Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

1320

Lainaus käyttäjältä: Lakeuden el Loco - 22 lokakuu, 2021, 21:53Kyllä me otetaan täytenä pottuiluna, tullaan lynkkaan sut porukalla!  :))

Ei muuta kuin tervetuloa sitten vaan. :rotfl:

jariha


sössö


palontie

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 22 lokakuu, 2021, 16:08Viimeksi Lahti Cruisingissa löytyi parkkikselta yksi korimalli "Muuli-Moparista" joka miellytti omaakin silmää. Tällainen korimalli ei oikein sytytä meikäläistä 2 tai 4D HT:na, avona eikä sedaninakaan koska on mun mielestä varsin tylsä, mutta farkku oli tosi hieno!  8)

Olen täysin samaa mieltä.

Mikaa7146

Lainaus käyttäjältä: 1320 - 22 lokakuu, 2021, 21:51Banninkin uhalla, niin ei kyllä sytytä neliovihooteekään. :))

Eihän noissa muuten mitään, hienon kyydin varmasti antaa ja eihän auto ruma missään tapauksessa ole... Mutta kori on jotenkin mun silmään todella tylsän näköinen, sellainen kovin raskaan näköinen muuli. ;D  Ja sen lisäksi, kärsii vähän samasta ongelmasta kuin Camarot, Challengerit ja Mustangit, että noita näkee aika paljon, ja ovat aika usein vielä hyvinkin pitkälti orkkiskunnossa.

Sen takia tuollaisen perus "Muuli-Moparin" pitää olla joko jollain erikoisen hienolla ja tehokkaalla tekniikalla tai sitten aivan virheettömässä orkkiskunnossa säväyttääkseen meikäläistä. ;)  Farmari sen sijaan oli hieno!

Toivottavasti kukaan ei ota tätä minään v......luna, kaikista korimalleista ei vaan jaksa innostua. ^-^
Vähän pakko jollain muulilla päästellä kun ei noita poni-koreja kaikille riitä, vanhoista hautureista puhumattakaan. Samanlaisia tuulipusseja kaikki ameriikanlotjat.

35830_man

Lainaus käyttäjältä: Mikaa7146 - 23 lokakuu, 2021, 10:18Vähän pakko jollain muulilla päästellä kun ei noita poni-koreja kaikille riitä, vanhoista hautureista puhumattakaan. Samanlaisia tuulipusseja kaikki ameriikanlotjat.

Ponit ja muskelit alkaa olemaan sellaista tusinakamaa, ettei sellaisella ajaminen  ainakaan kesällä juurikaan innosta, vaikka yksi riittäisi mullekin.

Mikaa7146

Lainaus käyttäjältä: Poju - 23 lokakuu, 2021, 10:29Ponit ja muskelit alkaa olemaan sellaista tusinakamaa, ettei sellaisella ajaminen  ainakaan kesällä juurikaan innosta, vaikka yksi riittäisi mullekin.
Paljonko mahtaa olla esim moparin E-bodyja Suomessa, riittääkö 400kpl? E-body olis kyllä hieno talviautoksi.

35830_man

Lainaus käyttäjältä: Mikaa7146 - 23 lokakuu, 2021, 11:01Paljonko mahtaa olla esim moparin E-bodyja Suomessa, riittääkö 400kpl? E-body olis kyllä hieno talviautoksi.

Ei taida edes riittää tuo määrä.

Mikaa7146

Lainaus käyttäjältä: Poju - 23 lokakuu, 2021, 11:07Ei taida edes riittää tuo määrä.
Näitä isompia menee varmaan enemmän lauluun ja elinsiirtoihin.

35830_man

Lainaus käyttäjältä: Mikaa7146 - 23 lokakuu, 2021, 11:11Näitä isompia menee varmaan enemmän lauluun ja elinsiirtoihin.

Osa jää mätänemään ladon taakse tai saa jonkin aneemisen saasteläjän pellin, kuten toi mun Newport. :pullinghair:
Startin irrotuksen jälkeen ihmettelin valunumeroita ja siinä onkin 70-luvun lopun 400. Ainakin mopomaisuuden arvoitus selvisi.

manha

Lainaus käyttäjältä: Mikaa7146 - 23 lokakuu, 2021, 11:01Paljonko mahtaa olla esim moparin E-bodyja Suomessa, riittääkö 400kpl? E-body olis kyllä hieno talviautoksi.

Njääh,viime talvena tuollaisella penkkoja levitin...ei jatkoon.


Mikaa7146

Lainaus käyttäjältä: manha - 23 lokakuu, 2021, 11:26Njääh,viime talvena tuollaisella penkkoja levitin...ei jatkoon.


:+1: 

TwistOla




Siisti kokonaisuus  :+1:

Lakeuden el Loco

Lainaus käyttäjältä: Poju - 23 lokakuu, 2021, 11:25Osa jää mätänemään ladon taakse tai saa jonkin aneemisen saasteläjän pellin, kuten toi mun Newport. :pullinghair:
Startin irrotuksen jälkeen ihmettelin valunumeroita ja siinä onkin 70-luvun lopun 400. Ainakin mopomaisuuden arvoitus selvisi.

Kerpeles, ei muutaku Garylta motorhomea ostamaan niin se saa oikeen luvan kanssa sitten lässyttää  8)

Mikaa7146

Lainaus käyttäjältä: Poju - 23 lokakuu, 2021, 11:25Osa jää mätänemään ladon taakse tai saa jonkin aneemisen saasteläjän pellin, kuten toi mun Newport. :pullinghair:
Startin irrotuksen jälkeen ihmettelin valunumeroita ja siinä onkin 70-luvun lopun 400. Ainakin mopomaisuuden arvoitus selvisi.
Stroukkaat ton koneen. 400 lohkot oli joidenkin huhujen mukaan paksua valua.