Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Pertti K

Liekö kiihotusautoilu ainoa missä pyöristetään aina alaspäin?

Jaa no alkoholismi ehkä myös.

Marklin

Onnistui kyllä Buicki hyvin välttämään kameran tänään.
Tiedä sitten mihin aikaan ja miten kauan viihtyi paikalla...

Laitetaan kuitenkin kuva 2018 Haapsalusta:

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 09 lokakuu, 2021, 18:35On se perkele helppoa kun ponsorit maksaa jo ruisailubensatkin  :))

Tai siis viinat jos uskalin juubatuubaan on uskomista  ::)

No pääsee ponsorit helpommalla, ku aiemmin vaparina meni 30l/100km vp:n 105 (?)oktaanista kisapensaa.  ;D

Kalu

Ainiin, unohdin että ollaan kellarissa, no 7.91 sekunnin aut..eikun kulkuneuvo sitte...

Camino79

Lainaus käyttäjältä: FuryIII 71 - 09 lokakuu, 2021, 19:02No pääsee ponsorit helpommalla, ku aiemmin vaparina meni 30l/100km vp:n 105 (?)oktaanista kisapensaa.  ;D


Eikös se kehunu videolle että 100l/100km kyläpyörittelyssä  :))

FuryIII 71

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 09 lokakuu, 2021, 19:06Eikös se kehunu videolle että 100l/100km kyläpyörittelyssä  :))

Oon ilmeisesti sit missannu ton kohdan/videon, mutta mistäs mä tiedän. ;D  Muistan vaan joskus sen vapari kulutuksen jossain maininneen. En tiedä nykyisestä.  :))

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 09 lokakuu, 2021, 19:06Eikös se kehunu videolle että 100l/100km kyläpyörittelyssä  :))
se oli edellinen kehitysversio kaasarilla, nyt on ruisku...

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 09 lokakuu, 2021, 18:53...Tiedä sitten mihin aikaan ja miten kauan viihtyi paikalla..
Kävin nappaan ton kuvan klo 12.45, kun isoin ryysis saapumisen jälkeen oli häipynyt ympäriltä. Tästä päätellen saapumisaika oli jossain 12.15-12.30 haarukassa ja ainakin n.14 asti seisoi siinä samalla paikalla ekan hallin vierellä.

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Pertti K - 09 lokakuu, 2021, 18:45Liekö kiihotusautoilu ainoa missä pyöristetään aina alaspäin?

Jaa no alkoholismi ehkä myös.
toi puikkihan on myös e85-holisti, joten pyöristetään vähän reilummin?  :rotfl:

Camino79

Lainaus käyttäjältä: '59 Kingswood - 09 lokakuu, 2021, 19:16se oli edellinen kehitysversio kaasarilla, nyt on ruisku...


Niin niin, eikös furylla ollukin puhe AIEMMASTA versiosta johon kommentoin  ;)

Marklin

Lainaus käyttäjältä: '59 Kingswood - 09 lokakuu, 2021, 19:25Kävin nappaan ton kuvan klo 12.45, kun isoin ryysis saapumisen jälkeen oli häipynyt ympäriltä. Tästä päätellen saapumisaika oli jossain 12.15-12.30 haarukassa ja ainakin n.14 asti seisoi siinä samalla paikalla ekan hallin vierellä.

OK, sopivasti sisätiloissa tuohon aikaan oleskeltiin.
Kyseinen kampe saapumassa Heurekalle viime kuussa:

'59 Kingswood

Lainaus käyttäjältä: Camino79 - 09 lokakuu, 2021, 19:37Niin niin, eikös furylla ollukin puhe AIEMMASTA versiosta johon kommentoin  ;)
Pyydän mitä nöyrimmin anteeksi, että osa lukemastani jäi ymmärtämättä ennen vastaamista :-[

Camino79

Lainaus käyttäjältä: '59 Kingswood - 09 lokakuu, 2021, 20:59Pyydän mitä nöyrimmin anteeksi, että osa lukemastani jäi ymmärtämättä ennen vastaamista :-[


Anteeksipyyntö hyväksytty   :))

Marklin


Pande

Lainaus käyttäjältä: Marklin - 10 lokakuu, 2021, 21:54Sunnuntain Saab
Samalta kiinteistöltä kuin aikaisemmin laittamani Fiat. Vuosimalli -71, nykyisellä omistajalla vuodesta -72. Jäänyt seisomaan 80-luvun puolivälissä yli 400 tkm ajettuna.