Päivän autokuva

Aloittaja Marklin, 10 tammikuu, 2020, 16:25

« edellinen - seuraava »

Vuokralainen


Camino79

Lainaus käyttäjältä: Vuokralainen - 22 marraskuu, 2021, 18:46Hajin munamallin kadetin pihaan.


Onpas munakarvoistakin tullu komeita  :o  ;D

Pande


Kalu

Lainaus käyttäjältä: Vuokralainen - 22 marraskuu, 2021, 18:33
Tää oli aikoinaa meijän tallil paril hepul kimpprojektina, mut tuohon pisteeseen se niiltä aikoinaan jäi...

palontie


Vuokralainen


Pande

@Antti nettiautoketjussa laittoi muuttoautona tuodun Dodge Omni 024:n ilmoitukseen linkin. On näistä ollut ennenkin keskustelua, mutta tuossa yksi muinoin kuvaamani vastaava tuote.



Tuo on muuten Forssan picknickin yleisöparkkipaikalta. Nyt suunnilleen kaikki kuvassa näkyvät autot kelpaisivat mukaan harrasteautotapahtumiin. No, silloin oli silloin ja nuo kaikki olivat vain arkipäivän käyttöautoja.

35830_man

Lainaus käyttäjältä: Pande - 23 marraskuu, 2021, 10:10@Antti nettiautoketjussa laittoi muuttoautona tuodun Dodge Omni 024:n ilmoitukseen linkin. On näistä ollut ennenkin keskustelua, mutta tuossa yksi muinoin kuvaamani vastaava tuote.



Tuo on muuten Forssan picknickin yleisöparkkipaikalta. Nyt suunnilleen kaikki kuvassa näkyvät autot kelpaisivat mukaan harrasteautotapahtumiin. No, silloin oli silloin ja nuo kaikki olivat vain arkipäivän käyttöautoja.

Onko Omnin takana jokin Opel ja 65 Impala?

Pande

Lainaus käyttäjältä: Poju - 23 marraskuu, 2021, 10:44Onko Omnin takana jokin Opel ja 65 Impala?
Näin näyttää olevan. Opel on todennäköisesti Commodore kun on vinyylikattokin, vaikka nähdäkseni tuosta kuvasta ei näe yhtään täysin varmaa tuntomerkkiä onko Rekord vai Commodore.

Gary Grand

Lainaus käyttäjältä: Poju - 23 marraskuu, 2021, 10:44Onko Omnin takana jokin Opel ja 65 Impala?
Näyttäis olevan C-Rekku tai A-Commo..
Ja siitä vasemmalle -67-69 Dartti. :))

Muoks.
Pande jo ehtinkin..

Ja muoksmuoks.
Uudempihan se Dartti on.. Kun on peräpala lokarissa.
Ei vaan puhelimesta heti nähny.

palontie

Lainaus käyttäjältä: Vuokralainen - 23 marraskuu, 2021, 06:58Ei.

Harmi,kyllähän autossa katto pitää olla,siellä pihallahan tuo näytti olevan kun vein siihen kadun alkupään rakennuskohteeseen tänään tavaraa..

Vuokralainen

Lainaus käyttäjältä: palontie - 23 marraskuu, 2021, 16:04Harmi,kyllähän autossa katto pitää olla,siellä pihallahan tuo näytti olevan kun vein siihen kadun alkupään rakennuskohteeseen tänään tavaraa..

Mihinkä sitä kattoo tarvii? 🤔
Ja onha siinä tönön nurkalla se käkkylän katto jos oikeen tinka tulee😂

jariha

Laikkaa laalammaan... Ja avot käkkylän katto istuu hienosti hevyn takapenkin päälle  ;D

tevo

Lainaus käyttäjältä: Vuokralainen - 23 marraskuu, 2021, 16:20Mihinkä sitä kattoo tarvii? 🤔
Ja onha siinä tönön nurkalla se käkkylän katto jos oikeen tinka tulee😂


Äääh, kyllä se maatuu ilimanki sinne puutarhakeinun ja marjapuskien välliin..

Vuokralainen