne-Pekka

Lainaus käyttäjältä: Pande - 12 huhtikuu, 2025, 20:22Onkohan tää vähän kuin alkoholismi että vaikka olisi ollut raittiina kaksikymmentä vuotta niin silti alkoholisti on "toipuva alkoholisti"? Eli aina kurkistelee nurkan takana mahdollisuus ajautua takaisin saabistiksi. Se saattaa alkaa viattomasta nettiauton selailusta, ei kun minä vain vähän katselen... ehkä tuttavan Saabin koeajosta, ei kai se nyt mitään haittaa jos pienen lenkin heitän... ehkä saabistien kesäpäivillä poikkeamisesta, juu en minä muuta kuin sivusta katselen vanhojen aikojen muistoksi... ja kohta onkin tallit ja pihat täynnä Saabeja.

Se on vähän sama kuin mies voi lähteä Taunuksesta mutta Taunus ei miehestä.  :))
Hullua kiinnostaa kaikki mikä pyörii.
Blazer K5 -78  Cheyenne + -85 Silveraato
Valiant -67
Dodge B150 -84 Daily driver
Vanhoja Tojoja,Fordeja + muuta tauhkaa.

Pande

Lainaus käyttäjältä: palontie - 12 huhtikuu, 2025, 20:24Aero ois kiva :))
Monte Carlo 850 olisi kiva.

t. toipuva saabisti
If money is your hope for independence, you will never have it. The only real security that a man can have in this world is a reserve of knowledge, experience and ability.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 12 huhtikuu, 2025, 20:12Minä kyllä pidän 9000 saappia oikeasti hyvänä autona, tuollainen tonnari mint-kuntoisena kelpais kyllä ihan arkiajokiksikkin.
Se on. Hiljanen, tarvittaessa tehokas, sisätilat jees ja talvellakin tarkenee. Eikä nyt kova bensarosmo.
Sinä vain

Kyrpov

Niin ja hyvä ajettava
Sinä vain

Gary Grand

En mä tuota Saapikasta niin erityisen kummoisena pidä.. Siis -96 Tonnari, vajaatehoinen turbo.
Sebukka oli monessa suhteessa parempi. :thinking:
Kulutus ja rengasäänet Saapissa on pienemmät, mutta muuten Sebukka. Se oli parempi ajaa,
mukavampi kyyti, varustelultaan jenkki, osat halvemmat..
Thanks for beeing my friend.
Questionable choice, but I appreciate it anyway.

Pande

Lainaus käyttäjältä: Pande - 12 huhtikuu, 2025, 20:30
En tiedä ovatko muut katsoneet noita Pertti Kurki-Suonion pätkiä, mutta ne ovat jotenkin koukuttavia. Ei juuri jalka kaasulta nouse - eikä tietty voikaan jos kaksitahtisella aikoo jotenkuten pysyä muiden mukana.

Harrasteluokissa tietenkin on monenlaista kuljettajaa eivätkä kaikki historic-autoillaan niin tosissaan aja, mutta ovat nuo silti aika päteviä suorituksia. Tuossa pätkässä ohittaa Datsun 160J SSS:n pitkän yrittämisen jälkeen, muistaakseni jossakin vetää 911-Porschesta ohitse.

Kyrpov

Lainaus käyttäjältä: Gary Grand - 12 huhtikuu, 2025, 20:52En mä tuota Saapikasta niin erityisen kummoisena pidä.. Siis -96 Tonnari, vajaatehoinen turbo.
Sebukka oli monessa suhteessa parempi. :thinking:
Kulutus ja rengasäänet Saapissa on pienemmät, mutta muuten Sebukka. Se oli parempi ajaa,
mukavampi kyyti, varustelultaan jenkki, osat halvemmat..
moni etuvetomopar ollut hyvä ajaa mutta...
Sinä vain